Hint Filmi Hastası Olanlar Bilir :)

Hint Filmi… Bollywood Tutkunları…

Bollywood… Hint filmi…

Hint, Hindistan denince benim ve benim gibi romantikseverlerin aklına ilk gelen şey şüphesiz o acıklı, aynı zamanda bol müzikli, aşk dolu, reprenkli ve çoğu mantıksız olayların sıralandığı; ama izlemekten de kendinizi alamadığınız Hint filmleridir😀

hint deniz2

Seyrederken sırma saçlarına, iri gözlerine kısacası güzelliklerine imrendiğiniz hatta kıskançlıktan deliye döndüğünüz👿 bunu içinizden itiraf ettiğinizi biliyorum:mrgreen: gözleri sürmeli, elleri kınalı, bol bol takılı😛 hatta öyle bol ki nereye denk gelirse takmışlar bea😛 benekli😀 bol renkli ve çalgılı, cümbüşlü, danslı ve bir o kadar da romantik ve aşk dolu filmleri…

İşte şimdi de bu yazıyla Hindistan’ı aslında Hindistan yapan, sesini bu şekilde duyuran filmlerinden bahsedicem🙂 Tabii gücüm yettiği kadar🙄

Günümüz Hint filmleri epey değişti, aynı zamanda gelişti… Hem verdiği mesaj olsun, hem senaryodaki ayrıntılar olsun hem de kurgusu gerçeğe daha yatkın ve modern-çağdaş bir sinema anlayışını benimsedi. Bence hollywood a yakın bir seyir almak için büyük hamleler yapmaya bile başladı… Ne acıdır ki yurdumuzdaki sinemalarda Batı filmlerinden Hint filmine rastlamak epey güç! Neyseee… Geçmişteki Hint filmleri yani en eski, yeni yeni ortaya çıkan Hint filmleri öyle değildi tabii… Biraz daha masalımsı… Eski Hint filmlerinde öyle bir olay kurgusu var ki aklınız hayalleriniz almaz:mrgreen: Gerçi benim gibi Hint filmi hastası olanlar gayet iyi bilirler de neysee😆

Filmlerinin genelindee bir bakmışsınız yıllarca süren yalanlar gün gelmiş su yüzüne çıkmış…

Başroldeki oyuncumuzun babası aslında öz babası değilmiş, annesinin ilk aşkı öz babasıymış; ama babanın kötü kalpli ailesi bir şekilde ayırmayı başarmış, bu şimdiki baba yani öz sanıp da üvey çıkan baba iyi niyetli bir insandır, anneyi de sever. Bir bakmışsınız başroldeki oyuncumuzun kaderi de annesine benzer, o da sevdiğine kavuşamaz falan da filan da… Bir sürü badereler atlatırlar derken tam kavuştular derken biri hastalanır, ölümcül bir hastalıktır haaa😀 Haydaaaa… Yine bir araya gelemezler, bu sefer de ölüm ayırmayı başarır onlar😦

Ya da kız zengin bir ailenin tek çocuğudur; oğlan ise fakirdir. İşte aşk gelir milyonluk şehirde bir sürü zengin oğlan varken bizim fakiri bulur ve bizim kıza aşık olur -sanki aşık olunacak başka kız bulamamıştır daaa:mrgreen: – Eee… Kızın da mübarek Nemrut gibi bir babası vardır, ya bir de pamuk gibi bir baba çıksa zaten kafamı kescem:mrgreen: – Tabii bu baba kızını verir mi?? Akıllı mantıklı adam, vermez tabii :))))) Zaten filmde de tek mantıklı adam budur:mrgreen: Ve şimdi de babanın kötülükleri başlarrr…. Neysee işte böyle sevenler bir araya gelemezz…😡

Ve bir bakmışsınız seyreden tüm Hint filmi hastaları gerçekten hasta olmuşlardır, amaaaa ağlamaktan😀 Sağa sola baktığınızda özellikle bu fanatiklerr -bendeniz gibiler için söylüyorum😥 – bu saçma gibi görünen hikâye aslında onlar için o kadar anlamlı gelmiştir ki 3 gün etkisinden kurtulamazlar, konuşurlar da konuşurlarr…😀 Efendim asıl suçlu annedir de niye gerçekleri saklamış daaa… O oğlanın annesi var yaaa annesiii fakir kızı oğluna niye layık görmemiştir deee… Canı çıksın o kaynanın daaa:mrgreen: Gibi gibiiii yorumlarrr…

Mübarek Hint filmleri bu açıdan bakıldığında meşhur Yalan Rüzgarı bile yanında solda sıfır kalır😀 Aşk, ihtiras, hırs, para, ihanet falan derken birden ortaya sareleriyle ortaya atlayan bir grup kız çıkar😀 Ve başlarlar dans etmeye:mrgreen:

İşte bir müziktir giderr, sonra da ortaya esas kız ve oğlan gelir, şarkı söylerler… İşte böyle kâh sevinçli kâh ağlak bir film çıkar😐 Amaaaa diğer filmlerden bir farkı vardır. Ağlamaktan da kendinizi bu kadar hoşnut hissettiren bir filmdir: Hint filmi😉 Benim rahmetli dedem tam bir Hint filmi ve müziği hastası bir adammış. “Adammış…” diyorum; çünkü ben dedemi pek tanıyamadım. Neysee…😦

