You’re Beatiful (A.N.JELL)-Kamera Arkası

Bir kamera arkası görüntülerine daha hoş geldiniz efendimm!😀 Bu seferki “Gördüm ve adeta şok oldum!”😯 dedirten bir kamera arkası oldu… “Niye? Ne oldu ki? Alt tarafı kamera arkası🙂 Ne var bunda abartılacak?? :x” demeyin. Alt kısımlarda bana hak vereceğinizden eminim😕

[Resim: 930934e90812f456be3a184.jpg]

Jang Geun Suk’un ağzında bir şey mi var, yoksa bende astigmatlık mı başgöstermeye başladı😕 Oppam eğer o sigaraysa sana hiç yakışmıyor, tükür onu hadi datlum!😀

[Resim: 0016q.jpg]

Jeremy’e de bakın hele😀 Dizideki rolünün aksine haşin ve sert bir duruş olmuş bu yaa:mrgreen:

Oh…Oh… Afiyet olsun, afiyet bal şeker olsun😀 Hem iş hem de keyif valla… Bunların işleri gıcır😀 Keyiflere baksanıza bir, süper moddalar şu an😀

[Resim: minam98.jpg]

Nasıl da güzel güzel geçinirler…🙂 Arkadakilerin canı çıkmış, hele en baştaki teyzenin omuzları bile düşmüş garibin, bu bizimkiler dalga geçsin, ohhhhh oynaşın siz orda🙂

[Resim: minam112.jpg]

Al bir fotoğraf daha🙂 Kim bilir ne komik bir şey olduysa artık Go Min Nam gülmekten ölecek şimdi😀 Laf aramızda Oppam da çizgili pijamalarla gayet hoş görünüyor yani😆

Ayyy!.. Ne kadar da tatlılar yaaa😆 Jeremy çok sempatik yaa😀

Yine keyifler gıcırında görünüyor😉 Ama arkadaki amcam için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim:mrgreen: Garibim havluyu da boynuna atmış, yüzünde epey mutsuz, sıkıntılı bir ifade ve halinden bezmiş bu amcacım da fotoğrafa böyle yakalanmış:mrgreen: Bizimki hortumlarla oynasın dursun😀

[Resim: nnr1bt1.jpg]

Hahahahaha😀 Yine afacanlık peşinde bizim Jeremy…

[Resim: img0402200911271758274.jpg]

Ekibe de bakın hele😀 Doğum günü mü kutlamışlar nedir😀

Bu da elektrik şoku sahnesi değil miydi? O sahnede menajerin söyledikleri ne komikti yaa😀 “Eğer gözleri böyle kayarsa elektro şoku ver” diyor ve bir de gözlerini kısarak sapığımsı bir bakış elde ediyor yaa  gülmekten öldüm yaa:mrgreen: Hakikaten de bakışlar öyle kayıyor mu yaa, şimdi tırstım bea😆

[Resim: t0s2og.jpg]

İyi bir ikili oldukları her hallerinden belli😉

[Resim: img16v.jpg]

[Resim: img14z.jpg]

Vay be Shin Woo abimin duruşu, boynundaki fularına da bakın hele, pek hoş olmuş :lol Jeremmy de ilham kaynağı mı olmaya çalışıyor, anlamadım😀 Ya arkadaki Hwan Tae K. a da bakın yahu, domuz sahnesindeki duruş kamera arkasında bile var:mrgreen:

Kamera arkasından başka bir kare daha…

[Resim: 2375e801e00a02b7e850cd1.jpg]

Oh Oh! eğlenin yaa😀 Bir yerlerde hata yaptılar ki epey gülüyorlar😀😀

[Resim: 388971ddcbc686c177c638a.jpg]

Takım elbise bir kişiye bu kadar mı yakışır yahu😳

Mübarek bunlar da dizi mi çekiyor yoksa parti mi yapıyor belli değil😡

[Resim: 1b93bc8013deca93fc7ecf9.jpg]

Eline ne de güzel yakışırmışşş😀 Mutfağa da girip yemek yaparmışşş😀 Bu arada limon yeşili rengi yine oppaya mı denk gelmiş puaaahhhhhh😀

Şimdi gelelim, kamera arkasının şok… şok… şoklarına😐 Sonrasında “Amaaann sen deee! Sen buna mı şok oldum diyorsun! :x” diyebilirsiniz; ama gerçekten şok oldum yaa :8O

Öncesinde alttaki videoyu izleyince “Amaaann… :(” dedim, “Bunlar da romantiklik diye bizi kekliyorlarmış… :x” diye söylenirken yanılacağımı nerden bilebilirdim😐

Sonrasında alttaki videoyu buldum😀 Bu da kamera arkasında beni şaşırtan görüntüler😯 Ben böyle bir sahne çekiyor olsaydım her dizide bir oppaya aşık olurdum herhalde:mrgreen: Hayliyle benim açımdan da epey problemli bir durum olurdu😕 Amanın düşünmesi bile beni ürküttü😀 Gerçekten bu oyunculuk profesyonellik istiyor😉

 

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Tutkusu, You're Beatiful (A.N.JELL)-Kamera Arkası içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

You’re Beatiful (A.N.JELL)-Kamera Arkası için 7 cevap

  1. Oktay dedi ki:

    Yazı için teşekkürler, takipteyim.

  2. film indir dedi ki:

    Paylaşım için teşekkürler . Güzel konu oldu gerçekten. 168

  3. Blogcu Türk dedi ki:

    Paylaşım için teşekkürler . Emeğinize sağlık…

  4. ayşe dedi ki:

    çokkk teşekkürlerrr süperrr olmuş:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s