Brilliant Diyor Ama Ben Sinirden Karardım

Hakikaten de sinirden deliye döndüm burada yaaaaa😡

Nasıl bir üvey anne buuu, valla bizim Türk filmlerine bile taş çıkartacak neredeysee… Hele hele üvey kız kardeşe ne demelisin!? Kız kardeş değil mübarek çekik çıyan buu👿

İnsan nasıl böyle kötüleşebilir; ama doğruu böyle insanlar da yok mu sanki! Olmaz mı doluuu! Allah korusun böyle insanların zulmünden yaa…

Neyden mi bahsediyorum?? Şeyyyy… Yaaa tabii öfkemden deliye dönmüş bir vaziyette olduğumdan hangi konu hakkında söylendiğimden de bahsetmemişim😆

2009’da Kore SBS kanalında oynamış bir Kore dizisinden bahsediyorum: Brilliant Legacy midir Shining İnheritance midir nedir😛 Parlak (ışıltılı) Miras mı nee anlamı😐 Aman ne parlak ne parlak, ayol burda nerde kalbi kararmış, gözünün feri sönmüş adam varsa hepsi buraya toplanmış:mrgreen:

Benim Lee Seung Gi varmış, bir de bunu izleyeyim dedim; ama nerden başladım yaahuu😕

Bu dizi yüzünden içağrısı olacağım beaa😀 Kızın başlarda çocuğa pabuç kadar dili vardı, şimdi üvey anneye zırlamaktan başka bir şey yapmıyoorr😡 Ya var yaaa ben olacaktım orada😀 Üvey annenin son sözleri olurdu o saydıklarııı😈 Öhüüüü… öhüü… Neysee😆 Diziyi henüz bitiremedim, 22. bölümdeyim ama tam gaz devam ediyorum😉 Size de azcık diziden bahsedeyim ki izlemeyen varsa izlesin ki burada böyle söylenen tek ben olmayayım değil mi amaa😛

[Resim: 14m9g5j.gif] [Resim: 5prm8g.gif]

Park Jun Se ( Bae Soo Bin ) : Restaurant sahibi, babannenin avukatının oğlu, zengin ve karizmatik aynı zamanda sempatik aşık mı aşık hoş çocuk😀 (Hatta dizinin başlarındayken acaba bu mu esas çocuk demeden de kendinizi alamıyorsunuz😆 )

Sun Woo Hwan (Lee Seung Gi) : Şirketin sahibi babannenin şımarık, züppe, kendini beğenmiş, hiç kimseye değer vermeyen har vurup harman savuran yakışıklı torunu😉

Go Eun Sung (Han Hyo Joo) : Annesini küçük yaşlarda kaybetmiş, şirket sahibi bir babanın dürüst, epey gürültülü ve saf kızı.

Yoo Seung Mi (Moon Chae Won) : Go Eun Sung’ın üvey kız kardeşi. Cadı, öncelerde iyi kızmış gibi saf ayağına yatan ama cadılıkta annesini bile solda sıfır yapan yalancı, ikiyüzlü, oppa oppa diye Sun Woo Hwan’a yapışan yapışık bir kız iştee😀

Baek Sung Hee (Kim Mi Sook) : Go Eun Sung’ın üvey annesi, Yoo Seung Mi’nin de dolayısıyla öz annesi oluyor😛 Sahtekar, kötü mü kötü, iki sözünden ikisinin de yalan olduğu bir kadın işte. Amaa var yaa Allah korusun böylelerinin zulmünden yaa…

Lee Hye Ri (Min Young Won) : Annem bu kıza sürekli “Hayriye” deyip duruyor😀 Bu kız Go Eun Sung’un en zor anında ona yardım elini uzatan ve bir daha da asla bırakmayan kötü gün dostu, özü sözü bir, harbi bir kızdır. Allah herkese böyle dostlar nasip etsin inşallah😉

Bizim esas kız Amerika da okuyordur. Kızın bir de otistik bir erkek kardeşi vardır. Öz ama buu :)) Amerikadan ülkesine dönerken esas çocukla (esas çocuk burada Lee Seung Gi oluyor😀 ) valizleri karışır ve dizinin ilk bölümlerinde epey hödük olan bu çocukla talihsiz anlar yaşar bizim kız. Neysee… Bizim kız bu arada Üvey annesi ve üvey kız kardeşiyle ise 7 yıldır bir aile durumundalar.

