Hint Filmi Müzikleri-My Name is Khan

My Name is Khan film müzikleri şahaneee! :D Şahane de laf mı, harika… harika… ;) Bilmiyorum, belki bu cümlelerimde biraz yanlı olabilirim -ki inanın bu benim isteğim dışı olan bir duygu, ne yapayım elimde değil, Hint müziklerine bayılıyorrum :P- amaaaa bir kerrecik dinleyin! N’olur :evil: Bana hak vereceğinizden eminim ;)

Bir tanesi işte bu! :D Aradım, taradım ve en sonunda en kaliteli videolardan birini buldum ;) Müzik-I… Dinleyin bakalım :D Şarkının ismi : Tere Naina (gibi bir şey sanırım :D) Shafqat Amanat Ali adındaki sanatçılar da bu şarkıyı seslendirenlermişş 8)

Sevgili Alper’in önerisiyle Tere Naina adlı şarkının tamamının yer aldığı videoyu da buraya koyuyorum :D Teşekkürler Alper ;)

Nasıl ama?? Güzeldi değil mi :D Filmi izledikten sonra sürekli olarak dinliyorumdum, şimdi yeniden dinleme isteğim depreşti :mrgreen:

Müzik-II… Bu da filmin içinde geçen başka bir şarkı ;) Bu da çok hoş :) Bunun da adı: Sajda (Sanırım… :lol: ) Neyse dinleyin bir, göreceksiniz o zaman nasıl insanda bağımlılık yapıyor :twisted: Şarkıyı da söyleyen sanatçılar: Rahat Fateh Ali Khan, Shankar Mahadevan, Richa Sharma.

Müzik-III… Bu da çoooooooooook güzel :D Bu şarkının ismi de : Noor e Khuda. Şarkıyı Adnan Sami, Shreya Ghoshal, Shankar Mahadevan ismindeki sanatçılar seslendiriyormuş, bu da bilginize 8)

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Bollywood Hastası, Hint Filmi Müzikleri-My Name is Khan içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Hint Filmi Müzikleri-My Name is Khan için 57 cevap

  1. mehmet dedi ki:

    bunun filmide cok güzel ben izledim:D :*

    • denizkizi dedi ki:

      Merhaba Mehmet,
      Evet, My Name is Khan hint filmi gerçekten çok güzel, daha gerçekçi ve konusunun da daha ilginç olmasıyla diğer hint filmlerinden de ayrılıyor… ;)

  2. zeliş dedi ki:

    filmi ben izledim harika bi film izlemenizi öneririm müzikleride harika…

    • denizkizi dedi ki:

      Hoş geldin Zeliş,
      Ben de bu aralar 3 Idiots’u 2. kez izledim, harika bir filmmiş ;) Yakında paylaşımlarımla döneceğim :D

      • melisa khan dedi ki:

        evet 3 idiots, Dhoom 3, ghajini, dil chahta hai, talaash filmleri muhteşem. My name is khan da çok güzel bi film. bayıldım. bu filmlerin hepsinde de süper müzikler var. bu filmleri izleyince hoşuma giden tüm müzikleri indiriyorum mp3 üme. Bu filmleri mutlaka izleyin. Hint müziklerini indirmek için şu siteyi öneririm: http://mp3ler.biz/ :D

  3. simsekibrahim_ dedi ki:

    hint filmlerine bende bayılıyorum gerçi bizim aile pakistanda yaşamış eskiden her gelenden cd istetirdik şimdi daha farklı internetten rahatlıkla izleyebiliyoruz bu çok iyi tabi bu arada denizkızına katılıyorum diğer hint filmleri çok hayali bu film güzel belkide amerikan yaşam tarzını daha çok benzemesinden dolayı bencede çünkü bunca sene amerikan kültürü o kadar içimize girdi ki artık benimsedik ah bilmezler ki doğuda ne cevherler var şunuda unutmamak gerek ki doğu mistik güzel ve medeniyetin doğup yükseldiği yerdir bu arada kajolun bir filmi var fanaa hiçbir yerde bulamadım yıllar önce arkadaşla izledim o urduca biliyor bana ara sıra tercüme etti ama film çok güzel ben tadını alamadım nerden temin edebilirim yada izleyebilirim yardımcı olursan sevinirim iyi geceler paylaşımların çok güzel teşekkür ederim :)