Özel Hint filmi kasedini videoya taktırır ki o zamanlar nerede internettir, cd dir, hâli vakti yerinde olanlarda video var, tak babam kasedi izle dur işte😀 O müzikleri hayranlıkla dinler filmini de büyük bir keyifle izlermiş…

Şimdi aklınızda da şöyle bir soru gelmiştir: “Hadi Hint filmi seven kadın normal de koskoca adam da Hint filmi seyreder mi!?” Seyrediyormuş iştee…😕 Bir de görseydiniz dedem uzun boylu, heybetli, pala bıyıklı, asker adam, aynı zamanda kendisi de bir Efe…😉

Hint filmi hastası olmak bambaşka bir şeydir işte…

Ben ne kadar anlatsam da nafile aslında😉 Hastalar iyi bilir🙂 Hint filmlerini seyretmek yetmezzz! Onun hastası olmak başka bir şeydir! 8)

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Bollywood Hastası, Hint Filmi Hastası Olanlar Bilir içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Hint Filmi Hastası Olanlar Bilir :) için 97 cevap

  1. mevsume13 dedi ki:

    buraları çok mu boş bırakıyorsun bana mı öyle geliyor🙂 yeni yazılar görmek istiyorum. tamam bende bir kore tutkunuyum amma velakin hint tutkusu da bir okadar var.hint filmi izledin mi yakınlarda. eğer izlediysen ve paylaşmıyorsan alınırım ona göre🙂

    • denizkizi dedi ki:

      sorma mevsumecim yaa😦 şu aralar netten uzakta bir yerdeyim, dediğin gibi sayfamla tam anlamıyla ilgilenemiyorum😦 en kısa zamanda bol paylaşımlarımla geri döneceğim😉 beni bekleyin anacımm:mrgreen:

      • yusuf çiftçi dedi ki:

        adım yusuf uzun zamandır bir hint filmi arıyorum ama bulamıyorum keşke numaran olsaydı da arasaydım seni yardımcı olursan sevinirim 1998 öncesinde oynuyordu bu film yerel kanalda çok izlerdim uzun zaman oldu filmin adını unuttum aşk konulu dramatik çok güzel bir film kızın filmdeki adı sanita sonra bir kaza geçiriyor doktor tedavi ediyor ve adını ümmü gülsüm olarak deyiştiriyor bana yardımcı olursam çok sevinirim sizden cevab bekliyorum lütfen yardımcı olun arıyorum ama bulamıyorum

        • denizkizi dedi ki:

          Merhaba Yusuf, aradığın filmi bulamadım; ama hâlâ arıyorum, pes etmiş değilim😀 Bulursam eğer seni hemen bilgilendireceğim😉

        • kamelya dedi ki:

          ilk defa benimle aynı filmi bulabilmek için mücadele eden birine rastladım… doğrusu çok hoş bir duygu…yıllar önce izlediğim o filmi bugün ki gibi hatırlıyorum ve tekrar izleyebilmek için neler yapmazdım ki😦

          • denizkizi dedi ki:

            Yorumlara bile cvp verememişim😦 Özür dilerim arkadaşlar, gördüm hep yorumlarınızı ve sorularınızı; ama cvp veremedim çeşitli sebepler yüzünden😦 Öyle ki taaaa aralıkta, ocakta yazılmış msjlar var, şimdi cvp versem saçma olacak gibime geldi, ne de olsa bulmuşsunuzdur sorduklarınızı🙂

            Kamelya hoş geldin sayfama, geç oldu; ama geç olsun da güç olmasın der babaannem😀 O filmi uğraştım, bulamadım; ancak bir ara nette bulup izlemiştim😉

            • tuğrul dedi ki:

              bende doksanlı yıllardaıkı erkek kardes oynuyor abısı komser kardesi ise herkes kötü sanıyor ama deıl abını koruyor falan tam hatırlayamıyom o fılım varmı ya

  2. Aybek Kölemenoğlu dedi ki:

    1989 yılı TRT’de bir Hint dizisi vardı. İçine kapanmış bir adamın yanına yerleşen yetim kız çocuk ile ilgili.. Filmin adı Kırmızı Ev olabilir yanlış hatırlamış olmayım dedi bir arkadaşım fakat bulamadım. Bileniniz varsa yazarsa sevinirim..