Üvey kız kardeş de Lee Seung Gi’yi seviyor; ama çocuk aslında onu arkadaşı gibi görür. Bizim kızın babası bir şekilde şirketi batırır ve bir kaza sonucunda öldüğü sanılır.

Bunun üzerine üvey anne ve kız kardeş fırsattan istifade ederek bizim kız ile erkek kardeşini evden atarlar.

Sonrasında bizim kızın yolu esas çocuğun babannesiyle kesişir ve babanneye kendisini sevdirmeyi başarır.

Tabii çocuktan önce babannenin gönlünü fethetmiş anlaşılan köfteee:mrgreen: Neyse bizim babanne ile kız el ele verir ve bizim şımarık olan esas çocuğu yola getirirler derken kendiliğinden bir aşk başlar giderr 8)

Amaa bu aşkı engellemek için de üvey anne ile üvey kız kardeşin de yapmadığı sahtekarlık, atmadığı yalan kalmaz… İşte böyle bir konuya sahip. Bu yazı da konuyu anlatmaktan çok diziyi anlattı sanki yaa😆

İşte duygusal yönü ağır basan didaktik yani ders verici bir dizi🙂 Gerçekten çıkarılacak çooook ders var bu diziden😉

[Resim: bl2021.jpg]

Çocuk zengin bir ailenin şımarığı iken akıllanıp olgunlaşıyor ve insanlara nasıl ve neden değer verilmesi gerektini anlıyor. Kendisinin aslında bu zamana kadar boş ve faydasız bir ömür sürdüğünün farkına varıyor ve kendisini olgunlaştıran ve kalp gözünü açan kalbini çalan bu kıza da aşık oluyor.

Bölümlerde bazı sahneler dikkat çekiciydi😉 Hele biiirr sahne vardı ki epey hoştu😀 Çocuk otobüsteki sapıklardan kızı çekip kurtarıyordu daa yol boyunca kızı koruyorduuu:mrgreen: Ne güzel kıskanmıştı ama yaaa😳

Öhüüüüüü… Neyse yaaa… Ne diyorduk😆 Bu bir zamanların şımarık, kendini beğenmiş çocuğu sonrasında ise aşkına sıkı sıkı sahip çıkıyor… Wooooooow beee çooook güzel bir dizi yinee dee🙂

Hele şu kolyeye bittim yaaaa!😮 Neredeee böyle ince, zarif bir kolye alacak babayiğit!!😡 Böylesine hoş bir şeyi anca kendime ben alırım🙄


Hele bazı sahneleri vardı ki gerçekten ağlayacak kadar oldum😦 Paranın değerini bilmeyen, alın terinin önemini anlamayan, insanları kıymetsiz bir eşya gözüyle gören fakirlik-parasızlık nedir hiç yaşamayan zengin bu artistimiz😀 Hani yaşlı bir amcaya et suyu çorbası götürmüştü yaaa😦 O sahne çok acıklıydı amaaa yaa😥

[Resim: bl221091.jpg]

Yazık dedeciğim yaşlı ve hasta olan eşine et suyu çorbası getirtiyor; ama kendisine alamıyor, parası çook az😥

Evde deseniz hiçbir şey yok, kadıncağız öylece yatıyor😦 Bu evi ve bu fakir; ama fedakâr insanları gören bizim Hwan affalıyordu yaaa, “İşte…” dedim “Asıl şimdi adam oldu!” Hele dedeciğim bahşiş olarak da eline şeker verdi yaaa😦 Canım benim yaa! Şeker diye geçebileceğimiz o küçücük şey o yaşlı adam için çok kıymetli bir yiyecek; çünkü zar zor alınan ve her şeyden önce de güçlükle sahip olduğu bize göre o küçücük şey onun için çok büyük ve değerli…

[Resim: bl221061.jpg]

