Hakikaten de You’re Beatiful :))

Hakikaten de YOU’RE BEATİFUL…:mrgreen:

Her ne kadar başlarda kendisinden pek hoşlanmasam da -ki genelde aşklar da böyle başlar değil mi ama😉 – sonrasında kendisine bayıldığım bir oppa oluverdi:mrgreen: Valla nasıl oldu ben de pek anlayamadım😆

Buradan bakınca suratsızın, uyuzun teki gibi görünse de gülüncee başka başka güzel oluveriyorr😆

Kabul ettim bile, hakikaten de You’re Beatiful falan yani😀

Yeni yeni yepyeni izlediğim bir dizinin ardından yeniden kendimi durduramadım ve bu dizi hakkındaki yorumlarımı paylaşmak üzere doğruca klavyeme yapıştım😀 Çünkü kendimi biliyorum, anlatmazsam çatlıyacağım:mrgreen:

Böylesine çılgın bir ekipten oluşan zevkle izlediğim deli dolu bir dizi. Oyuncularımızı şöyle bir tanıyalım mı😛

Go Mi Nam-Go Mi Nyu (Park Shin Hye): Esas kızımız bu oluyor, esas oğlan mı demeliydim:mrgreen: Bu Go Mi Nyu adındaki kız rahibe okulunda rahibe olmak isteyen kimsesiz, saf, şaşkın ve bir o kadar da sakar bir kız. Aynı zamanda da Go Mi Nam adında ikiz erkek kardeşi var. Yani anlayacağınız çift rolde. Hem esas kızı yani rahibe kızı canlandırıyor hem de ikiz erkek kardeşini… İkizinin yerine geçen ve başına da gelmeyen kalmayan tuhaf hâlleriyle tuhaf ama çok tatlı bir kız.

Hwang Tae Kyung (Jang Geun Suk): Ay ay ay🙂 Bu var ya buuu😀 Pek datluuu:mrgreen: Özellikle kızdığında, kafayı bir şeylere taktığında, canı sıkıldığında daha bir datlu oluyor, datlum benim:mrgreen: Öhüü, neysee datlumu bir yana bırakalım😆 Bu yakışıklı, sürmeli, perçemli çocuk da başta dizdiğim medhiyeden de anlaşıldığı üzere başroldeki oppa😀 A.N.JELL adlı rock grubunun başı, titiz mi titiz, uyuz mu uyuz, takıntılı üstüne üstlük bir de gecekörü😀 Ama işte benim kalp gözü gördü😆 İşte karakterimiz böylesine havalı bir oppa 8)

Kang Shin Woo (Jung Yong Hwa): Bu da A.N.JELL grubunun başka yakışıklı bir üyesi. Ama bu bey, pek kibar, pek nazik, pek de sempatik. Öyle sert, uyuz, sinir değil; yumuşacık pambık gibi:mrgreen: Başroldeki oppamızın mücadele edeceği ve sonunda da yazık olacak yakışıklı kurban anlayacağınız😦

Jeremy (Lee Hong Gi) : Ay bu var ya bu çok şeker yaaa😀 Grubumuzun son üyesi de bu sarı kedi işte😛 Çok sempatik, şakacı, komik ve salak:mrgreen: Amaaaaa çok şekeeerrr yaaa, çoooook sempatik ve deli dolu, “içi dışı bir” derler ya işte öyle bir karakter😉

Yoo He Yi (UEE): Bu da dizinin cadısı👿 Kendileri ülkenin iyilik perisi, halbuki kötülük kraliçesi de kimsenin haberi yok😡 Hani böyle ülkede iyilikleriyle ve yardımseverlikleriyle ünlü tipler vardır ya bu cadı da ülkenin “iyilik perisi” olarak nam yapmış, herkesi kendine hayran bırakan havalı bir güzel; ancak her şeyi yalan olan “sahtekar peri” “yalancı peri”😈 Bizim oppaya da askıntı olan bir deri bir kemik işte:mrgreen:

Ma Hoon Yi (Kim In Kwon): Bu da bizim rahibe kızımızı bulan ve erkek kılığına sokma cin fikrine sahip olan Min Nam’ın menajeri. Her halt aklına gelir, bir çıkmaza girer sonra da haydeeee ayıkla pirincin taşını!😀