    • denizkizi dedi ki:

      Merhaba Aybek,
      Öncelikle hoş geldin🙂 Bize sorduğun Hint dizisi hakkında inan hiçbir fikrim yok😦 1989 yılında TRT’de olan bir dizi, ben daha 4 yaşındaydım yahu:mrgreen: Ben bilmiyorum; inan çok merak ettim şimdi bu diziyi… Bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim😉

  3. Oytun dedi ki:

    Selamlar denizkızı🙂
    Senden bişi rica edicem. Biraz önce Rab Ne Bana Di Jodi izledim ve çılgınlar gibi soundtracklerini ararken bloguna denkgeldim. Hint filmleri konusunda yeniyim; sadece Rab Ne Bana Di Jodi, 3 Idiots ve Ghajini izledim ama üçü de birbirinden güzeldi. Bana bu tatlarda hint filmi önerebilir misin? Haber bekliyorum, daha fazla izlemem lazım, engel olamıyorum:)

    • denizkizi dedi ki:

      Merhaba Oytun🙂
      Öncelikle sayfama hoş geldinn😉 Anlaşılan sen de Bollywood fanatiği olmaya adaysın diyemeyeceğim, çoktan fanatik olmuşsun bile:mrgreen: Elimden geldiğince, bildiğim kadarıyla sana yardımcı olmaya çalışacağım😀
      Komedi ve eğlenceli Hint filmi olarak sana Kuch Kuch Hota Hai adlı filmi önerebilirim😉 Konusu kısaca şöyle: 2 kız 1 erkekten oluşan 3 arkadaşın hayatına değiniliyor. Esasında bir kızla bir erkek tam anlamıyla kanka takılırken aralarına bir kız daha geliyor ve olayların akışı değişiyor:mrgreen: Eğlenceli, güzel bir filmdi, şahsen ben beğendim😀
      Eğer azcık duygusal ve kalıcı olsun istersen Taare Zameen Par adlı filmi önerebilirim. Aynı My Name is Khan gibi sosyal içerikli bir konuya değinilmiştir ;)Bir çocuğun öğretmeni sayesinde uyum sağladığı hayatı…
      Dulhania Le Jayenge adlı film de Hindistan’da çok konuşulan filmlerden olmuş… Klasik gibi bir durum halini almış, o derece yani😀 Esasında farklı bir konusu yok; ama Shahrukh Khan var ya yeter:mrgreen: Şımarık zengin bir ailenin oğlu ile Hint geleneklerince yetiştirilen gururlu bir kızın arasındaki aşk hikâyesini konu alır😳 Epey ödül toplayan bir film haa😀
      Bir de Guzaarish adlı film var😉 Bunu ben de izlemedim; ama acayip merak ediyorum; çünkü epey olumlu ve güzel yorum almış; hem de konusu epey ilginç🙂 Bir sihirbazın hayatına değinen film 2010 yapımı😉

      Bu önerilerden seç birisini Oytun😀 Önerdiğim filmler hakkında istersen kısa bir araştırma yap, en çok hangisi ilgini çektiyse ondan başla, derim😀 Umarım yardımcı olabilmişimdir😆

      • Oytun dedi ki:

        😀😀 Ah çook teşekkürler, hemen hepsini bulup izliyorum. Daha Aamir Khanın 2 filmini izledim ama favorim oldu diyecekken Rab Ne Bana Di Jodi izleyip Shahrukh Khanı gördüm. Biraz daha yamanayım hint filmlerine bakalım hangisi ağır basacak. Gerçi anladığım kadarıyla cevap sence tartışmasız Shahrukh Khan😀😀 Bunları bi izleyeyim, derhal rapor veririm🙂 Tekrar teşekkür🙂

        • denizkizi dedi ki:

          Rica ederim Oytun😀 Ooo… Shahrukh Khan dedin mi ben de akan sular durur😀 Rab Ne Bana Di Jodi filminin tesadüfen videosunu buldum, Haule Haule şarkısı var ya o videoyla karşılaştım😀 Ve dedim ki buradaki bıyıklı, gözlüklü adamı her ne kadar kamufle etmeye çalışsalar da bunun altında yakışıklı bir adam var dedim:mrgreen: Ve haklı çıktım:mrgreen: Shahrukh Khan ve onun Rab Ne Bana Di Jodi filmiyle de tanışmam böyle oldu😀 Benim için bu filmin ayrı bir önemi vardır😉 Filmleri bir izle bakalım, umarım beğenirsin😉

  4. Altan dedi ki:

    Merhaba arkadaslar. Bende bin hindistan asigi biri olarak simdiki bollywood filmlerini degilde eskiden, Anil kapoorlarin, govindalarin, jackie shroff larin, madue dixit lerin filmlerini ariyorum ama malesef ulasamiyorum..Eski filmlere nasil ulasabilirim yardimci olabilirmisiniz lütfen??

  5. Oytun dedi ki:

    Denizkızı nasılsın görüşmeyeli🙂
    Ben hızımı alamadım 60ı 70i geçti izlediğim hint filmleri. Renkler, müzikler beni benden alıyo her seferinde. Ayrıca “Aamir Khan mı Shahrukh Khan mı”nın cevabını da aldım. Shahrukh Khan tartışmasız çıtayı başka yerlere götürmüş:)) Rab Ne Bana Di Jodi’yi herkese seyrettireyim istedim her seferinde ben de seyrettim, 10u geçti daha da seyrederim:)) Ha bi de hindistandan istediğin bişi var mı, 24 martta gidiyorum 2 haftalığına :)))

    • denizkizi dedi ki:

