Hint Filmi Müzikleri-Rab Ne Bana Di Jodi

Hint müziklerine bayılıyorrum :D Çok değişik bir ahengi, büyüleyici bir ezgisi var ;) Ya da bana öyle geliyor, bilemiyorum :? Rab Ne Bana Di Jodi filminde geçen şarkıları tek tek arayıp buldum :) Kaçar mı hiç benden, elimden uçan da kaçan da kurtulamaz evelallah :twisted:

Dance Pe Chance (Sunidhi Chauhan & Labh Janjua)

Bu filmde benim en sevdiğim şarkısı da alttaki ;) Tesadüfen önce bu videoyu izlemiştim, sonrasında filmi buldum, yani bu videoyu izledikten sonra filmi izlemeye karar verdim. Çok çok güzel bir şarkı, şarkının sözleri de harika ;)

Haule Haule (Sukhwinder Singh)

 

Bu da başka bir şarkısı… Bu şarkı da çok güzel ;)

Tujh Mein Rab Dikhta Hai (Roop Kumar Rathod & Shreya Ghoshal)

 

Hint filminin olmazsa olmazı rengarenk dansları :D Bu filmin şarkılarından bir başkası… Dansları eşliğinde bir renk cümbüşü…

Phir Milenge Chalte Chalte (Sonu Nigaam)

 

 

 

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Bollywood Hastası, Hint Filmi Müzikleri-Rab Ne Bana Di Jodi içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