    • denizkizi dedi ki:

      Hoş geldin İbrahim,
      Yorumunla sayfama renk kattığını belirtmek isterim ve söylediklerine harfiyen katılıyorum ;) Dediğin gibi doğuda ne cevherler var da kıymet bilen yok ;) Demek ailen Pakistan’da yaşamış, ne güzel ya :) O zaman sen bu kültürle büyümüş gibisin, ne güzel :) Bir erkek olarak da bu konuya ilginizi görünce çok şaşırıyorum; ama çok da güzel bir durum ;) Hani genelde erkek olarak Amerikan sineması Hoollywood yapımı filmler, aksiyon-macera-vurdulu-kırdılı filmlerden hoşlandığınızı düşününce böyle filmleri izlediğinizi duyunca bizler bayan olarak şaşırıyoruz; ama çok da hoşumuza gidiyor ;) İşte bizim gibi düşünen erkekler de varmış diyoruz ve bu da güzel gerçekten hoş bir durum…
      Şimdi İbrahim, ben daha önce Fanaa isimli filmi duymuştum; ama izlemedim. Senin nereden izleyebileceğin konusunda da kısa bir araştırma yaptım ve işte bulduklarım :D
      Şu adrese bir göz at bakalım, burada buldum bölümler halinde sunmuş, linkler çalışıyor gibiydi ama tek tek bir bak istersen ;) : http://www.hintfilmi.com/filmler/Fanaa_Turk%C3%A7e_Altyazili_izle

      Aşağıdaki adresten de bu filme ulaştım, hem de Türkçe alt yazılı olarak izleyebilirsin (ancak üyelik istiyor-ücretsiz üye olarak istediğin hint filmine bu adresten ulaşabilirsin) ;)
      http://www.bollywoodfanatikleri.com/

      Umarım yardımcı olabilmişimdir, iyi seyirler :mrgreen:

  4. zeynepkhan dedi ki:

    ya bana bu müzikleri indirebilecegim bir yer söyleyebilirmisin mp3 seklinde :D

    • Alper dedi ki:

      mp3 şeklinde nereden indirirsin bilmiyorum ama, idm programını kurup youtubedan videoyu indirip video dönüştürücü ile mp3 yapabilirsin…

      • denizkizi dedi ki:

        Evet mp3 istiyorsanız Alper’in de dediği gibi idm programı ile youtube’dan videoyu indirip video dönüştürücü ile mp3 e çevirebilirsiniz; flv2mp3..com adresinden de youtube videolarını direkt olarak mp3 olarak bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz :D El birliğiyle sonuca nasıl da ulaşıyoruz yahu :D Teşekkürler yardımların için Alper, beyin fırtınası ile birkaç seçeneğe ulaştık bea :D

    • wolfteam dedi ki:

      bearshare!den indirdim ben bu “tere naina” adlı şarkıyı…

  5. Alper dedi ki:

    Teşekkürler müzikler için. Ama tere naina şarkısının full versiyonunu koymamışsın. Youtube’da var. Onu koysan daha iyi olur sanırım.

  6. hilal kaya dedi ki:

    böyle flm yok yemin ederim titanic den sonra hiç bi flme bağlanamam üzüyodu beni ama bu flm salladı titanic den daha çok izliyorum hemde hergün ve güldüm kadar da ağladım sonun da gerçekten mükemmeldi … ben hiç bilm de sesimle 15 dk ağladımı hatırlamıyorum adeta telefonum resimleriyle doldu khanı…. bu flm de emeği geçen herkezin eline sağlık allah razı olsun :-) çok ii dersti bizim için bu flm

    • denizkizi dedi ki:

      Merhaba Hilal,
      Vaaayyy… Telefonunu Khan’ın resimleriyle doldurdun ha :mrgreen: O da güzelmiş yahu :D Film gerçekten bu kadar övgüne değer bir filmdi ;)

  7. Mehmet dedi ki:

    Bende bugün izledim bu filmi tek kelime ile muhteşemdi. İzlediğim ilk hint filmi ama daha önceden niye izlemedim diye sordum kendi kendime :)

    Hep bir ön yargı ile bakmıştım hint filmlerine ama bu film o ön yargıyı kırdı..