      Teşekkür ederim Ahmet iyiyim, sen nasılsın? Vayyy… Ne kadar hızlısın yahu😀 Peki, bu izlediklerinin arasında Rab Ne Bana Di Jodi gibi bir Hint filmi önerir misin bana desem ne dersin? Ben de listeme alayım yahu:mrgreen: Ben de o filmi 2 kez seyretmiştim, sen 10layarak beni epey bir sollamışsın😀 Gerçekteeeen mii😆 Hakikaten gidiyor musun ya😆 Ayyyy… Ne güzel😀 Teşekkür ederim nezaketinden ötürü, ne isteyeyim sağ olasın, söylemen bile yeter🙂 Artık orada çektirdiğin fotoğrafların birkaçını bizlerle paylaşırsın, ne de olsa ben orayı sadece fotoğraflarda görürüm herhalde😦

  6. ceylan dedi ki:

    Sürekli aradığımız ve birtürlü bulamadığımız bir film var.Filmin her sahnesini hatırlıyoruz ama birtek adını hatırlamıyoruz nasıl anlatıcağımı bilmiyorum yardımcı olurmusunuz acaba ??
    2003 2004 yıllarında izlemiştik.Eski video kasetlerini bilirsiniz ordan izliyorduk.Hatırladığımız kadarıyla ya 90lı yılların yada 80li yılların filmiydi.Aksiyon ve dramdı.Her izlediğimizde ağlıyorduk🙂
    Başrol oyuncusu hatırladığımız kadarıyla polis yada askerdi.Kötü adam iri yarı gür bıyıklı birisiydi yani şuan yazarken bile yüzleri gözümün önüne geliyor.Başrol oyuncusu evli ve 5 6 yaşlarında oğlu vardı.Bunların arasındaki düşmanlık hem aileden gelme hemde kötü adamın şehirde kaçakcı düzenbaz olmasıydı.Bu kadar🙂 Nasıl anlatıcağımız bilemedim ama ..😀

    • denizkizi dedi ki:

      Hehe😀 Gayet güzel anlatmışsın; ama ben bilemedim, daha doğrusu eskilere dair bir tahminde bulunacak kadar bilgim geniş değil😦 Ama buradaki arkadaşlardan bir bilen varsa yardımcı olmasını ben de çok isterim. Ceylan, eskilerden benim de izlediğim bir film vardı ve neydi bulamadım, umarım sana yardımcı olacak bir arkadaşımız çıkar😦

    • denizkizi dedi ki:

      Filmi bulmamıza yarayacak ufak bir ayrıntı lazım…😦

    • gul dedi ki:

      BU ANLATTIĞIN FİLM TARZI AMİTABH BACHCHAN TARZI BİRAZ DAHA ANLATSAN FİLMİN ADINI SÖYLERİM O ZAMANIN FİLMLERİ ÇOK BENZİYOR KONU OLARAK DAHA NET OLMALI ANLATIMIN

    • gul dedi ki:

      “BU AŞKA NE AD VERMELİ ? ” ADINDAKİ DİZİYİ SEYRETTİM GÜZELDİ BAŞKA HİNT DİZİSİ ARIYORUM BEN FİLMLERİ BİTİRDİM. BENİM ZEVKİME UYGUN OLANLARI YANİ🙂

  7. selami dedi ki:

    hımmm tesadüfen bulduğum bir yer ve merak ettiğim eski bir hint dizisi aklımdayken sorayım dedim özel kanalların yeni yeni piyasaya cıktığı donemlerden hemen sonra sürekli bir hint dizisi izlerdim yalnız malesef ismini hatırlamıorum cok oldu çünkü ek bildiğim şey sürekli şarkı sölendiği🙂 ve dövüş sahnelerinin olduğu off keske hatırlasam

  8. Sinan dedi ki:

    yaff bilmiyorum tesadüfen Fanaa yı izledim sonra Gajini daha sonrada 3 İdiot u ve suan tambi hint delisiyim özellikle Aamir Khan ın filmleri bunlar ve onun oyunculuğuna bayıldım yalnız ben daha fazla film istiyorum ama bulamıyorum nasıl indirebilirim..

    • denizkizi dedi ki:

      Vaaaayyyyyssss😉 Sinaannn, harikasın😉 Erkeklerden de Hint sinemasına hayran kalanları gördükçe sevinmiyorum desem yalan olur hehe:mrgreen: Shahrukh Khan’ın filmlerini de tavsiye ederim😉 Gajini’yi Fanaa’dan daha çok beğendim, tabi 3 Idiots hepsinden güzeldi😉 Bollywood fanatikleri diye bir site var, orada hemen hemen istediğin filmleri bulup kolayca indirebilirsin ya da yeppudaa’dan da Hint filmi konusunda sıkıntı çekmeyeceğini düşünüyorum😉

  9. selami dedi ki:

    bu arada dikkatimi çekti yeni hint filmi hayranlarının coğu hemen hemen aynı flmleri izlemiş sırasıyla😀

  10. Sinan dedi ki:

    teşekkürler DENİZ KIZI çok yardımcı oldun artık biliyorum iğrenç olacak ama kusana kadar hint filmi izliyorummm..:)

  11. metin dedi ki:

    deniz kızı öncelikle sayfanı çok beğendim ben bir hint filmi hastasıyım çok seviyorum bana türkçe dublaj izleyeceğim filmler önerebilirmisin ve hangi siteden izleyebilir şimdiden çok teşekkürler.

