Kore Dizi Müzikleri-Gumiho

Gumiho, Gumiho dedik; Lee Seung Gi dedik durduk, dizileri bu kadar duygusal ve romantik hale getiren dizi müziklerini de paylaşmadan olmaz, değil mi ama 😉

Losing My Mind… (Lee Seung Gi)

İzlerken, dinlerken anlamını da öğrenelim, neler nelerr söylemiş değil mi ama 😀

İşte bu da Türkçe sözleri 😉

Şimdi aklımı kaçırmış olmalıyım!

Seni nasıl terk edeceğim?

Seni seviyorum

Gerçekten üzgünüm

Gözyaşlarım akıyor…

Delirmiş olmalıyım…

Seni nasıl terk edeceğim!

Seni özledim, seni özledim

Lütfen beni affet!

Şu an çıldırmış olmalıyım!

 

Biliyorum şimdi çok geç,

Üzgün olsam bile bir önemi yok.

Rüzgar esse bile kalbim yalnız,

Artık seni göremem…

 

Bebeğim beni terk etme…

Bebeğim benim için teksin!

Bana geri dön,

Bana sıkıca sarıl,

Sensizliğe dayanamıyorum…

 

Aklımı kaçırmış olmalıyım!

Seni nasıl bırakacağım…

Seni özledim, çok özledim…

Lütfen beni affet!

Bir anlığına aklımı kaçırmış olmalıyım…

I Love You From Now… (Lee Seung Gi)

Fox Rain… (Lee Sun Hee)

İşteeee Türkçesiii 😀 😉

Ben hâlâ aşkı anlamadığım için

Biraz daha yakın olamadım.

Fakat aptal kalbim neden hâlâ çarpıyor?…

Ben seni aklımdan çıkaramadım (senin tarafından tekrar tekrar yakalandım)

Uzaklaşamadım, kaçamadım…

Bu umutsuz aşk,

Kalbimi çok acıtıyor…

Sabahtan akşama kadar,

Ben sadece ve sadece seni düşünüyorum.

Acınacak hâlde olan bir aptalım,

Ne yapabilirim?..

Aklım aşkımı takip ediyor,

Daha ne yapabilirim?..

Umutsuz olan bu aşkta,

Kalbim daha fazla acıyor…

Tuvi ruvi ru raffa Tuvi ruvi ru raffa tuvi ruvi ru tuvi ruvi ru tuvi ruvi ru raffa…

Gün bitip gece gelince,

Ben sadece ve sadece seni düşünüyorum…

Acınacak hâlde olan bir aptalım!

Ne yapabilirim!..

Acımı uyuşturan gün uzakta,

O gün hiç gelebilecek mi?

Çok zavallı ve aptal olmak dışında,

Ne yapabilirim?..

Ay ışığı çok güzel, bu durumda gidemem…

Bana bir an için yanında yatmama izin ver…

Bir an, sadece bir an…

Tuvi ruvi ru raffa Tuvi ruvi ru raffa tuvi ruvi ru tuvi ruvi ru tuvi ruvi ru raffa…

Bu da diziden başka bir şarkı 😉 Love Theme… (Lyn-No Min Woo)

 

Miho… Hoi… Hoi…

Sha la la (Hep Lee Seung Gi nereye kadar :))) Her zaman fanatik değilim yani öhüüü 😀 Bu da Shin Min Ah’ın sesiyle… )

The Person I Love/Miho Theme (Lee Seul Bi)

Bir de dizi boyunca öğrendiğimiz kelimeler vardı yaaa… Gizil Öğrenme mi oluyor artık onun adı 😛 Neyseee… Hımmmm… Dur bir düşüneyim, ne vardııı?? Ha tamam mesela

cakciki: Çiftleşmek  vardı yaaa 😀

nomu nomu nomu nomu çuayee: Çok çok çok seviyorum falandı sanırım anlamı 🙂

kreee / de: Evet

anio: Hayır

aristo: Tamam, anlaşıldı

harabaci miydi arabaci miydi neydi :))))))))) büyükbaba anlamına geliyordu o daa… Bir de uzatarak söylüyordu yaa Tae Woong, ölüyordum yaaa, ne tatlı :)))) öhüümmm neyseee…

voştaa: Lezzetlii

bianee: Özür dilerim, üzgünüm gibi bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam :))

animida: Hayır

whe? : Niye?

kaçimara: Gitme

oppa: Sevgili sanırım 😀

da duu: Ben dee…

do: Sen

boo? : Nee? ( Hatta yönetmenin dram filmiyle ilgili bir hayal kurmuştu. Tae Woong sürekli “boo? boo?” deyip duruyordu… Ne komikti yaa :)))))

Diziden hatırlayabildiklerim bu kadar 😀 Eminim daha vardır; ama hafızamı zorlayarak anca bunları hatırlayabildim :))

Eee… O zaman benim de bunlar arasından çevremdeki herkesi bıktıracak kadar dilimden düşmeyeni burada bir kez daha söyleyeyim:

da duu…

…Nomu nomu nomu nomu çuayeee 😛


About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Dizi Müzikleri-Gumiho, Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın