Rab Ne Bana Di Jodi

Bu Çifti Tanrı Birleştirdi… Bizi Tanrı Birleştirdi… Rab Ne Bana Di Jodi…

Geçenlerde bilgisayarımdaki Hint müzikleri arşivimi gezerken Rab Ne Bana Di Jodi filminde geçen bir şarkıya denk geldim.

“Yaaa bu çok hoş bir şarkıydı, klibini de bir izleyeyim canımm…” dedim ve açtım, hem gülerek hem de zevkten dört köşe olarak izlerken “Bu film hakkında bir şeyler söylemek lazım!” dedim ve soluğu burada aldım😀 Hemen klavyeme yapıştım:mrgreen: İyi yapmışım değil mi😛

2008 yapımı olan “Rab Ne Bana Di Jodi” adlı Hint filmini eminim ki benden iyi biliyorsunuzdur, maksat içimde kalanları buraya dökmek ve rahatlamak😀 İçimde kalmasın değil mi amaa:mrgreen:

Başrollündeki  yakışıklı elbetteki Shahrukh Khan😛 Onun olmadığı Hint filmi mi izlerim ben yaa😀 Yanlış anlaşılmasın, tamamen profesyonel ve iyi bir oyuncu olduğu için söylüyorum, başkaaa hiçbir nedeni yok yani:mrgreen:

shah rukh khan in new style

Shahrukh’a eşlik eden aktristimiz ise Anuska Sharma. Mankenmiş kendisi! Güzel hatun doğrusu…😡 Saçlar falan o biçim😀

Filmi nette gezerken ve kendime güzel bir Hint filmi ararken tesadüfen buldum. Film afişi ilgimi çekti ve “Bu filmi izlemeli!” diyerek oturdum başına ve başladım izlemeye… İyi ki de izlemişim; çünkü çok eğlenceli bir film.

Aynı zaman da aşk için yapılan fedakârlığın, aşka verilen emeğin önemini anlatan ve aşk için fedakârlık yapan ve aşka emek verenin de Tanrı tarafından mükafatladırılacağını ve onun yazdığı kaderi yaşayacağımızı dile getiren bir film. En azından ben bu sonucu çıkardım😉 Gelelim filmimizin konusuna…😉

Shahrukh Khan’ımız burada tek kişiyi iki ayrı karakter olarak canlandırmaktadır. Yani aynı kişi iki farklı kişilikte, görünüşte kızın karşısına çıkar. Ben de bu filmi izlemeden önce filmin videosunu görmüştüm, çok da yakışıklı olmayan, şaşkın, saf, bıyıklı ve gözlüklü bir adam çıktı karşıma.

yash raj films

Videosu da hoşuma gitti; ama adamın omuzlarından, kollarından ve yüzünün hatlarından “Ya bu adam yakışıklı bir adama benziyor, dur bir araştırayım… :D” dedim ve karşıma Shahrukh Khan çıkmaz mı😆 Nasıl da tespit etmişim ama😀 Gözlemim de süpar hani😀 İtiraf ediyorum yakışıklılardan az çok anlarım:mrgreen: Öhü öhüü…neyse…😆

Shahrukh Khan yani filmdeki adıyla Surinder, sıradan bir memur, utangaç, saf, temiz ve iyi kalpli bir gençtir. Eski öğretmenin kızına ilk görüşte aşık olur.

Eski öğretmeni de Surinder’i çalışkan ve dürüstlüğünden ötürü pek sever…

Öğretmenin kızı, yani Surinder’in ilk görüşte aşık olduğu kız Anuska Sharma, filmdeki adıyla Taani hayat dolu, neşeli bir kızdır.

Nişanlıdır ve evleneceği zaman nişanlısı yolda trafik kazası geçirir ve ölür.  Aslında ne kadar da acı bir olay değil mi😦 Babası da kızının Surinder’le evlenmesini vasiyet edip ölür.

Kız da babasının isteği üzerine Surinder ile evlenir; fakat kız Surinder’i sevmez, iki yabancı gibi bir evi paylaşmaktadırlar; ama bizim saf aşık Surinder kızı deli gibi sevmektedir.

Anlayışlı Surinder kızın rahat etmesi için odasını bile ayırır, kendisi çatı katındaki küçük odacığa sıkışır. Bizimkiler olsa “Seviyorum ülen!” ardından şaakk! bir tokat atar, kızı kendine aşık eder😀 Bizimkilerin bazısı biraz odunumsu olduklarından herhalde:mrgreen: Neyse… Kız nişanlısını kaybettikten ve sonra yaşama sevincini de beraberinde kaybeder. Surinder ne yaptıysa kızı eski neşeli hâline döndüremez.