    • denizkizi dedi ki:

      Merhaba Metin,
      Türkçe dublajlı filmleri neden istediğini sorabilir miyim?😀 Merak ettim de😀 Şahsen alt yazılısı daha güzel, jönlerin😀 kendi seslerini duyma fırsatını elde ediyorsun😀

  12. ayhan dedi ki:

    Arkadaşlar! Sevinçte ve Kederse filmini de izlemenizi şiddetle öneririm. Ayrıca Benim Adım Khan. Diğerlerini zaten arkadaşlarımız yazmışlar. Bu filmleri tavsiye ederim. Birkaç film daha önereceğim ama maalesef türkçe altyazıları yok. Türkçeye çevirmek gerekecek.

  13. merhaba deniz yıldızı
    hint sineması üzerine arastırma yapıyorum. hint sineemasında sosyal içerikli mesajlar üzerine bana biraz yardımcı olur musunuz? kaynak olarak nereden yararlanabilirim. şimdiden tsk

    • denizkizi dedi ki:

      Merhaba Mehmet,
      Sosyal içerikli Hint filmlerinden sana 3 Idiots ve Taare Zameen Par, My Name is Khan adlı filmleri önerebilirim. Kaynak olarak da ww.bollywoodfanatikleri.com/ adlı site belki yardımcı olabilir, bir bak istersen😉

  14. kübra dedi ki:

    merhaba ben çok önce kanal 7de bir hint filmi izlemiştim ama eskiden izlediğim için filmin adını hatırlamıyorum şimdi tekrar izlemek istiyorum konusuda bir kız vardı babası sütçüydü babası kızı ailesinden biriyle evlendirmek istiyordu birde zengin bir çocuk vardı bunlar kızla aynı ünv. gidiyorlardı kız çocuğu ders falan çalıştırıyordu orda birbirlerine aşık oluyorlar fakat çocuğun babası fakir bir kızla birlikte olmalarını istemiyordu lütfeen yardımcı olun

    • denizkizi dedi ki:

      Merhaba Kübra🙂
      İzlediğin diziyi hiç bilmiyorum; ama araştırıyorum😉 Buradaki arkadaşlar da yorumumuzu okur da yardımcı olacak birileri çıkarsa ben şahsım adına çok sevinirim😉

      • ç.e dedi ki:

        deniz kızı bende kaç yıldır bu filmi arıyorum 3 saat lik bi film olduğu için kanal 7de dizi gibi gösteriyolardı 3 bölüm yada 4 bölüm halinde ne olur yardım et filmin ismini bir türlü hatırlayamıyorum😦

        • denizkizi dedi ki:

          Sevgili Çilek,
          Şu birkaç haftadır işlerimden dolayı çok yoğundum ve senin filminle ilgilenme fırsatım hiç olmadı, çok üzgünüm; ama filmin adını bulmuşsun😀 Çok sevindim😉 Filmin adı “yeh dil” öyle mi😉 Bak şimdi merak ettim😉

    • ç.e dedi ki:

      filmin ismi yeh dil =)

    • yusuf dedi ki:

      merhabalar kübra arkadaşın dediği filmi bende hatırlıyorum. bu ıkı genç kaçıp bı yere yerleşiyorlar aileleri bunların peşine kiralık katil takıyo harika bir hint filmi ve süper şarkıları vardı ama dizi değildi ismini hatırlayan bilen varsa yardımcı olsun çok sevinirim

  15. ilker akdağ dedi ki:

    selam arkadaşlar. bir film arıyorum ama bilmem hatırlarmısınız konusu şöyleydi kızla oğlan chat yaparken tanışıyorlardı. düşünün aynı salonda chat yapıyorlardı. kızın adı rose(gül) gibi bişeydi çünkü gül teması vardı. bu filmi trt de izlemiştim. bu arada trt de çıkan hint filmlerinin isimlerini bulsak süper olur selametle kalın.

  16. son yağmur dedi ki:

    yaaa ben sekiz yaşından beri izliyorum hint filmlerini on bir yaşımda bi film izlemiştim onu arıyorum her akşam hint filmi izliyorum ama bir türlü bulamıyorum zengin oğlan fakir kıza aşık oluyordu tabi oğlanın babası izin vermiyor falan çocuk üniversiteyi bırakıyo bi dağa yerleşiyor kızla ama babası bulduruyor kızı öldürmesi için birini gönderiyo ama çocuk kızı o halde görünce adamı öldürüyor ve babasının ofisine götürüyor baya olaylar olunca ünideki bütün arkadaşları ayaklanıyor falan öyle birlikte oluyorlardı izleyen var mı aranızda?????

