Secret Garden-Kamera Arkası

İşte benim sayfam!😀 Kamera arkası yine tüm ilginçliklerle, güldürücülük yönü ağır basan karelerle karşınızda!.. “Olur mu yaa? Sen dee!.. Bu dizi çok duygusal bir diziydi bir kere!.. Tamam gülünç yanları vardı; ama bizi ağlatan yönlerinde de herhalde tuhaf ya da komik olaylar yoktur… Yok artık!..” dediğinizi duyar gibiyim😐 Haklısınız, gülünç yanları vardı, duygusal yanları da vardı… Hatta benim gibi zırlak olmayan bir tipi bile ağlatmayı başaran bir diziydi, itiraf ediyorum:mrgreen: Amaaaaaaa… Kamera arkası hiç de öyle demiyor🙂 Hadi başlayalım mı?😀 Hadi başlayalım😉

Video ile açılış yapalım ne dersiniz, bu arada güncellemeyle gün ışığına çıkardım eskileri, hadi yine iyisiniz sizi köfteler:mrgreen:

Aman da aman… Nasıl da gülerlermiş…😀 Çok tatlılar ama yaa🙂

[Resim: 6feee717ea75cdac955dfa5.jpg]

Nasıl da dinlermiş…🙂

[Resim: img04022010111715003311.jpg]

Gören de gerçekten çalıştı, idmanlı zannedecek!:mrgreen:

Biz de yemiştik sanki:mrgreen: O, ustaca bisiklete binen ve dağ bayır demeden atlayan, zıplayanları siz sanmadık tabiiki😀 Hepsi de sanki ustaymış gibi atlamışlardı tek tek bisikletlerine😛 O bölümde sanki bisikletleri topaç gibi döndürüyorlardı ellerinde😆 Amaaaa asıl binenler buradaymış😉 Bakın, hepsinin dublörü yanı başında😉 Dublörlerin ne kutsal, tehlikeli ve bir o kadar emek harcadıklarını bizlere hatırlatan bir dizi olması sebebiyle, Secret Garden oyuncuları da kol kola gayet samimi bir şekilde fotoğraf çektirmişler😉 İşte yaaa, biz aslında Hyun Bin in binişine, Osca’nın pedal çevirişine değil de bilmeden şu kasketli ajusshinin bisiklet sürüşüne hasta olmuşuz da haberimiz yokmuş😆 Tüm romantikliğin içine ettin be ajusshi:mrgreen:

Aaa… Gizli bahçedeki bu ev… Ajumma da orda. Yoksa ajussi mi demeliydim:mrgreen: Hava da epey soğuk sanırım, katalitik sobalarını da yanlarında taşıyorlar, şunlara da bakın!

[Resim: 3d77fe209973fbc074ccefd.jpg]

Osca’ya da bakın hele… Ne de tatlı yaa… Onun o gülünç tavırları, panikatak halleri çok hoştu yaa😀

[Resim: img04022010112315200371.jpg]

Aman da aman😳 Saçını da düzeltirlermiş😆 Saçlarına bayılıyorum zaten şu Korelilerin😉 Hele erkeklerin, ne kadar da temiz ve bakımlı… Yumuşacık bir saç izlenimi veriyor, değil mi ama😀

[Resim: img04022010112315225621.jpg]

Ay hele bu sahne yok muydu, bu sahne!😀 Osca’nın hiçbir şeyine katlanamıyor yahu!😀

[Resim: 84505725.jpg]

Eve de bakın hizaya gelin😯 Ev ev değil mübarek saray! Diziyi izlerken bilmiyorum dikkatinizi çekti mi ama ben evin her bir detayına dikkat kesildim adeta… En çok da kütüphanesine bayılmıştım😐 Evin hem tavanı yüksek hem de duvarların açık rengiyle ferah, geniş, huzur veren bir ortama dönüşmüş: Beyazın hem duvarlarda hem de mobilyalarda ağırlıklı olarak kullanılması evi olduğundan geniş ve dingin bir ortam sağlamış… Vayy bee, harika bir ev…

[Resim: 17vert1.jpg]

Bütün ekip çalışıyor… Zaten ekip de çalışmasa haliniz duman…😈

[Resim: 5387vert1.jpg]

Bu haline çok acımıştım ya… Giyeceklerinin hepsi küçülmüş, üstüne giyecek doğru dürüst bir elbise bulamamıştı😦 Ama buluşmaya gideceği için de çok heyecanlıydı, hele fularını boynuna zevkle bağlaması yok muydu yaa…😦

[Resim: 2011011317080810011.jpg]

Epey eğleniyorlar ya, çok çok imrendim yaa😦 Var yaaa var yaaa kıymetlisiniz haa sizin için videoyla güncelliyorum bu bölümü😉