Mo Haw Ran (Kim Sung Ryung): Bu da oppamızın annesi ama mübarek anne anne değil üvey anne😡 Kendisi ülke çapında ün yapmış çok şöhretli ve bir o kadar da şöhretine düşkün bir şarkıcı. Öyle ki en şöhretli anında şöhretine leke süreceğinden korkarak kendi oğlunu bile herkesten gizlemiş. Annelik vazifesini unutarak kendisini bu renkli dünyaya adamış, oğlunu anne sevgisinden mahrum büyütmüş! Böylesine de galesiz bir hatun işte😡

Dizimizde üstte de bahsettiğim üzere kızımız bir rahibe okulunda rahibe olmaya aday, kimsesiz bir kız. İkiz bir erkek kardeşi var. Bir gün ansızın şu fotoğrafta gördüğünüz bay menajer gelir ve ikiz erkek kardeşinin meşhur A.N.JELL adlı rock grubuyla bir anlaşma imzalayacağını ancak bunun gerçekleşebilmesi için kızımızın 1 aylığına ikizinin yerine geçmesi gerektiğini söyler ve bacaklarının arasına büyük bir darbe yer:mrgreen:

Veeeee kızımız da erkek kılığına girip grubun içine karışır. İşte böyleceee deli dolu bir dizinin de heyecanlı ilk bölümleri başlar😉 Kızın erkek kılığındaki komik anlarının anlatıldığı ve diğer grup üyelerince kız olduğunun fark edilişini anlatan ve bu süre zarfında tatlı bir aşkın da dile getirildiği güzel bir romantik-komedi😉

Bu sahne var yaaaa çok komikti😀😀 Oğlan zaten titiz mi titiz, kız geldi hem kustu hem de oğlanın üstüne bayılıp bu vaziyeti almaz mı:mrgreen: Kızın aslında kız değil de erkek olduğunu düşünürsek titiz bir oğlan tarafından nasıl kızgınlık dolu anlar olduğunu tahmin etmişsinizdir😀

Click here to enlarge

Bu yakışıklı Go Mi Nam ın aslında erkek değil bir kız olduğunu anlayınca bizim kıza abayı yakar🙂 Ve de hep onunla ilgilenmeye başlar. Kızın canı ne zaman bir şeye sıkılsa Kang Shin Woo orda, bir bakmışsınız kıza moral vermeye çalışıyor. Kız ne zaman bir şeye üzülse kafanızı bir çevirmişsiniz karşınızda Kang Shin Woo! Bir bakmışsınız kızı mutlu etmek için gülümsüyor. Kız ne zaman yalnız, yine orada Kang Shin Woo bitiyor! İşte gizli bir aşk!🙄

Bu Jeremy var ya bu sarı şeker:mrgreen: Bizim bu sarı bon bon da tüm erkeklerin ona ilgisinden dolayı tuhaf düşüncelere girer, kim kıza yaklaşsa bu bon bon kızın erkek olduğunu sanıyor ya diğerlerini de erkeklere ilgi duyan bir çeşit insan sanıyor:mrgreen: Kendince olayları böyle kuruyor kuruyor, sonra da düşüncelerden, hayallerden çıkıp kendisine geldi mi korku dolu gözleri büyümüş bir halde kıza sert durmaya çalışıyor :D 

Bir de kendisinin kıza yakınlaştığını fark ettiğinde “Olamaz böyle bir şey, yoksa ben şey miyim??”:mrgreen: diyerek beni gülmekten çıldırtan bir kişilik bu yaa😀 Hele var ya bir sahnesi vardı, öldüm gülmekten!😀 Go Mi Nam ın erkek değil de kız olduğunu öğrendiğinde benim için hiç fark etmez ben her iki şekilde de seviyorum zaten, ama içime bir rahatlama geldi dercesine bir konuşması, hareketi vardı ki öldüm ya gülmekten😀

Click here to enlarge

Ay ay ay, senin yaptığın o domuz-tavşanı ben yastık yapar başucumdan ayırmam😆 Canım yaaa, şunun titizliğine de bakın hele, tozlu tavşanı eline de almıyor😀 Küçük topuzuna da bakın bir, mübarek kuş yuvası yaa😀

Click here to enlarge

Bu oppanın sesi de çok karizma yaa😳

Kakülü önüne geliyordu, kız eski fotoğraflarında daha karizma olduğunu söyleyince ertesi gün kakülünü tepeye kaldırttı😀 Çok da fenaaa😀

Hele kızınca bir dudağını burması var ya bittiğimin resmidir😀 Ölüyorum gülmekten yaa😀 Yine kızdı bak bak şuna diyorum, nasıl da belli ediyor😀

