Kore Dizi Müzikleri-You’re Beatiful

Konusu gibi şarkıları da harika olan You’re Handsome, A.N.JELL adlarıyla da anılan You’re Beatiful adlı dizinin müziklerinden ve şarkı sözlerinden bahsetmezsek olur mu hiç😮

İlk izlediğim Kore dizisi Düşlerimin Prensi’ydi. TRT-1’de yayınlanırken yakaladım ve ben de Kore hayranlarına katıldım ve ben de Kore Deniz-i’ne kapıldım😯 Yaptığım böyle iğrenç bir kafiyelerden sonra:mrgreen: konuya geçelim değil mi ama😀 Ya işte bu diziyi izlerken anneme de zorla izletmeye çalışmıştım; ama kendisi bu etkinliğe pek katılmıyordu:mrgreen: Sonra bir ara ben My Girlfriend is a GUMİHO’yu izleyip ona da anlattıktan sonra bir baktım ki -dizi ilginç gelmiş olacak ki- annem tv dizilerini bırakmış bilgisayarın başına benden önce oturmaz mı?? Puuuaaaaahhhhh:mrgreen: Birkaç diziden sonra şu son izlediğimiz You’re Beatiful’da da elinde yiyeceklerle odamın kapısında görünmez mi😀 hahahahahaha😀

“Hadi doldurdun mu? Hazır mı?”

“Dolu anne, dolu!”😐

Arada bir dizi takılınca da:

“Yaaaaaaaa niye indirmedin de beni böyle fıtık ediyorsun!! N’olcak şimdi??”😐

2 bölüm üst üste seyretmiş ve sonrasında:

“Hadi hadi ne duruyorsun yeni bölümü başlatsanaa!”

Arada bir de:

“Offffff! Şimdi sen gidince kim bana izletecek bu oppalarııı!”😕

Hahahahahaha😀 İşte böyle konuşmaların geçtiği garip bir Kore hayranı yaptım annemi, harikayım, değil mi ama 8)

İşte izlerken de şarkılarını dinlerken de büyük keyif aldığım dizinin müzikleri geliyor!😉 Önce en sevdiğim şarkıyı vermek istiyorum😉

(Bu şarkıyı 9th Street de söylüyor; ama ben diziden olsun diye bunu seçtim, umarım etkilenirsiniz😀 )

Without a Word (Without Saying)

Bunu yapmamalıydım

Görmezden gelmeliydim

Görmemiş gibi, göremeyecek gibi

(Görmeyecek gibi, görülemeyecek gibi)

Seni göreceğimi sanmıyorum…

 

Kaçmalıydım…

Duymamış gibi yapmalıydım

Duymamış gibi duyamamış gibi

Aşkını dinlemeliydim…

 

Tek kelime etmeden, bana aşkı öğrettin

Tek kelime etmeden, bana aşkını verdin

Aldığım her nefesle içime doldun

Sonra da kaçtın…

Tek kelime etmeden aşk beni terk etti

Tek kelime etmeden aşk beni bir kenara attı

Ne söyleyeceğimi bilemiyorum

Seni görmek dudaklarımı mühürledi

Şaşırmış olmalıyım…

 

Çünkü tek kelime etmeden geldin

Neden bu kadar acıtıyor?

Neden sürekli acıtıyor?

Seni artık görememe rağmen

Ve burada olmamama rağmen

Başka türlü… Bu öncekiyle aynı…

 

Tek kelime etmeden gözyaşlarım akıyor,

Tek kelime etmeden kaçtın, beni terk ettin.

Tek kelime etmeden aşk için bekliyorum,

Tek kelime etmeden aşk için inciniyorum.

Gitmene izin vermeye hazır değilken

Kandırılmış olmalıyım…

 

Tek kelime etmeden gelip beni buldun

Tek kelime etmeden “son” bana geldi

Bence kalbim seni uzaklara gönderdiğim için şaşırdı

Tek kelime etmeden geldi aşk.

Tek kelime etmeden geldi ve gitti…

 

Şimdi de bu diziyle duyduğum ve dinlemekten bıkmadığın en çok sevdiğim 2. şarkıya geldik😀

Jang Geun Seok-What Should I do?

Seni bir adım öteye gönderdiğimde

Gözyaşlarım akıyor!

Bir adım öteye gitsen,

Gözyaşlarım yine akıyor…

 

Ellerimi uzatsam bile

Ulaşamayacağım bir yere gidiyorsun…

Ama seni durduramıyorum!

Ve burada ağlayarak bekliyorum…

 

Ne yapmalıyım?.. Ne yapmalıyım?..