Hep birlikte yürüyüşe çıkmışlar, tüm set ekibiyle:mrgreen: Her şeyde bir gülme, her şeyde bir dalga! Uleyn adam gibi çeksenize, diziden sonra izliyorum, sinir ediyorsunuz bu görüntülerle insanı, şunlara bak yaa, gülüşün siz gülüşün😛

[Resim: 138385b1aef5a61b082302f.jpg]

Anaaaamm, canımcım yoruldun mu sen🙂 Dinlen kuzum, ama abartmadan😀 Nasıl da kestiriyor, şuna bakın hele… Aman sanki çok büyük iş yaptın da, bak yine sinirlendim😡 Zaten iki konuşmanızdan biri gülmeyle bitiyor ya da repliklerinizi unutup hemen kağıda bakıyorsunuz! Sizin bu yorgunluğunuz çalışmaktan değil oppam, tembellikten! Şimdi sana bu konuda ayrımcılık yapamam:mrgreen:

[Resim: 055b33d01518de2beeff0d5.jpg]

Şu manav sahnesinde ben ne kadar da üzülmüştüm!😡 Hatuna bak gülüyor! Ne dedim ben, işte tam da bunu söylemek istiyordum, kamera arkası denen şey feci bir şey! Aradaki perdeyi kaldırıp bizi gerçeklerle yüzleştiriyor! Oysaki ben bu sahnede ne kadar da acımıştım bu kıza!😦 Beter olsun şimdi😈 Nasıl da gülüyor😡

[Resim: secretgardenbehindthesc.jpg]

Amcama da bakın hele😀 Direktif mi veriyorsun ajussi, boşuna uğraşma, lay lay lom yapıyor onlar😀

[Resim: d2737b577b3f6f0083f9261.jpg]

Bu Koreliler kadar rahatına düşkün adamlar görmedim ben, valla yaa😀 Şuna bak, ayakkabılarını da çıkarmış, oh uzatmış da… Çay da ister misin bebişim?:mrgreen:

[Resim: 5347433387e0b575c00cb1.jpg]

Şuna bak!😡 Şimdi size çok kızdım!😡 Yaaa…😦 İnsanla da bu kadar eğlenilmez ki yaa😦 Ama ben bu sahnede çok duygusallaşmıştım😦 Şunlara bak, nasıl da dalga geçiyorlar👿 Biz bu sahnelere ne kadar da çok üzülüyoruz, bir de şunlara bakın!:mrgreen: Adamı hasta etmeyin yaa😀 Biz de sanıyoruz ki “Ayyy, ne kadar da üzücüydü…” Yaaaa ne demezsin:mrgreen:

[Resim: 5831235b9b23f709e2a046c.jpg]

Başına toplanacak başka kimse kaldı mı! Başka yok muydu, az kişisiniz, biraz daha adam çağırın😡 Öffffffff ne bu bea:mrgreen: Açılın bir, hava sahası açın, hava sahası!:mrgreen:

[Resim: anhso031439016933406f34.jpg]

İşte diyeceğim o ki diziyi izlerken kendinizi fazla kaptırmayın yoksa kamera arkasındaki görüntüleri görünce benim gibi büyük şaşkınlığa ve hayalkırıklığına uğrarsınız😥 Ben burada üzülürken, ağlarken onlar gülmekten ölüyor yahu😀 Bu ne duygusuzluktur!😀 Üstelik aldıkları bilmem kaç milyon doları da söylemiyoruz haa👿

Amaaaa dizi de pek güzeldi değil mi :mrgreen::mrgreen:

 

 

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Tutkusu, Secret Garden (Sikeurit Gadeun)- Kamera Arkası içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Secret Garden-Kamera Arkası için 2 cevap

  1. çiğdemce dedi ki:

    yav ben neden dızıyı izlemedn buraya bakıyorumkı… neyse gerıye kaldı 7 bölüm sonra görüşürüz…aslında bı yerde mesaj sesını indırebılırsınız dıye bı sey okumustum onu bulmaya gelmıştımmm…neyse dızım bıtsın o zaman bakarım hey denızzz sık kullanılanlarda sayfan 😀 sağol…….

    • denizkizi dedi ki:

      Merhaba Çiğdem🙂
      Ya benim bir huyum varsa ki sevdiğim şeyler hakkında kısa konuşmalar yapamıyorum:mrgreen: Onları ballandıra ballandıra anlatmadan da geçemiyorum Çiğdem yaa:mrgreen: Bu yüzden dizi hakkında fikrinin olab,lmesi için şöyle göz gezdir ama pek aşağılarına bakma😀 Ama baksan da bir şey olmaz yaa sonlarını söylememeye çalışıyorum, yoksa ağzımdan bir şey mi kaçırmışım yahu😆

Bir Cevap Yazın

