Gumiho-Kamera Arkası (2)

Nette gezerken tozarken ne buldum yahu😀 My Girlfriend is a Gumiho dizisinde Lee Seung Gi’nin öpücüğü olay olmuştu😳 Birkaç fotoğrafına ve haber metnine şahit olmuştum; ama net bir şey görünmüyordu. Bu sefer harika bir şey buldum:mrgreen: Gerçi Türkçe değil; ama anlayacağınıza eminim:mrgreen: Ki beden hareketleri ve efektler her şeyi anlatıyor zaten😆 İzleyin ve bu öpücük nasıl bir öpücükmüş bir görün bakın!😳 Çok fenalar bu çan çinlar çoooooook!😛 Hele hele Çekik gözlü prensime bu tavrı doğrusu hiç yakıştıramadım, hem de hiç😦

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Gumiho-Kamera Arkası (2), Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Gumiho-Kamera Arkası (2) için 6 cevap

  1. Ahmet Çavdar dedi ki:

    vay. ne zamandır uğramıyorum bloguna baya yazı eklemişsin.. ortak k. bakma vizeler finaller filan derken internete giremedik.. hintlileri bırakıp, korelilere sarmışsın galiba😀

    • denizkizi dedi ki:

      Can sıkıntısından bunların hepsi😀 Ooo… Demek sınav haftasıydı😆 Umarım hepsinin sonucu iyi gelir😉 Şimdi sınav anıları da vardır sende…:mrgreen:

  2. mavi dedi ki:

    Ay utandı canım yaaaa^^’
    Allahım nasıl güzel öpüyor kız da öyyle duruyor saf😀

    • denizkizi dedi ki:

      Evett, bir de bozuntuya vermemeye çalışıyorlar yaa daha komik oldular😀 Biri saçıyla oynar, diğeri bozuntuya vermemeye çalışır ama yan gözle de süzer😀 Çok hoşlar:mrgreen:

  3. ayse dedi ki:

    bu blogu çok seviyorum ve bu diziyide videoyu çok beğendim teşekkürler:))

Bir Cevap Yazın

