Hayranlarım (!)

Öhüü…öhü… Gerek yok şekerim dedim; ama dinletemedim:mrgreen: İlla reklamımı yapacakmış, insanın seveni çok olmaya görsün, valla sevilmek de zor iş yahu:mrgreen:

Sen beni seversin de ben senin üzülmene hiç müsaade eder miyim So Ji Sub…😀 I’m happy I love you So Ji Sub:mrgreen: Hem de very very happy:mrgreen:

Evet, görüyorsunuz değil mi sayfam ne kadar çok beğeniliyor:mrgreen: Gelen giden hep ünlüler😀 Bu sayfada gezinirken karşınıza her an bir Koreli sanatçıdır, şarkıcıdır çıkabilir haberiniz olsun😛

Yaaa, yapmayın dostlar, utandırıyorsunuz beni, ne gerek var bütün bunlara (!) Öhü… öhü… Gören de bunları zorla benim yaptırdığımı falan sanacak:mrgreen:

Sen de mi Jang(!) Ne yaparsın, herkes senin hayranın olabilir; ama demek ki senin de hayranlık duyduğun kişi varmış (!)😀😀

Ayyy… Üzülüyorum bu çocuğa:mrgreen: Jeremy! Seninle biz ayrı dünyaların insanıyız, olacak iş mi yahu😛 Hadi git sen Joliee’yle oyna:mrgreen:

Vaaayyy…😀 Duygulandım yahu:mrgreen: Utandırma beni aaaa😆

Mektup mu yazıyorsun Hyun Bin’im…:mrgreen: Canım yaa kıyamam, ama bilemiyorum bu kadar ısrara ne cevap versem?! (Yuh artıkkk! dediğinizi duyuyorum bak!:mrgreen: )

Aman da aman benim için posterini de imzalarmış demeyeyim artık, işin suyunu çıkardım:mrgreen: Amannn canım, hep biz mi koşacağız peşlerinden, biraz da onlar koşsun değil mi ama😀

Şaka bir tarafa valla çok uğraştım, ama reklam diye de buna derler😀 Bakın kimler geliyor da fotoğraflar bırakıyor bu sayfaya görün yahu:mrgreen: “Yuh! Bu kadarına da pes doğrusu! Amma abarttın Deniz, yeter yahu!!!” dediğinizi duyuyor gibiyim:mrgreen: Tamam, tamam, sustum😦 Ama şöyle bir bakınca da hiç de fena durmuyor aslında:mrgreen:

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Hayranlarım (!), Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Hayranlarım (!) için 2 cevap

  1. mevsume dedi ki:

    waaaw güzel olmuş ellerine sağlık hangi programla yaptın bunları. çok şekerler ya🙂 jang’ın uzun saçlarını da ilk defa görüyorum. yakışmamış yaa. onu gördüğüme üzüldüm işte:(

    • denizkizi dedi ki:

      Mevsume, valla gözlerim seni arar oldu:mrgreen: Programsız, tamamen eski-bilindik yolla yaptım yahu😀 Paint sağ olsun😆 Sana katılıyorum, Jang mümkünse uzun saç kullanmasın😀

Bir Cevap Yazın