Kız dans yarışmasının afişlerini görür ve bu yarışma ve kursa katılmak ister Surinder de izin verir. İşe bak, hem çocuğa sevgi gösterisinde bulunmuyor hem de bir de kursa gitmek istiyor!😕

besr heroin

Surinder bu sevdiği kızı hiç yalnız bırakır mı?😀 O da berber arkadaşının (Vinay Pathak) Bobby’nin yardımıyla “Raj” adıyla utangaç kişilikten rahat, yakışıklı, komik ve yapışkan bir kimliğe bürünür.

shah rukh khan eating pani puri

Filmde bu Bobby’e öldüm ya gülmekten😀 Ne kadar tatlı, ne kadar sempatik yaa😀 İnsanın böyle Bobby gibi dostu olsun, valla sırtı yere gelmez!😉 “Düğününe beni çağırmadın…” diyerek Surinder’in kapısının önünde kıyameti koparmıştı😀

“Senin Bobby diye arkadaşın yok! Nasıl olur da beni düğününe çağırmazsın!!” diye kapıyı tekmelemekten yorulmuştu:mrgreen: Dik dik saçları, kottan taşan göbeği ve bilmiş bilmiş konuşması😀 Hele kendisini çok çok iyi bir berber olarak görmesi var yaa😀 Öldürüyor insanı😀

İşte bizim Bobby’nin sihirli ellerinden çıkan Surinder, bambaşka birisi olur: Raj…

Dans arkadaşı olarak Taani’nin de partneri olur. Surinder ne kadar utangaçsa, Raj o kadar rahattır; Surinder ne kadar çekingense, Raj o kadar şapşaldır. Surinder ne kadar ciddiyse, Raj da bir o kadar şımarık, komik ve sempatiktir. Ve geçen bu süre zarfında kızı eski neşeli hâline döndürür ve kızı kendine aşık etmeyi başarır.

Ama bir sorun vardır, kız Surinder’i değil Raj’ı sevmektedir…

Taani acaba kimi sevmektedir?

Yakışıklı, komik, içi dışı bir Raj’ı mı? Yoksa utangaç, saf, monoton Surinder’i mi?..

Surinder’in ayna karşısında kendisine hava katmak ve karizma görünmek için verdiği uğraşlara epey gülmüştüm. Havluyu alır, sallar; boynuna bir örtü geçirir, süperman gibi uçmaya çalışır; ata biniyormuş gibi havluyu değişik amaçlarına alet eder😀

Hele hele kızın yanına sefertasına koyduğu yiyeceği sanki kutsal bir şey taşıyormuşçasına başının hizasında getirirken epey güldüm😀 Sefertasını bilmesek o anda değerli bir şey taşıyor zannedeceğiz😀 Surindercim onun içinde kurufasulye falan var yani, öyle sandığın gibi o içinden cin çıkmaya hazır sihirli lamba falan değil,:mrgreen: içinde pilavdır ne bileyim çorbadır o tarz bir şey var, başka bir şey yok yani:mrgreen:

Hele hele Raj’ın da dans etmeye çalışması yok mu yaa😀 Allah’ım nasıl bir dans etmektir öyle😀 Dans etmiyor mübarek sanki kızla savaşıyor:mrgreen:

Hele kızın, Raj’ın elinden motoru alıp rakip bir çifte savaş açmak üzere peşlerinden motoru deli gibi sürmesi, Raj’ın da “Aman, aman gerek yok şiddete, sakin ol Taani, boşver, uğraşma!” diye tırsak tırsak alttan alan cümleler kurması ve motorun hızından korku dolu nidalarla “Aaaahhhhhhh!” bağırması:mrgreen: beni gülmekten öldürmüştü😀

funny shahrukh

İzlemediyseniz izleyin derim; çünkü Surinder gibi aşka emek veren, aşkı kutsal kabul eden insanları gerçek dünyada görmek çok zor!

Shahrukh Khan & Anushka Sharma in Rab Ne Bana Di Jodi

En azından henüz Tanrı bizi birleştirecek o beklenen kişiyi karşımıza çıkarmadı…😉

new artist

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Bollywood Hastası, Rab Ne Bana Di Jodi içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Rab Ne Bana Di Jodi için 2 cevap

  1. mevsume dedi ki:

    selam deniz kızı, nasıl gidiyor hayat.🙂 bu filmi izlediğim gibi yeni ibir film daha izledim. ve bloğumun video koymadaki ilk meyvesini bu film ile birlikte vermiş oldum. senin sayende yani.🙂 bu kadar kolay olduğunu bilmiyordum. ben de zordur diye geniş bir vakitte araştırır yaparım diye erteleyip duruyordum. iyi ki sana sormuşum.🙂 çok sağol.

    • denizkizi dedi ki:

      Rica ederim canım🙂 Ben de “Acaba, biraz dolambaçlı mı anlattım?? Yaa sanırım pek anlaşılır olmadı!!” diyordum kendi kendime😀 Neyse ki yapabilmene sevindim😉 Hemen sayfana bakmaya geliyorum😀

Bir Cevap Yazın

