Bir Koreli Bulsamm… :))) Gumiho!

Kore sempatizanı olan ben bu aralar Kore dizisine kafayı takmış durumdayım:mrgreen: My Girl Friend is a Gumiho (Kız Arkadaşım Dokuz Kuyruklu Bir Tilki) isimli diziyi nette tesadüfen buldum.

[Resim: wu03z9.jpg]

Önce bir klip izledim, baktım çok güzel bir şeye benziyooo😀 Bu da neymiş bakalım diyerek neti aradım taradım ve bu daha çok yeni olan 2010 yapımı diziyle karşılaştım. Eminim hepiniz seyretmişsinizdir; ama yine de bahsetmeden duramayacağım, acayip fanatik oldum yaa😀


Lee Seung Gi – Cha Tae Woong
Shin Min Ah – Gumiho (İlerde Tae Woong’un kız arkadaşı oluyorr :D)
No Min Woo – Park Dong Joo (Gumiho gibi insan dışı varlıkları dünyada avlayan bir avcı :))
Park Soo Jin – Eun Hye In (Cha Tae Woong’un hoşlandığı kız; ama Gumiho gelmeden önce ha Tae Woong’un yüzüne bile bakmıyordu, tilki gelince çocuk da kıymetli oldu ;(   )
Sung Dong Il – Ban Doo Hong ( Dövüş sanatları okulunun yönetmenidir. Cha Tae Woong’un en büyük hedefi bu yönetmenin filminde rol kapabilmektir. )
Hyo Min – Ban Seon Nyun (Ban Doo Hong’un kızıdır ve Tae Woong’un arkadaşıdır. )

Kim Byung Soo (Tae Woong’un en yakın arkadaşıdır, o da dövüş sanatları okulundadır. )

Byun Hee Bong – (Dae Woong’nun büyükbabasıdır, zengin ve sürekli torununun peşinden koşar :))) )

Yoon Yoo Sun – Cha Min Sook (Dae Woong’nun halasıdır, hiç evlenmemiş, hayatının aşkını arayan romantik bir hala🙂 )

İZLENMESİ ŞİDDETLE TAVSİYE EDİLİR ;D

16 bölümlük diziyi 2 günde bitirerek bir rekora imza attım sanırım😀 Bu diziyle Lee Seung Gi’ye hayranlığım kat be kat arttı😀 Müzikleriyle yatıp şarkılarıyla kalkıyorum, hımmm… Neyse bu konuyu kapatalım..😆 Sanırım bu durumu bir an önce çözmem gerek😆

Hele ki bu sahne, ne dokunaklıydı yahuu… Nasıl da koştu kızın peşinden… Zaten çocuk dizinin başından beri koşuyor, mübarek tazıı:mrgreen:

[Resim: e131001avi003834401.jpg]

[Resim: mygirlfriendisaninetailm.jpg]

ET’den esinlenerek kızı da kandırıyor, ET uzaylı parmağını uzatıyordu yaa, bu da karşılıklı parmaklar değince bir de “hoi! hoi!” deyince arkadaş olacaklarmış😕 “hoi! hoi!” ymişş:mrgreen: Yazık garibim kız da nasıl seviniyorr…

[Resim: mygirlfriendisaninetail.jpg]


[Resim: 330xxeo.jpg]

Burada da kızın başında nasıl beklemişti yaaa :((

[Resim: mygirlfriendisaninetailxd.jpg]

Bencil sadece kendini düşünen bu çocuk Gumiho ile birlikte olunca nasıl bir sorumluluk sahibi kişiye dönüştü, hayret yahuu🙄 Ey Aşk, sen nelere kadirsin!

[Resim: mygirlfriendisaninetailg.jpg]

[Resim: mygirlfriendisaninetail.jpg]

Kıskanır daaa… :)))

Burda da gözünden yaş da geliyoorr😦

Pisss… Kızı nasıl da bırakıp kaçmıştıı😮 Ne kızmıştım yaaa o zaman😡

[Resim: 2308105.jpg]

[Resim: 20uc1om.jpg]

Tilki yağmuru başlıyooorrr😥

[Resim: 34rjh1g.jpg]

İşte birlikte başladıkları yerr ve kuyruklarla ilk tanıştığı yerr :)))) Ne komikti yaaa:mrgreen:

Alttaki resim de yönetmenin duvar dibine işemesiydi ya puaahhh:mrgreen: hahahaha😀😀 Ne gülmüştüm, kendi bakıyor, kızın gözlerini kapatmış😀

[Resim: 23081016.jpg]

Hele şu sahneyi asla unutamam… Kızın veda sahnesii… Ağlamamak için zor tuttum kendimi, zaten hep tutarım da buna zor dayanmıştım :))))) Hele uyandıktan sonra “Hani rüyadan uyanır gibi olacaktım? Han, canım acımayacaktı? Niye acıyor öyleysee?” diye yakarışlarıı, hâlâ kulaklarımdan gitmiyorr :(( Koşup her yerde kızı araması, çok trajikti yaa😥

Woong…
…Bunların hepsini bir rüya olarak düşün.

Karşına ilk çıktığım andan…
…yok olacağım bu ana kadar olan her şeyi rüya olarak düşün.

Rüya olarak düşünürsen
gözlerini açtığında canın yanmaz.

Mi Ho…
…gitme.

Korkunç anları unut ve beni

çok çok çok çok çok çok güzel bir rüya olarak hatırla.

Rüya mı?

Gözlerimi açınca, canım yanmayacak mı?

Canım bu kadar yanarken, nasıl rüya olursun?

[Resim: sarang.jpg]


About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Bir Koreli Bulsaamm GUMİHO :)))), Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Koreli Bulsamm… :))) Gumiho! için 3 cevap

  1. gamze dedi ki:

    ben de izledim onu.çok çok çok çok çok güzeldi ve kesinlikle ben de bir lee seung gi hayranıyım. bayılıyorum ona.çok sevimli ve şeker bir çocuk ve çooook yakışıklı. diziyi de sanırım 9 kere izledim ve bir daha izleyebilirim. çooook güzeldi yani ve = izlememniz şiddetle tavsiye edilir🙂
    pişman olmayacaksınız , sizi temin ederim🙂

    • denizkizi dedi ki:

      Sayfama Hoş Geldin Gamze,
      Lee Seung Gi ile ilgili yorumlarının hepsine sonuna kadar katılıyorum😀 9 kez mi izledin:mrgreen: Ben de kendimi 3 kez izledim diye gözümde büyütüyordum, rekor falan diye😀 Ama seninki tam rekor kırmak olmuş🙂 İzlenir mi?? Hakikaten de izlenir, eğlenceli, romantik-komedi, ilginç ve sempatik bir dizi… Yorumun için teşekkürler😉

  2. gamze onat dedi ki:

    önemli değil ve bu arada ben de onun şarkılarıyla yatıp videolarıyla kalkıyorum… şimdi bir de yeni albüm yaptı ya , yazık konserden konsere koşuyo çocuk,,, kıyamam inşaallah çok yorulmuyodur. canım ya…. slave’i özellikle tavsiye ederim harika bir şarkı. bence tonight’ın en güzel şarkısıydı. zaten youtube da konser kaydı var aman Allah’ım, çoook güzel.
    bu arada sanırım 12. kez izliyorum, senin diziyi anlatman öyle tatlıydı ki… bir daha izleyesim geldi. önce seulde bi panaromik panaromik dalaşıyım, bi daha bakıcam hayırlısı🙂
    selamlar …

Bir Cevap Yazın

