Çekik Gözlü Prensim ;)

Çekik Gözlü Prensim: LEE SEUNG Gİ😀

Evveeet! O kadar kulaklarını çınlattıktan sonra şöyle kısaca prensimi tanıyalım

ne dersiniz:mrgreen:  (gerçi siz benden daha iyi bilirsiniz yaaa neysee😡 )

Lee Seung Gi 13 Ocak 1987 Güney Kore Soeul doğumlu. Buradan da anlaşılıyor ki kendisi oğlak burcu🙂 Ben de ikizler burcuyum, kesin %100 uyumluyuz:mrgreen: hahahahaha🙂 Neysee…😆

Üstteki fotoğraf da bebişlik, çocukluk, ergenlik😮 hâlleri mevcut😛 İlk karede çooook şirin bir bebek sayılmasa da:mrgreen: sonraki yıllarda yavaş yavaş oluşmaya başladığını söyleyebiliriz😛 Son karede de superman mi olmuş o ne yaaa😀

Bu arada nette dolaştım, sağa sola bakındım, aradım, taradım veee Lee Seung Gi’min resmi fan club ını buldum😀 Sonrasında “yok efendim bu değilmiş, niye bizi kandırıyorsun?… ” gibi söylemleri de kabul etmem haaa… ben bulduğumun yalancısıyım😕

İşte adres bu: http://cafe.daum.net/leeseungki

Şöyle bir siteyi dolaştım da valla bir şey anlamadım😕 Çünkü hepsi Korece😆 Amaaaa Lee Seung’umun orada bir yerlerde olduğunu hissetsek bu bize yeter değil mi amaaa :))))))

Ergenlik döneminde ise prensimin karizmasını yerle bir etmişler bea:mrgreen: Ergenlik bu! Her an şey olabilir😯

[Resim: 2vvrthh.jpg]

Bu neee yaaaa!😯 Yok…Yok!.. Bu benim karizmatik, sempatik, havalı Lee Seung’um olamaz ama yaaaa😮 Bu yumurta gibi bir çocuk bea:mrgreen: Hahahahaha😀😀 Bu fotoğraf hakkında daha fazla yorum yapamayacağım:mrgreen:

[Resim: 18034801.jpg]

Ama sonrasındaa kozadan çıkan bir kelebek misaliii öhüüü serpilmiş değil mi yaa 8)

Neyseee, genel bilgilere geçelim biz en iyisi😉 1.82 boyunda (tam bana göree😈 ) , 70 kiloda… Kendisi bildiğiniz gibi şarkıcı ve aktör (en çok da oyuncu olması kısmına bayılıyorum zaten🙂 )

Annesi, babası, kızkardeşi ve anneannesiyle 5 kişilik bir aileye sahip. Şu anda da Uluslararası Ticaret bölümünde Dongguk Üniversitesinde Yüksek Lisans öğrencisiymiş😉 Her ne kadar bölümlerimiz farklı olsa da ben de yüksek lisans mezunuyum, tam.. tam.. birbirimize göreyiz yaa😈  Bu kadar oluurr yanii😛 (Abartmaaa Denizz😆 )

[Resim: 23uwykj.jpg]

The Dream of a Moth adlı ilk albümündeki Because You’re My Girl şarkısı çok popüler oldu ve daha önce de Lee Seung Gi şarkıları bölümünde de belirttiğim gibi Kore’de “büyük kadın sevme” sendromu oluşturdu! (Artık nasıl etkilediyle milleti, sesi ve klipleee:mrgreen: ) Bu şarkı ona M.net KM Müzik Festivali , SBS Müzik Ödülleri ve MBC En İyi 10 Şarkıcı Müzik Festivallerinde ödül de kazandırdı…

2005 yılında, Lee Seung Gi Nonstop5’te konuk oyuncu olarak yer aldı. 2006 yılında The Infamous Child Sisters adlı diziyle ciddi anlamda ilk defa aktörlüğe başladı (Onu keşfetmekte biraz geç kalmışlar yaaaaa neyseee😛 ) Sonra ardından şarkılar, albümler geliyooor tabii🙂 Ve her albümde bir veya birden fazla ödül de onun peşini bırakmıyor. Şarkıları gerçekten çok hoş ve anlamlı😉 (Yalan yok, taraf falan da tutmuyoruuum😈 )

[Resim: 77489150.jpg]

Brilliant Legacy dizisiyle hayran kitlesinde vurgun yaptı denilebilir. Dizi yayınlandığı ilk on hafta boyunca reytingleri tavan yapmış 8) (Gerçi ben başlarda sinir küpüne dönmüştüm, romantiklik falan şöyle dursun şiddet ve öfke almış başını gidiyorduuu🙂 Oturduğum yerde sinirden patlamaya hazır bir bomba gibi duruyordum yaaa neysee🙂 Koreliler de sanırım nomu nomu nomu dram, kin, öfke ve aşk üçgeni seviyorlarmış, bu diziyle bu durum da tasdiklenip onaylandı😛 )

[Resim: 15824149.png]

Her neyse ne diyordum😀 dizi yüksek bir izleyici kitlesiyle Lee Seung’uma epey hayran ve popülarite kazandırmış olmakla birlikte yine ödülleriyle de Çekik Gözlü Prensime cesaret ve hava da vermiş :))))) Ve bu dizide yanındaki o kız var ya o kızla Han Hyo Joo ile de en iyi çift ödülünü almış. O kızlaaaa!?👿 İlginç😡

[Resim: 100611lsgactiviafansign.jpg]

Şu anda da KBS kanalında yayımlanmaya devam eden 1 Gün 2 Gece adlı eğlence programının daimi üyesiymiş dadtluuum🙂

Şu an için son dizisi de 2010 yapımı olan My Girl Friend is a Gumiho. SBS kanalında yayınlanıp çok sevilmiş olan bu romantik, aşk dolu dizi ise ona önümüzdeki günlerde çoooook şey kazandıracağa benziyoor😉

[Resim: girlfriendgumiho3.jpg]

Çünkü konu itibariyle ve dizideki rolü itibariyle de diğer dizilerden nomu nomu nomu güzel ve etkili olmasıyla bence kalın çizgilerle ayrılıyor. Daha önce de dediğim gibi 16 bölüm nasıl bitti anlamadım😥 Şimdi de şarkılarıyla hergün Lee Seung Gi’yle yatıp yine onunla kalkıyorum😐 Kafayı yemezsek iyidir😆

Bu Kore Sempatizanını yardımsever biri Kore’ye göndersin yahuuu😳 Gitmem lazım çünkü benim çekik gözlü prensin buraya geleceği yok, bırakın da bu sefer adet bozulsun da prensime ben gideyim, değil mi amaa😛 Nasıl da beklerrr:mrgreen:

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Çekik Gözlü Prensim, Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Çekik Gözlü Prensim ;) için 4 cevap

  1. mavi dedi ki:

    ayy ben onu yerim yerrrrr. 😛

  2. Larva dedi ki:

    çok tatlı bende onu sonraddan farkedenlerdim hatta ilk başta bu kim dedim😀 şimdi manyagıyım😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s