Kore Dizi Müzikleri-I’m Sorry I Love You (MİSA-Mianhada Saranghanda)

Benim biricik, harika, şahane, bol yaşlı ve bol aşklı olan dizimin müziklerine sıra geldi :cry:

Dizimin esas müziği konumunda olan şarkıyla başlıyorum. Bu şarkı çok ama çok güzel. Diziyi bitirdikten sonra hemen bir solukta kendimi dizinin müziklerini ararken buluyorum ve bulduktan sonra da bozuk plak gibi sürekli dönüp dolaşıp o müzikleri dinliyorum :D Eveeettt, birinci şarkımızla bir giriş yapalım artık :

Park Hyo Shin-Snowflower

Senin gittikçe büyüyen gölgeni takip ederken

Seninle birlikte karanlığa doğru yürürüm

Tutuşabildiğimiz kadar uzun süre el ele tutuşmayı istedim
Birlikte olabilmemiz ağlamama neden oldu
Rüzgar gittikçe soğuk estiğinde kış yaklaşıyordu
Yavaş yavaş mevsimler değiştikçe senden ayrılmak zorundaydım…
Şimdi kış mevsiminin ilk kar çiçeğini izliyorum
Bu anı seninle paylaşmayı ve sana her şeyi vermeyi isterdim
Kalbimin içindekilerini biliyor musun?

Her zaman bu kadar güçsüz değildim
Seni bu şekilde seviyorum
Fakat kalbimin tüm yapabildikleri de bu…
Rüzgar pencereme estiğinde ve geceler hep uyanık olduğunda
Senin tüm acı veren hatıralarını sileceğim
Kocaman bir gülümseme ile…

Beyaz kar çiçekleri sonsuza kadar solduğunda
Yürüdüğümüz yol parlak bir ışıkla aydınlanacak
Ne olduğunu bilmeksizin her şey değişecek…
Başka biri için yaşayabilir miydim?
Onlar için her şeyi yapmayı isterdim
Bunun aşk olduğunu öğrendim…

Eğer şans eseri nerede olduğunu bilseydim
Kış mevsiminde bir yıldız olurdum
Ve sana doğru parlardım…
Bana güldüğünde ve geceleri ise ağladığında
Ne zaman olursa olsun
Her zaman senin yanında olacağım…

Şimdi kış mevsiminin ilk kar çiçeğini izliyorum
Bu anı seninle paylaşmayı ve sana her şeyimi vermeyi isterdim
Kalbimin içindekilerini biliyor musun?..

Ağlama, bana bak
Tek isteğim seninle birlikte ve senin yanında olmak
Bu sefer gitmene izin vermeyeceğim…

Bu yolu dolduran kar çiçeklerinin içinde sonsuza dek yıkanabiliriz
Yavaş yavaş küçük hatıralar kalbimize çiziliyor
Sonsuza dek orada benim yanımda olacaksın…

(Üstteki şarkının Türkçe sözleri Korea-fans sitesi/Melissaa’dan alıntıdır…)

Şimdi paylaşacağım müzik ise benim için başka güzel :) Bu müzik dizinin en duygusal, en acıklı anlarında çalan bir müzik :cry: İzleyenler bilir, çocuk motorsikletin üstündeyken de bu çalıyordu :cry: Ne zaman bunu dinlesem o sahne aklıma geliyor, ena oluyorum dostlar :cry:

Ma Ji Mak Sun Taek diye geçiyor, eğer yanlışsa söyleyin düzelteyim, olur mu ;)

Dizinin güzel ve romantik yerlerinde de çalan şarkılardan biri de bu ;) Bunu duyunca bozulan moralim az az yerine geliyor yahu :)

Yuki No Hana-Noon Eh Ggot

Dizinin müzikleri çoğunlukla instrumental müziklerden oluşuyor; ama sıkıcı değil aksine sizi saran ve bir yerlere götüren etkileyici ses ve melodilerden oluşturulmuş yapısıyla I’m Sorry I Love You OST’ları gayet dikkat çekici ;)

Oon Myung

Yine kritik anlarda çalan ve sizi heyecandan, kederden köşeye sıkıştıran bir başka müzik daha :(

Jin Shil (İnstrumental)

Başka acıklı instrumental şarkılardan bir tanesi daha :( Çok acıklı ve değişik bir havası var doğrusu :cry: Dinleyince size de öyle gelmiyor mu??

Bu da şarkıcı olan yapışık veledin söylediği şarkıydı, yanlış hatırlamıyorsam… İtiraf ediyorum şarkı güzel, zaten o söylese de benim aklıma sadece Moo Hyuk geliyor zaten :mrgreen:

So Joong Han Saram

Bunlarla da sınırlı değil, daha dizinin bir sürü instrumental şarkıları var; ama ben videolu olanların ancak bu kadarını bulabildim ;) Diziyi izleyenler zaten bu diziyi aklından çıkaramadıklarından şarkılarını da iyi bilirler, diziyi izlemeyenlerin de şarkıları dinledikten ve videoları izledikten sonra fikirlerinin değişeceğini ümit ediyorum ;) Mutlaka izleyin, diyerek bir kıssadan hisse çıkarıp konumun ana fikrini de söylemiş olayım :P

About these ads

denizkizi hakkında

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Dizi Müzikleri- I'm Sorry I Love You (Misa-Mianhada Saranghanda) içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kore Dizi Müzikleri-I’m Sorry I Love You (MİSA-Mianhada Saranghanda) için 8 cevap

  1. mukaddes dedi ki:

    ı am sorry ı love younun arayıpta bulamadığım müziiğni burada buldumm çook saol minnettarım sana:)

  2. grisonsuzluk dedi ki:

    harikasınız ,bulunması çok zor müzükler bunalar tşk ..

  3. Çikolatasever dedi ki:

    Bu diziyi izliyorum şimdi yakın zamanda biter büyük ihtimalle ama sana tavsiyem Boys Over Flowers adlı diziyi de izle harika bir dizi ben ilk onunla başladım ve kopamadım en çok sevdiğim dizidir belki ilk izlediğim o olduğu için belkide gerçekten çok güzel olduğu için. :)

    • denizkizi dedi ki:

      Hoş geldin sayfama Çikolatasever :)
      Boys Over Flowers bilgisayarımda kayıtlı ama izlemeye bir türlü başlayamadım :D Başlarsam evelallah sonunu alır, soluğu da burada alırım :P ama başlayamadım bea :D İnşallah izleyeceklerim arasında, tavsiyen için sağ ol ;)

  4. Fatih dedi ki:

    Gerçekten inanılmaz ya akıl alır gibi değil bir youtube yorumundan gördüm katılıyorum da “16 bölümlük öpüşme sahnesinin bile çok nadir görüldüğü bir dizi yapacak cesarete sahip ancak Korelilerdir zaten” diyordu. Duyguların verildiği üst düzey dramda bir numara bir dizi. Türk versiyonunu izliyordum çok güzel diye bunu izledim dağıldım resmen ya.

    • denizkizi dedi ki:

      Çok haklısın Fatih, en ufacık bir el teması ya da sarılma sahnesini o kadar duygu yoğunluğuyla aktarıyorlar ki izleyenlerin gözünde o anların kıymeti artıyor ;)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s