Gumiho Kamera Arkası Görüntüleri

Şimdi diyorsunuzdur, My Girlfriend is a Gumiho’dan bahsetmekten bıkmadın mı diyee… deee😀 yeni bir şeyler bulunca göstermeden geçemiyorum🙂 Napıyımmm🙂

Hatta dizi bende o kadar kalıcı bir iz atmış olacak ki bir delilik yapıp 3. kez izlemeyi düşünüyorum😛 Neysee ben böyle bir şey söylemedim, siz de duymadınız :)))))

Nerde kaldık, hııımmm dizi diyorduk, yeni bir şeyler diyorduk: Geçenlerde nette gezinirken dizinin kamera arkası görüntülerini buldum😀 Ve sizinle de bu görüntüleri paylaşmak istedim😉

[Resim: sma1.jpg]

My Girlfriend is a Gumiho dizi ekibi ortama el koymuş vaziyette😉 Etraftaki meraklılar da ayakta durduklarına aldırmadan dizinin çekimlerini izliyorlar🙂 Şahsen ben de orda olsam değil ayakta durup izlemek evelallah çadır bile kurarım😀

[Resim: smahr.jpg]

Shin Min Ah’ın ayağının altındaki de ne öyle!😀 Epey boyu kısaymış yahu:mrgreen: Yükseltmek için bir takozdan yardım almışlar demek:mrgreen:

Hele hele tapınağa da bakıııınnn🙂 Vaaaaaaayyy biz de dağın tepesinde muhkem bir yapıymış diyerek kendimizi kandırıyormuşuz, adamlar stüdyoya maket tapınak yapmışlar, bizi keklemişler de bizim haberimiz yokmuş :)))))))) Buna artık tapınak da diyemeyiz, tapınakcık :))))))) Böyle de güzel duruyor sanki😀

[Resim: 54804189.jpg]

Ayyy adamlar öyle 5-10metre uzakta da değil bea :)))))))) Burunlarının dibinde, bu yapaylığın içinden nasıl gerçekçi bir dizi çıkmış değil mi ama😉 Üstelik izlerken boğazımızın düğümlendiği anlar bile oldu, kamera arkasını düşününce diziye can veren oyuncuları gerçekten yürekten kutlamak gerekir sanırım, bir de bu set çalışanları olmadan çevrilse kim bilir ne kadar da gerçek olacak😀😀

[Resim: 34718112880982107065100.jpg]

Arkadaki gözlüklü adam ağlıyor mu ne yaa :)))))))))))) Orada bu kadar kalabalığın içinde bile o duygusallık yaşandıysa dizi de oyuncular da 1 numara😉 Ayyyyyyyy yaaaaa ben de orada olmalıydım amaaaaaa😦

[Resim: img3280d.jpg]

Şuna bak yaaa, prensimin gözüne girecek o mikrofon sapı mıdır nedir😀 Kızlara da bak hele, sanki hiç insan görmemişler ayol😛

[Resim: dsc00036pt.jpg]

Bu bölüm ne kadar da duygusaldı😥 Epey güzel bir bölümdü, o son bölüm de ben çok duygulanmıştım yaa😦

[Resim: sma1.jpg]

Kalabalığa da bak, kızların da ağzı bir karış açık kalmış :))))) Nasıl da zevkle izliyorlar😀 İşi olmayan gelmiş! İşi olmayan gelmiş😛 Ayyyyyyyyy… Sıkıntı bastı ayol😀 Açılın biraz, offfff ne bu yaa :)))))

[Resim: dsc0099py.jpg]

Çekimler normal bir şekilde sürüyor… Tabii buradan bana ne kadar normal görünüyorsaa🙂

[Resim: dsc0094zf.jpg]

Kamera arkası görüntülerinden bir tanesi daha…

[Resim: 31665442.jpg]

Hazırlıklar sürüyor…

[Resim: 54804189.jpg]

Garibiiiiim ne kadar da sıkılmış, bunalmış :)) Susamış mı yoksaaa😛

[Resim: 23603811.jpg]

[Resim: 60579289.jpg]

Nasıl da çalışırmış…😀

Dağda, bayırda, çalışma…

Çekimlere hazırlanırken…

Çekime nasıl da hazırlanırmış…😀

İlk bölümlerden örneklerden bir tanesi daha…

Bir Gumiho’nun daha sonuna geldik🙂 Ne diyelim bir dahaki Gumiho’da görüşmek dileğiyle…😀

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Gumiho-Kamera Arkası, Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Gumiho Kamera Arkası Görüntüleri için 1 cevap

  1. Esra dedi ki:

    yaa bayılıyorum bunlara bu arada internetten ne kdr araştırırsam araştırayım kamera arkası video veya foto bulamamıştım :(((( çok sağool :))) sayende iki tatlişkomun (lee seung gi- shin min ah ) kamera arkalarındaki hallerini de görmüş oldum :)) ya bi de bana kore dizisi önerir misin ne izlicemde kararsız kaldım sevdiğin bi dizi varsa yaz my girl,bof,heirs,city hunter,secret garden,my girlfriend is a gumiho,my first love,hanoi bride bunlar izlediklerim bunların dışında olsun :)))))

Bir Cevap Yazın

