Lee Seung Gii Şarkıları

Şimdi de Lee Seung Gi’ nin şarkılarını dinleyip, videolarını izleyelim mi😀

Ya nette dolaşırken -tabii o zaman Gumiho ile henüz tanışmamıştım- bir video gözüme çarptı. Konu itibariyle dikkatimi çekti; ama sonrasında “Komikmişş yaaa” dedim :)))))))))) Ben böyle büyük bir laf nasıl ettim yahuuu😦 Sonrasında Gumiho ile birlikte o videonun sahibi Lee Seung Gi çıkmaz mı😀 Hımmmm… Neyseee… Aman canımm ben ne bileyim, ergenlikteki tipi de epey çocukçaymış, benzetemedim haliyle😀 Neyse canımm, şimdilerde o video gözüme bu kadar mı şirin görünür, bu kadar güzel ve tatlı görünür yahuu :)))))))))

Hep birlikte bakalım, bana hak vereceğinizi düşünüyorum😉 Hatta bir şey öğrendim, bu şarkı ve video ile büyük kadına aşık olma sendromu başlamış Kore’de :S Ben söyleyenlerin yalancısıyım valla :)))) Bu şarkı aynı zamanda bizim Lee’nin ilk albümü oluyor…

1. Albüm: The Dream Of A Moth

Çıkış Şarkısı: Because You’re My Girl

Nasıl?? Dediğim gibi değil mi? :)) Ama ben zaten Lee Seung’umu nerde olursa olsun tanırım zaten, her şekliyle yakıyooor😀😀

 

Bakın şimdi, bu video ve şarkı da harika… Burada da yine küccük ama olsun :))))))

Bu da 2. albümü…

2. Albüm: Crazy For You

Çıkış Şarkısı: Words That Are Hard To Say

 

Bu da bir başka albümü…

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

Remake Albüm: When A Man Loves A Women

 

 

Digital Albüm: Love

 

 

3. Albüm: Story Of Seperation

Çıkış Şarkısı: White Lie

 

 

Aslında canlı performansını bulmuştum ama kızlar çok bağırıyordu, ne öyle yaaaa, kafam şişti :)))) Lee’nin sesini duyamadım valla😀

3. Albüm: Repackace

Şarkı Adı: Unfinished Story

 

 

Remake Albüm: When A Man Loves A Women

Temsil Parça: I’ll Give You All

 

 

Digital Single

Şarkı Adı: Let’s Go On Vacation

 

 

Bu şarkıyı dinledim ben de çoook sevdim😉

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

Digital Single

Şarkı Adı: Will You Marry Me

 

 

4. Albüm: Shadow

Çıkış Şarkısı: Let’s Break Up

 

 

Digital Single

Şarkı Adı: Like The Beginning Just Like Then

 

 

Ehhh… Bu da fena sayılmaz; ama diğerleri daha hoştu😉

Digital Single

Şarkı Adı: Smile Boy

Offffffff yaaa😦 Yoruldum ama değdi, umarım güzel olmuştur😉

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Tutkusu, Lee Seung Gii Şarkıları içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

