I’m Sorry I Love You (MİSA, Mianhada Saranghanda)-Kamera Arkası

Sıra geldi benim biricik dizimin kamera arkası görüntülerine…

Normalde kamera arkası görüntülerini bulup sizlere sunmak benim için çok eğlenceli oluyor; ancak bu sefer durum farklı😦 Söz konusu olan dizi I’m Sorry I Love You olunca kamera arkası görüntülerini oluştururken bile duygusala bağlanmamak elimde değil😥 Ayyyyşşş ne güzel diziydi ama değil mi ya😆

Haydi o zaman boş boş oturmayalım da dizimizin görüntülerine bakıp bakıp iç geçirelim😀

Gülün canlarım benim😉 Doya doya gülün🙂 Dizide yüzünüzü güldürmediler, bari kamera arkasında gülün😦

So Ji Sub’uma makyajdır düzeltmedir gerek yok yahu boşuna uğraşmayın😀 Öhü öhü… Her şeyiyle yakıyor ortalığı zaten😀 Gülmek ne de çok yakışıyor So Ji Sub’a yaa😦 Garibimin gülmedi yüzü, gülünce gözlerinin içi gülüyor oppamın:mrgreen:

Ne de güzel bakarmış, aman da aman:mrgreen: Eun Chae’ya da su içiyor, koş koş boğazı kurudu tabii😛

Biriktirdiği tüm parasıyla sevgilisine doğum günü hediyesi alacaktı, en pahalı mağazadan üstelik😦 Sevgilisi onu boynuzluyormuş da haberi yok😦  Kamera arkası bile dokunaklı geliyor bana yaaa😥

Offf, insan kalabalığına bakın yahu😀 Bir kenara çekilin ulen, duygusal dizi çekiliyor orada😀

Al işte! Sevgilisinin “Seni çok seviyorum; ama onun parasını daha çok seviyorum…” gibi bir şeyler zırvaladığı sahne :ewil: Yaa ne sinir olmuştum :devil: Sonra da pişman olmuştu amaaaa nafilee şekerim😀

Ayyy, burda So Ji Sub’un “niye benim o kadar param yok..!” diye isyan ettiği sahne değil miydi orası😦 “O zaman birlikte ölelim, madem kavuşamıyoruz birlikte ölelim…” diye bir şeyler söylemişti😦  Bu arada kameranın da ucunu gördüm!:mrgreen:  Sobe!😛

Şu mikrofonu görünce gözleri takılmıyor mu acaba ya😀 Benim gözüm şahsen sürekli takılırdı oraya:mrgreen:

Işık şefi midir yoksa ışık elemanları mıdır bilemiyorum ama😀 adam da epey yorulmuşa benziyor😀 Hem So Ji Sub’un bağırır gibi söylediği şarkıdan hem yorgunluktan hem de ışığın yaydığı sıcaklıktan olsa gerek saçları da kabarmış:mrgreen: Kabaran saçlar benim korkulu rüyamdır da ne bileyim ilk aklıma o geldi😀

Bu arada dikkatinizi çekiyor mu bilemiyorum; ama benim her Kore dizisinde ya da nerede bir Koreli artist görsem ciltleri dikkatimi çekiyor😀 Ya anacim bunların ciltleri nasıl da pürüzsüz öyle, kaymak gibi kayıp gidiyor😀 Valla kızlı erkekli hepsinin öyle, tek bir sivilcedir yok kızarıklıktır hiçbir şey yok😀 Nasıl bir şeydir, hamurundan mı kaynaklanıyor, genetiksel mi yoksa yediklerinden mi çözemedim gitti😐 Dikkat ettim de bu Koreliler sürekli yumurta yiyor, yüzleri de yumurta gibi maşallah:mrgreen: Ben de yumurta yemem, işte bu sırrı çözdüğüme inananarak artık yumurta yemeye başladım😆 Hani yumurta tostopak, yüzleri de yumurta gibi ya o açıdan bir ilişki kurdum ya bakalım doğru mu, değil mi; araştırmadayım:mrgreen:

[Resim: yz3jk1.jpg]

Bu arada So Ji Sub’un gerçekten iyi bir yüzücü olduğunu biliyor muydunuz? Hatta yüzücülük dalında yarışıp madalya bile kazanmış😀

Çok muhteşem bir diziydi… Her şeyiyle şahane bir dizi…

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı I'm Sorry I Love You (MİSA, Mianhada Saranghanda)-Kamera Arkası içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