Uzaklara gidiyorsun…

Ne yapmalıyım?.. Ne yapmalıyım?..

Beni burada bırakıyorsun… (Benim için bir tek sen varsın…)

Seni seviyorum… Seni seviyorum…

Haykırsam bile

Duyamıyorsun…

Çünkü sadece Kalbimin içinden

Haykırıyorum…

 

Seni her gün silmeyi deniyorum

Ama seni hatırlıyorum

Her gün “elveda…” diyorum

Ama sadece seni hatırlıyorum…

 

Kim Dong Wook-My Heart is Cursing

Bir tebessümle biraz daha gülümse…

Böylece kalbimi teselli edebilirsin,

O da seni korur…

Biraz daha gülümse…

Böylece dünya kıskanacak.

Senin için haykırmaya devam eden kalbimin

Açgözlü olması mümkün olamaz ki…

Kalbim bana lanet eder!..

Çünkü “seni seviyorum” diyemem…

Gözyaşlarım coşar;

Çünkü sana olan özlemim akar da akar…

Bu kederli cümleler bir diken gibi

Boğazıma batıyor…

Bütün gün kulaklarımda çınlıyor…

O, niye sen olmak zorunda?..

Ben, niye seni sevmek zorundayım?

Kabul edemem, olmaz!

Gitmene izin veremem!

Kalbim bana lanet eder!..

Çünkü “seni seviyorum” diyemem…

Gözyaşlarım coşar;

Çünkü sana olan özlemim akar da akar…

Bu kederli cümleler bir diken gibi

Boğazıma batıyor…

Bütün gün kulaklarımda çınlıyor…

Seni seviyorum…

Seni sonsuza kadar seveceğim…

Beni görmesen bile…

Bin kere seni çağırdım

Ama sen bilmiyorsun…

Her zaman burada durup öylece seni bekledim

Ama sen bilmiyorsun…

Bir aptal gibi akılsız sevdam

Yalnızca sana bakar durur

Ne olursa olsun sen bilmiyorsun…

(Bu şarkının ön kısımlarını yakın bir zamanda Türkçe’ye çevirmeye çalışacağım, dedim ve çalıştım😀 Umarım olmuştur🙂 )

Eee… Tüm bu şarkılar paylaşılır da benim tatlı sarı şekerim Jeremy’nin şarkısı nasıl unutulabilir!😀 Jeremy deyince aklıma geliyor da hâlâ gülüyorum😀 Dizinin son bölümünde bizim oppa kızın gitmesine kayıtsız kalınca Jeremy, ilk defa ciddi bir halde oppanın karşısına geçti ve ağzına geleni o Korece diliyle (demek peşinden gitmedin? demek onun gitmesine izin verdin? demek hiçbir şey yapmayacaksın öyle mi?? anlamında) pata küte çin çon çin çin çon çin sayıp döktükten sonra “göt deliğiiiii!” diye bağırmaz mı:mrgreen: Hahahahahaha😀 Son noktayı koydu yani:mrgreen: Şimdi bu ne alaka demeyin, hep o laf aklıma geliyor ve ölüyorum gülmekten yaa😀 Öhü öhü terbiyesizliğim daha fazla ortaya çıkmadan şarkıya geçelim mi😆

 

Lee Hong Gi-Very (Really) Good Words

“Seni seviyorum” sözleri

Çok güzel sözler

Sabahları uyandığımız zaman

Ailemizle birbirimize söylediğimiz sözler

“Seni seviyorum” sözleri çok güzel sözler

Bunlar Jeremy’nin -bu çocuğun- vermek istediği sözler

Bunlar güzel sözler; çünkü bütün gün mutluyum

Bunlar güzel sözler; çünkü bütün gün güçlüyüm

Bunlar güzel sözler; çünkü bütün gün kalbim senin için güm güm atıyor

“Seni seviyorum…” sözleri

Çok güzel sözler…

Bu sözleri gerçekten çok seviyorum

Seni seviyorum, seni seviyorum…

 

Son olarak da Jeremy’nin Jolie’yle sahneye çıkıp şarkı söylediği dizide yer alan müziği sizlere dinlettireceğim😉 Hem dinlettireceğim hem de izlettireceğim😀 Bu arada hayranları Jeremy’nin her “Jolie!” deyişinde attığı çığlıklara dikkat etmenizi istiyorum:mrgreen: Beni de en çok o güldürdü😀 Nasıl bir sevgidir, çocuğun “Jolie!” deyişine bile hastalar:mrgreen: Laf aramızda çok hoş söylüyor kerata!😆

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Dizi Müzikleri-You're Beatiful, Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