    • ç.e dedi ki:

      deniz kızı bu filmler aynı son yağmur ve kübra aynı filmden bahsetmişler ne olur yardım et

    • ç.e dedi ki:

      filmin ismi yeh dil😀 buldummm🙂

    • denizkizi dedi ki:

      Merhaba Sonyağmur,
      Böyle bir film izlemedim; ama izleyen arkadaşlarımız muhakkak vardır, umarım bize yardımcı olacak birileri çıkar😉 Ben de araştıracağım, bir şeyler bulursam hemen seni bilgilendiririm😉

      • gökhan dedi ki:

        slm adım gökhan ben sizlerden bi filmin adını istecektim belki bilniziniz vardırr çok ardım bu zamna kadar ama buşamdım tvde izlmiştimm sanırım kanal 7 deydi tam hatılamıyorum ama uzun zamön olduu film konusu şöle kısace,a özet geceyimm olanın tarafı zengin baba tarafı kızın ailesi ise geçimlerini süt satarak sağlıyorlar boan tarafı ile kız tarafı ikide ailelere karşı savaş açıyorlar çünkü ne kızın btarafı olanı nede olan tarafı kızı istiyor bunlar her iki aile baskına ramen birbilerini asla bırakmıyorlarr ve aksiyon bvaşlıyorr işte dram macare asiyon komedi döz yaşı hepsi bu filmde mecvcut çok aradım ama bulamdımm lütfen bana yardımcı olumusunuz ne olurrrrrr çok rica ediyorumm

        • denizkizi dedi ki:

          Merhaba Gökhan,
          Söylediğin filmi araştırıyorum; ama henüz bir şey bulamadım. Eğer filmin adını bulursam muhakkak bu sayfaya yorum olarak bırakırım😉 İnşallah buluruz😉 Eğer benden önce sen bulursan beni de bilgilendir olur mu😉

  17. yasemin dedi ki:

    selam deniz ben bu siteyi tesadüfen buldum secret garden dizi müziklerini ararken ve çok hoşuma gitti yaptıkların yazdıkların izlediklerin hepside güzel olmuş ellerine sağlık ara ara ziyaret ediyodum siteyi her zaman yazmak istedim ama çekindim açıkcası bende burdakiler gibi kore dizileri ve hint filmleri hastayım etrafımdakilere söyleyince tuhaf tuhaf bakıyolar ama yalnız olmadığımı bilmek güzel bişey

    • denizkizi dedi ki:

      Yazdıklarını okuyunca kendimi görür gibi oldum😆 Ben de ilk zamanlarda aynı senin hissettiklerini hissettim ve yaşadım😉 Aynen bana da uzaylı muamelesi yapıyorlardı😀 Sayfamı beğenmene çok sevindim, burada hepimizin bir ortak noktası var, konuşup olumlu-olumsuz eleştirilerimizi paylaşmak benim için çok keyif verici😀 Seninle de aynı hisleri paylaştığıma sevindim😉
      Aramıza hoş geldin Yasemin🙂

      • yasemin dedi ki:

        hoşbuldum canım teşekkür ederim asıl ben teşekkür ederim benide aranıza aldığınız için sizlerin arasında olmakta çok keyifli teşekkürler

    • Ebru dedi ki:

      Arkadaşlar çok güzel bencede bu filmler bende hayranıyım birde masti adında film vardı türkçe olarak kaçamak oda güzeldi tavsiye ederim

  18. yasemin dedi ki:

    bu arada sana bi hint filmi önermek istiyorum geçtiğimiz cuma izledim ve etkisinden hala kurtulamadım seninde görüşünü almak filmin resimlerini ve müziklerini burda görmek filimle ilgili yazılarını ve yorumlarını okumak isterim çünkü senin elinden dahada güzelleşiyo filimler ve diziler filimin ismi (aashiqui2) izlersen sevinirim şimdiden teşekkürler görüşürüz inş

    • denizkizi dedi ki:

      Filmin ismi Aashiqui2, buradan duyuralım Hint filmi hastalarına güzel bir tavsiye olacak. Çok teşekkürler Yasemin en kısa zamanda bu filmi izleyeceğim ve düşüncelerimi hemmeeen sizinle paylaşmazsam çatlarım zaten hehe:mrgreen: Bak şimdi çok merak ettim😀 Şu bilgisayar sorunumu halledersem hemmeeen başına oturup izleyeceğim😉

      • yasemin dedi ki:

        inşallah hallolur hemende izlersin 2 saatini alıyo ama değdi doğrusu sevdiğim sahnelerini açıp açıp bakıyorum hala çok güzeldi bana göre umarım izleyenlerde beğenir şimdiden iyi seyirler diyim görüşürüz…

  19. yeliz dedi ki:

    benim isim hafızam sıfır ama 500 e yakın hint filmini senaryosunu yazmış gibi annlata bbbilirim seviyorum abbi nne yapayım hobim hint filimleri

    • denizkizi dedi ki:

      Vaaaayyyysss süpersin Yeliz, harika😉 O zaman Ben mi ben denizkizi sayfasında Evren’in sorduğu bir Hint filmi var, oraya bir bakar mısın? Eğer seyrettiklerin arasındaysa belki ismini hatırlarsın??