    Bur arada deniz kızı eklediğin videolarda filmde geçmeyen bir kaç sahne var. Mesala Khan’ın karısını öptüğü kısım bunlar benim izlediğim versiyonunda yoktu. Acaba hepsinde mi yok benim izlediğim versiyonunda mı kesilmiş bunu merak ettim :)

    • denizkizi dedi ki:

      Ooo… İzlediğin ilk Hint filmi mi :D O zaman epey tesirli omuştur :mrgreen: Filmi beğenmene sevindim ;) Bu arada evet o karısını öptüğü sahne benim izlediğimde de yoktu; sanırım öyle bir sahne hiç yok; ama videoda nasıl var ben de anlamadım :D

  8. Mehmet dedi ki:

    Bulursan paylaşırsın buradan 4 gözle bekliyorum linki :D

    Sana yavan geldiyse Taare Zameen Par filmi ben hiç izlemiyim o zaman :P

    • denizkizi dedi ki:

      İzlemek istersen yine izle bea :D ama dediğim gibi ben çok zor bitirmiştim, o derece yani hehe :mrgreen:

      Bu adresten izim şu filmi indirebilirsin; ama önce üyelik istiyor, filmi izledikten sonra yorumlarını iple çekiyorum haa :mrgreen:

      Rab Ne Bana Di Jodi = http://www.yeppudaa.com/showthread.php?t=21132

      • Mehmet dedi ki:

        Rab Ne Bana Di Jodi yi indirdim ama izleme vaktim olmadı. Biraz önce Taare Zameen Par’ı izledim buda güzel bir filmdi. İlk 110 dk biraz sıkabiliyor ama sonraki kısımları sıkıldığınız tüm dakikaları unutturuyor. Senin neden bitsin diye dakika saydığını merak ediyorum doğrusu :D

        • denizkizi dedi ki:

          Mehmet inanmazsın belki ama çok değil acayip çok sıkıldım yahu :D 3 Idiots’tan sonra o bana hiç iyi gelmedi herhalde :D

          • Mehmet dedi ki:

            :D :D 3 idiots’a göre haklısın sıkıyor ama bu filmde de ayrı bir güzellik var. Ben beyendim şahsen :D ama hala senin önerdiğin filmi izliyemedim :( :(

            • denizkizi dedi ki:

              Neden yaa :(( Hadi başlasana artık bea :D

              • Mehmet dedi ki:

                Bu ara işlerim çok yoğun malum istanbul trafiği eklenince buna akşam geldiğimde film izleyecek halim kalmıyor. Birde bu sorunlara ek olarak kaliteli bir sürümünü bulamadım filmin senin verdiğin linki indirdim ama kişilerin yüzü gözükmüyor büyük ekranda o derece kötü görüntü :D :D

                • denizkizi dedi ki:

                  :DDDDDD Yahu Mehmet o linki bile zaten zar zor bulduk :D Azla yetineceğine bir de beğenmiyorsun yahu :D Ben sana HD kalitesinde 3 boyutlu bir şekilde izletmek istemez miyim, gözü kör olsun yok bea :mrgreen:

                  • Mehmet dedi ki:

                    Bu içtenlikle yazdığın mesajından sonra filmi hemen izdirip izledim. Sayende mükemmel bir 2,5 saat geçirdim deniz çok teşekkürler ;) :D

                    Başka başka önerilerini bekliyorum sabırsızlıkla. (My name is khan’ın çok dışına çıktık konuyu kirletmeyelim daha fazla istersen direk mail de atabilirsin yeni film önerilerini :D)

                    • denizkizi dedi ki:

                      Hiç fark etmez Mehmet, arada buraya da uğra olur mu :DDD mailini ekliyorum ;) sana ulaşamazsam ya da sen bana ulaşamazsan buraya yaz olur mu?