Salak kız burda elektrik şokunu kendisine verdiydi:mrgreen: Ne de tatlı uyuyorlar ama yaa😳

[Resim: 9bm771051.jpg]

Kıza nasıl da kızmıştı, öbürüyle yemeğe gidecek de kafası karışacak diye:mrgreen: Öpüvermişti kızı😆 Ama bu sahne var ya aslında hiç de göründüğü gibi değil. Öyle fotoğrafa bakıp da boşuna pembe pembe hayaller kurmayın:mrgreen: Bu çekimlerde yakışıklı oppa kızı topu topu bir kez öpüyor, gerisi hep yakın çekimler, öpmüş gibi bizi kandırıyorlar😡 Anlayacağınız bu kamera arkası videolar izleyince gördüm ki keklenmiş vaziyetteymişiz de haberimiz yokmuş😦

[Resim: 29346063.jpg]

Kıza nasıl da yumruk vuracakmış gibi yapmıştı😡 Dedim ya noluyorrr😀 Yumruk da yumrukmuş hani😀

Yaa şu kolyeye ne demeli😮 Bittim bittim yaa😦 Brilliant tan sonra al bir kolye daha, ama ben de ne yaptım, öyle beklemekle olmaz, yoksaa dona kalacaktık, gittim kendime afili bir kolye aldım:mrgreen: Ohhhhh hevesim kursağımda kalmasın değil mi ama😀

[Resim: minam800207.jpg]

Hahahahaha😀 Ya bir de hani domuz burun yapıyordu yaa, ne komikti:mrgreen: Vücuttaki okupunktur noktalarına hani basınç uyguladığımızda açsak tok hissetmeye başlıyoruz ya da baş ağrımız varsa kesiliyor. Bu kızı da menajer kız olduğu ortaya çıkmasın diye aşık olduğu belli olmasın diye bir şey uydurmuştu😀 Aşıksan burnuna basınç noktası uygularsan aşkına engel olursun diyee:mrgreen: Hahahahaha kız da burnunu sürmelinin yanında sürekli domuz burun yapıyordu yaa:mrgreen: Ne komikti yaa😀

[Resim: minam1400006.jpg]

İşte bu da meşhur yalancı peri! Timsah gözyaşları ve yapışkan olur kendisi👿

Hele oppa tarlanın ortasında kulaklıklarıyla müzik dinlerken transa geçmişti de müzikle birlikte tarlanın ortasında dans ederken ne komikti yaaa😀 Ya buranın köylü dayıları bile tanımadıklarına bile el sallıyor diye saf saf el sallarken aslında dayı domuzun geldiğini anlatmaya çalışıyordu yaaa puaaahhhhhhh:mrgreen: Karnıma ağrılar girdi yaa😀

Ya bu çılgın fanatik fanlara ne demeli😀 Yaaa bu kadar fanatik bir hayranlık olur mu bea😀 Okuldan kaça kaça notları da düşmüş hahahahaha😀 Bir de anlatıyorlardı🙂 Kızım bak öyle her biri için ağlamaktan melek değil kelek olursunuz vallahi:mrgreen:

Ya Go Mi Nam ın halasına ne demeli!😀 Diyecek söz bulamıyorum zaten😛 Aksi gibi gitti gitti de bizim oppanın poposundan nasıl da tutmuştu yaaa😆

[Resim: minam600024.jpg]

Adam zaten pimpirikli:mrgreen:

[Resim: minam1400001.jpg]

Hele oppanın %100lük hayran sevgisinin düşeceği ihtimalini düşünmesi ne hoştu yaa😀 Sonra ben de seni %100 seviyorum demişti ayyyyyyyyyyyy çok romantik😳

Al bir hediye daha😦 hem de 3 won a değil 100.000 won değerindeki toka😉

Ay yaaaaa😦 Jeremy nin otobüs sahnesi çok acıklıydı amaa😥 Nasıl da acıklı acıklı konuşmuştu, boğazım düğümlenmişti😥

“Neden? Neden ben değilim?

Değerli otobüsüm hakkındakileri yalnızca sana söylemiştim. Jolie’nin tasmasını tutması için yalnızca sana izin verdim. Yalnızca senin için bir şarkı söyleyecektim…

Neden? Neden benden hoşlanmıyorsun…”


 

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Hakikaten de "You're Beatiful...", Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s