  20. elif dedi ki:

    merhaba deniz kızı ben tahmini 2000 lı yıllarda bir hint filmi izlemiştim kız zengindi oğlanda fakirdi kızın babası oğlan fakir olduğu için evlenmelerine izin vermiyordu annesi görüşmelerini sağlıyordu kızın babası yokken evde oğlan geliyordu falan kızla biraz tartışmışlardı bir balkonda oğlan kıza şarkı söylemeye başlamıştı kızda ona atışmalı gibiydi kızın üzerinde sarı renkli bir keşmir vardı oğlanda beyaz bluz gibi bir şeydi tam hatırlamıyorum 4-5 yaşlarındaydım çünkü hangi kanal onuda bilmiyorum o yaşlardan beri filmin adını hatırlamaya çalışıyorum ama hatırlayamadım o filmi bulabilmek için bir sürü film izledim ama nafile lütfen yardın edin romantik dram konulu bir film di.

  21. mmervenur dedi ki:

    Dedenin adini ve eger olduyse ALLAH rahmet eylesin bir de ne zaman öldügunu merak ettim su hikayesini bana yazarsan sevinirimmmm=]

  22. betül dedi ki:

    dhoom 3 türkiye de vizyona girecek mi acaba lütfen beni bilgilendirin

  23. ay-sel dedi ki:

    slm denizkizi ben 6 yasimdan beri hint filmi hastasiyim 30 denedir de bu sevgim bitmedi eski filimleri bilirim ama arkadaslarin sorduklarini malesef hatirlayamadim eskilerden Mithun Chakraborty ve Aamir Khan simdikilerden Shah Rukh Khan ve Hrithik Roshan favorim .

  24. inanma leyla dedi ki:

    ben sadece bu hint flimlerini seyretmeyi seviyorum kendim kah ağlıyorum bazende gülüyorum bazende okadar saf ve temiz geliyoki bu duygular bana aşk aşk diye birşey var mı acaba nasıl 1 duygu merak ediyorum okuduğum yazılar için teşekür ederim beni güldürmeyi başardın

    • denizkizi dedi ki:

      Olmaz mı hiç böyle aşkkk bea😀 Biz Ferhat ile Şirin’den gelen bir nesildeniz, divanlara konu olan aşk şiirlerini yazan yaşayan bir milletiz, Hint filmleri bile yanımızda sıfır kalır yahu hehe😀

  25. selam arkadaşlar. ben de bir film veya dizi arıyorum türk kanallarında yanılmıyorsam 15 yıl olmustur bölümler halinde gösterilmişti…özet şöyle;askere giden biri çarşıda bi kız görüyor ve ara ara birliğinden kaçıp kızı görüyor. komutanı da sürekli kaçtığı için cezalandırıyor.kızın abisi mafya hatta mafya babası sakat onu uçurumdan aşağı atıyorlar…ismini bilen varsa sevinirim

  26. melek dedi ki:

    denizkızi lütfen bana ağlamaklı ve duygusal hint filmleri söyle ve khan soyadında kız da varmı hint filminde lütfen ağlamaklıveya eğlenebileceğimiz

  27. selami dedi ki:

    deniz hala hayatta mısın🙂

  28. ali dedi ki:

    ya küçük bir kız koşu yarışında ikinci olmak için yarışıyordu o filmin isminedirya

    • denizkizi dedi ki:

      Sevgili Ali, filmden kilit noktalar hatırlarsan belki hatırlamamızı daha kolaylaştıracak bir şeyler olabilir😦

    • khan dedi ki:

      Şöyle bir film vardı, çocuk kızkardeşinin ayakkabısını kaybetmiş ve koşuda 2. olursa ödül olarak ayakkabı kazanacaktı. Yalnız film oysa İran filmi, filmin adı da Bacheha-Ye aseman, çok güzel filmdi.

  29. FeyzaSRK dedi ki:

    Size izlediğim bazı filmleri önerebilirim kabhi khushi kabhie gham, kuch kuch hota hai, don ve don 2, dilwale dulhania le jayenge, om shanti om, my name is khan,swades,happy new year,jab tak hai jaan (özellikle bunu izlemelisiniz SRK’ye aşık olursunuz sonunda akiraya uzulebilirsiniz ama)chennai expres, rab ne bana di jodi ☺.izlemediğim ama izlemeyi istediğim filmler fan,kal ho naa ho baazigar,kabhi alvida naa kehna ,chalte chalte,veer-zara,ra-one 😍Srk😍

    • denizkizi dedi ki:

      Teşekkürler Feyza, tavsiyelerini dikkate alacağım🙂 Bakalım nasılmış😉

      • ferhat dedi ki:

        Merhaba Deniz hanım adım ferhat, abla aşağıda Khan’ın bahsettiği filmi ben 9 yıldır arıyorum… kız erkeğin adını hatırlamıyorum ama film içerisindeki olayların bi çoğunu hatırlıyorum… kızla erkek aynı Khan’ın bahsettiği gibi tanışıp sevgili oluyorlar. Kızın abileri ve kuzenleri okula geliyorlar çocuğu dövmek için ama çocuğun arkadaşları kaykaylarını ellerine alıp onları savunuyorlar… sonra aynı Khan’ın dediği gibi hapsediyorlar kızı eve… erkeğin babası galiba şehrin valisiydi… hatta erkeğin okulda dersleri kötüydü ve hocanın birisi onu sınav yapıyordu ve diyordu ki “o kağıdı doldurman yeterli doğru yanlış yaz bişeyler, babanın çok katkısı oldu okulumuza”… neyse kız erkek kaçıyorlar erkeğin babası bi katil tutuyor bunları öldürmesi için… katil uzun boylu beyaz tenli ve devamlı gözünde güneş gözlüğü var.. katil bunları buluyor ve kız evde yalnız… erkek son anda geliyor ve katille epey dövüştükten sonra kızın da yardımı ile katili öldürüyor….katilin cesedini alıp geliyor, ve babası toplantıdayken içeri girip katilin cesedini masaya bırakıyor ve babasına diyor ki” yarın kent meydanında evleneceğiz gücün yetiyorsa gel manii ol…!!!” sonra işte Khan’ın da dediği gibi ordu geliyo gençler birlik oluyo ve evleniyorlar…..abla ben 9 yıldır arıyorum bu filmi lütfen yardımcı ol… Eğer filmi bulursan vatanini_seven_asi_marasli@hotmail.com adresinden ya da 05376796509 numaralı telefondan bana ulaş abla…

  30. khan dedi ki:

    üniversitede ders çalışmak için birbirlerine giden bir kız bir erkek var, erkeğin arkadaşları aşık mı oldunuz diye geyik yapıyor, kızın da arkadaşları öyle şeyler diyorlar bunlara inat bunlar evet diyorlar. Kızın ailesi fakir kasttan cocuğun da zengin, bunları ayırmak için bir sürü yol deniyorlar evde hapsediyorlar bodyguard tutuyorlar nafile. Bunlar kaçmaya karar veriyorlar birlikte, yolda bunları öldürmesi için peşlerinden izbandut gönderiyorlar, bir dolu aksiyon oluyor. Filmin sonunda da tüm ülkeden bir sürü öğrenci ayaklanmış bunları rahat bıraksınlar diye, çocuğun babası da askeri orduyu toplamış artık öğrencilerin topunu öldürün mü ne diyor, ordu vazgeçiyor. Rahat bırakın gençleri diyor, bu filmin adı neydi ya. Trtde çıkmıştı 2000-2006 yıllarında bir zamandı tahminen… Bulamadım arkadaş ya nasıl bir bulamamaktır!

    • ferhat dedi ki:

      kardeş o dediğin filmi ben 9 yoldır arıyorum… filmin adı yani tv ekranındaki adı AŞKIN GÜCÜ idi.. ama bulamadım … gerçekten şu an öyle mutluyum ki benle aynı filmi izlemiş birini bulduğuma… ayrıca film 99 yada 2000de oynamıştı…

  31. ceylan dedi ki:

    Bende eskilerden film arıyorum.Hatırladığımız tek şey mangal singh adı ve şantinega kasabası.Yardımcı olur musunuz ?🙂

    • denizkizi dedi ki:

      Merhaba Ceylan,
      Filmin konusu ve oyuncular hakkında biraz bilgi verirsen yardımcı olabiliriz belki😉

      • ferhat dedi ki:

        abla bana neden cevap vermedin

        • denizkizi dedi ki:

          Merhaba Ferhat🙂
          Ya kusuruma bakma ve dikkatsizliğime ver. Ben mesajını okudum; ancak cevap yazmayı unutmuşum😆 Hatta senden sonra Khan da msj atmış; aynı şekilde o da unutkanlığımdan payını almış😀 Bu arada ikinizin yazdığı mesajı tekrar okudum; ancak anlattığınız filmi bilemedim ya😦 Bu sayfayı açıp okuyan birileri olursa ve bu söylediğiniz filmi izleyenler varsa umarım cvp yazarlar; ama aramaya devam ediyorum aklınızda olsun😉

  32. tuğrul dedi ki:

    deniz kızı yardımına ihtiyacım var yazıları okudum supersın ancak sen yardım edersın bana doksanlı yıllarda eskı vıdeo kasetten izlemiştim abi kardes abi komser yada asker kardesi ise yanlıs hatırlamıyorsam aynı kıza asık olmuslarmıydı neydı ufak kardesıdemı komserdı ya hatırlamaya calısıyom onlarıda karıstırıyom:))) pos bıyıklı bı adam var galıba kötü ıkı kardes onunlamı savasıyor oluyor ıste bıseyler ben fazla fılmı hatırlamaya calıstıkca hatırladıklarımıda karıstırıyom ben susayım sen yardım et :)))

    • denizkizi dedi ki:

      Merhaba Tuğrul, Öncelikle sayfama hoş geldin🙂 90’lı yıllarda kasetten izlediğin bir filmi umarım burada olan arkadaşlardan hatırlayan vardır😦 Belki tvye de verilmiş olabilir, araştıracağım; ama bulabileceğimi pek sanmıyorum ya😦

      • edabauer dedi ki:

        Bahsettiğiniz film anil kapoor jazbaz mı janbaz mı ne öyle birşeydi.kız aslında ağabey ile evlendirilmek üzere eve getirtilmişti ama kardeş biraz fırlama olduğundan kız ona aşık olmuştu.

Bir Cevap Yazın