O bölüm de bir baktım annecim hüngün hüngür ağlamaz mı!.. Bir yandan da “Baban ben hasta olduğumda bir çorba yapıp getiremedi; yaşlanınca bana kim bakacaaaakk!…”😀 “Hay Allah’ım…” dedim yaa😀 “Ben sana bakarım…” desem de göz ucuyla beni küçümser bir davranışla süzdükten sonraaa😕 “Yaşlanınca her dakika seni nerede bulacam!!” demez mi?!😐 “İyi o zaman sen de kendine iyi bak, hasta olma biriciğim!”😛😛 deme hatasında bulundum:mrgreen: Veeee neysee… Bu kısmı geçelim değil mi amaa…😆

Evet, şimdi ben de heyecanla dizinin sonunu bekliyorum, acaba nasıl olacak?? Dizi nasıl sonuçlanacak?? Umarım mutlu sonla biter; eğer onca kötülüğün, duygusallığın, beni dizi boyunca ağlamaklı hale sokan ve deli etmenin sonucunda kötü bitersee çıldırırım burada👿

Diziyi bitirdim en sonundaaa😦 Çoooooook güzel bitti😉 Ya var yaaa nasıl bir çocuktu nasıl birisine dönüştüü🙂 Hayret😛 Hele hele şu geziye gittikleri bölümü çok beğendim🙂 Hwan kızın üstüne mağaradan su damlayıp kızı rahatsız etmesin diye suyu elinde nasıl biriktiriyoorr yaaaa😳

Anladım bennn… Çok iyi anladım… Ya bu dizilerle bizi gerçek hayattan ve gerçek insanlardan koparıyorlar🙄 Yaaaa böyle seven var mıdır acep?? Neysee… Yine düştü benim bu düşük çenem😐

Dönelim biz yeniden Brilliant Legacy’imize😉 Malumunuz çoğunuz da dizideki esas oğlanı (Hwan oluyor😛 ) değil restaurantçıya bayılıyorsunuzdur. Eeee… Hoş çocuk doğrusu, dizi başlarken sanki başrolde o varmış gibi geliyor insana…

Kız için yapmadığı kalmadı garibimin… En zor zamanında kızın yanında o vardı, kızı neşelendiren, zorluklarda kızın yardımcısı olan, kız için üzülüp yine kız için sevinen, yakışıklı, karizmatik, zeeengiiin🙂 ve en önemlisi de kıza deli gibi aşık🙄 Diziyi seyreden çoğu kişi de hayliyle Jun Se’ye nam-ı diğer bizim restaurantçıya abayı yakıyorr:mrgreen:

Normaldir… Onun açısından kötü bitti dizi, üzülmedim desem yalan olur; ammmmmaaa benim prens de hak etti kızı sonuçta😉 Şımarık bir kişi iken olgunlaşıp gerçekten sevdiği kızın arkasında durmayı başardı ve sevgisine sahip çıktı😉 Ahhhhh… Benim çekik gözlü prensim Lee Seung’ummm😦 Ne diyelim Jun Se, her işte bir hayır vardır deyil mi ama :))))) Boşver, sen zaten daha iyilerine layıksın😉

[Resim: 21l6av4.gif]

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Brilliant Diyor Ama..., Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Brilliant Diyor Ama Ben Sinirden Karardım için 3 cevap

  1. denizkizi dedi ki:

    Sayfayı ilk açtığınızda sayfadaki resimler görünmüyor gibi duruyor; ancak sayfayı yenilediğinizde görünmeyen resimlerin hepsi açılıyor, bilginize😉

  2. dilara dedi ki:

    Ben de bu diziyi izledim.izlememin nedeni en basta le seung gi nin oynamasi tabikii.bu cocul super rol yapiyor.ayrica kpnh olarakda dizinin konusu cok guzel.bu arada cidden bu dizideki uvey anneye ve uvey kardesr sinir olmamak elde degil .bittikden sonra ancak kendime dizi oldugu getcegini hatirlatinca sinirim azaliyodu🙂 bu aada bn de bi kore cilgini olarakdan sizlere sitemi soylemek istedim korecilgini.blogspot.com bu sitenin sahibide bakarsa srvinirim hetkese jalgayoo :))

    • denizkizi dedi ki:

      Hoş geldin Dilara, Tabi ki sayfana hepimiz göz gezdiririz😉 Lee Seung Gi kadife sesli oppa:mrgreen: Bu çekik oppadan sayfanda bol bol bahsettiğini düşünüyorum, bakalım nasıl anlatmışsın hehe:mrgreen:

Bir Cevap Yazın