                    • Mehmet dedi ki:

                      aaa lafı mı olur deniz :) Buralardayım bundan sonra ;) Ama ciddi ciddi film önerisi bekliyorum ben :))

  9. hayati dedi ki:

    merhabalar ben hint filmlerine önyargılı olan ve izledikten sonra bağımlsı olan biriyim bu insanlar gerçektende filmde duyguları bize hissettiyor ve filmin içinde hissettiriyorlar benim adım khan , 3 idiots , fanaa, yerdeki yıldızlar ve ghajini filmlerini ard arda 2 günde izledim ben sizden benim adım khan filminde olan khan’ın kilisede yardımdayken bir gurup müslümanın yardıma geldiklerinde çalan şarkıyı istiyorum .bulabilirmisinz.

    • denizkizi dedi ki:

      Öncelikle sayfama hoş geldin Hayati ;)
      Evet, genelde önyargılı olanlar sonrasında o şeyin müptelası oluyorlar, değil mi :D Dediğin filmler hakikaten çok güzeldi, ard arda 2 günde izlemen ise Hint filmlerini ne kadar sevdiğini anlatıyor yahu :D
      İstediğin şarkıyı aradım taradım buldum, şarkının adı Allah Hi Reham, sanırım istediğin şarkı bu: http://www.youtube.com/watch?v=n-6FOSyfxoY

      Umarım budur, bak bakalım ;)

      • hayati dedi ki:

        teşekkür ederim evet bu şarkıydı çok teşekkür ederim artık bende sayfanızın bir takipçisi olacağım ve bu arada sizi etkileyen başka hint filmleri varsa önerebilirmisiniz

        • denizkizi dedi ki:

          Rica ederim ne demek Hayati, ne demek :mrgreen:
          Beni etkileyen Hint filmlerinden 2sini söyleyeyim:
          1. 3 Idiots
          2. Rab Ne Bana Di Jodi ;)

          • selim dedi ki:

            denizlızı teri meri tavsiye ederim badigard filminden birde ali khan fatih dinlerse o nağmeleri bulabilirsim neredeyse seyretmediysem 50 hint filmi izlemişimdir ve hala izlemeye devam ediyorum

            • denizkizi dedi ki:

              Selim Hoş geldin ;)

              Tavsiyelerin için teşekkürler, hemen bakıyorum :D Ooo 50 hint filmi vaaayyyyss :D Sen bizden kıdemliymişsin yahu :mrgreen:

  10. buraak dedi ki:

    arkadaşlar bu filmin orjinalini türkçe altyazılı olanını bulamıyorum hıc bıyerde yok her yerde turkce dublaj var yardımcı olabilirmisiniz??????????

  11. Hint Köşesi diye bir javascrip hazırlamıştım. Online hint şarkıları dinleme, hint filmleri izleme, radyo ve televizyonlarını canlı izleme gibi. Üstteki müzikleri tamamlar diye düşünüyorum:

    http://www.akhepedia.com/hint.htm

  12. Arif dedi ki:

    kajola aşık olduldum yaaa bu ne biçim bi güzelliktir

  13. Mehmet dedi ki:

    Alın size bir hintli manyağı daha;yani ben.Ama ben daha çok eskilerini tercih ediyorum,sebebi ise.bu günü zaten yaşıyoruz.Ama eskiler geçmişte kaldı.Bir de geçmiş dönemlerde herşeyin bir ruhu vardı.Günümüzdekiler ise biraz abartılı ve birbirinin taklidi gibi geliyor bana.

  14. fatma dedi ki:

    ya bu filmin bi sahnesinde kilisede bi çocuk şarkı söylüyordu o müziği arıyorum bana yardımcı olurmusun bende o müziğe bayıldım

Bir Cevap Yazın

