Kore Dizi Müzikleri-Brilliant Legacy

Brilliant dedik parlak dedik, ışıltılı dedik😀 her ne kadar dizi boyunca içimiz kararsa da gözlerimiz dolup boğazımız düğümlense de hele annem diziyi izlerken üvey annenin yaptıklarına öfkelenip:

“Kızım, daha ne susuyorsun??…

Salak bu salak!..

Konuşsana kız, anlatsana oppaaaaanaa!..” 😀

gibi nidalarıyla coşup gürlese de dizinin müzikleriyle romantik romantik hulyalar kuran bendeniz gibilerine gelsin bakalım bu dizi müzikleri de…😉

K.Will I love Punishment

(Bu da şarkının Türkçe sözleri😉  )

Seni aramamalıyım…

Sen başka bir dünyada yaşıyorsun

Mızmız gibi yaşasaydın o zaman incinmenin ne demek olduğunu bilmeyecektin.

Her gün seni siliyorum

Her gün seni bir tarafa bırakıyorum.

Ama kalbim unutmama izin vermiyor

O aşkı arıyor…

Aşkın mutluluk olduğuna inanırdım

Ama senin bahsedemediğin bu aşk

Gökyüzünden gelen bir cezaymış…

Sadece seni seversem

Kalbim dayanmayacak

Bu yüzden yaşıyorum ağlayarak…

Muhtemelen seninle karşılaşmasaydım

En iyisi olurdu…

Başka bir dünyada yaşasaydım…

Açıkça söyleyemediğim kalbimdeki sır derinlerde gizli

Aşkımı bağırmak istiyorum!

Aşkın mutluluk olduğuna inanırdım…

Ama senin söyleyemediğin bu aşk

Gökyüzünden gelen bir cezaymış…

Sadece sana aşık olmak

kalbimi kırılgan ve hassas yaptı

Ağlayarak yaşıyorum…

Brilliant Legacy -The person living in my heart

Brilliant Legacy-Crazy in Love

( Şarkının Türkçe sözleri işte burada😉   )

Sadece gülümsemek istediğim için yaptım

Kalbimin ne hâlde olduğunu bilmiyor musun?

Kendime söz vermiştim; ama…

…Yine çılgınca aşığım…

Acımasızca beni yakalayıp

Kontrol ediyor…

Gittiğim yerde duruyorum

Ve hâlâ seni görüyorum

Birbirimize yabancı olmak

Çok acı verici…

Kalbim hâlâ çarpıyor

Elveda dediğimiz zaman bile

Hâlâ birbirimize aşıktık

Şimdi bile hâlâ aynı.

Pek çok kez katlanmaya çalışsam da

Acı geçmedi…

Gün be gün sensiz yaşamak çok zor

Sen benim hayatımsın…

Kang Ha Ni- One of You

Ji Hye- Spring Rain

Lee Seung Gi-Will You Marry Me

(En az müziği kadar sözleri de çok hoş😀    )

Benimle evlenir misin?
Ömür boyu birlikte yaşamak ister misin?
Birbirimizi nazikçe sevebiliriz
Sana benzeyen bir de bana benzeyen bebeklerimiz olur.
Sonsuza dek acı olmadan… İşte böyle yaşamak istiyorum.
Açıkçası seni bir adamla..
Bir kadının ilişkisinden daha çok seviyorum.
Böylesi daha iyi derler…

Seni daha çok seveceğim
Sana daha çok dikkat edeceğim
Bir acı duyup gözyaşların döküldüğünde
O acıyı birlikte yaşayacağız

Seni daima seveceğim
Seni daima koruyacağım
Senin gibi harika bir insanla tanıştığım için şükürler olsun
Hergün sadece seni sevmek istiyorum
Benimle evlenir misin?

(Deniz Kısmı: Eveeeeeeeeeeeeeeeettt😛 )

(Rap kısmı) Hergün daha da mutluyum
Sebebi olmadığı için, ileriki günlere bakıyorum
Neden neden bu kadar çok üzerine düşüyorum
Bunu düşünmeye gerek yok, sen benim bir numaramsın
Siyah saçımıza ak düşene kadar
Hayatımız sona erene kadar
Bedensel acılar çeksen bile, sana asla duygusal acı çektirmeyeceğim

Sen kalbimin diğer yarısısın
Kalbinin diğer yarısı da ben olacağım
Her nefes alışında
Seni seveceğim…
Zaman ilerleyip kırışıklıklarımız artsa bile
Sen ve ben şimdiki gibi daima beraber olacağız…

(Rap Kısmı) Karanlık hayatımı aydınlatan ışık gibisin
Kaynayan yahni sesiyle karşılandığım bir ev
Kurumuş kalbimi ıslatan bir yağmur
Aşkın gerçek meyvesini veren bir tohum
Cennetin kararlaştırdığı kaderin bir ipi
Karşılaşmamız cennet tarafından kaderimizdi
Seni dünyaya değişmem
Hayatımda sadece sen varsın, daima…

Seni daha çok seveceğim
Sana daha çok dikkat edeceğim
Bir acı duyup gözyaşları döküldüğünde
O acıyı birlikte yaşayacağız

Seni daima seveceğim
Seni daima koruyacağım
Senin gibi harika bir insanla tanıştığım için şükürler olsun
Hergün sadece seni sevmek istiyorum
Benimle evlenir misin?

(Deniz Kısmı: Eveeeeeeeeeettt, eveeett, eveet…  :P )

(Will You Marry Me Türkçe şarkı sözü buradan alıntıdır: http://www.yeppudaa.com/showthread.php?t=7330 Bu arada kamsahamnida yeppudaa🙂 )

Offfffffff… Şimdi videoları yüklerken aklıma geldi dee😛 Son bölüm ne güzeldi yaa😀 Şu Seung Mi midir nedir hele hele üvey anne ohhhhhhhhh çekip gittiler yaaa, bir rahatladım ki anlatamam😛

Bizim kızın Hwan’a sevdiğini söylediği sahneyi anlatmaya gerek yok sanırım😛

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Dizi Müzikleri-Brilliant Legacy, Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

