Kore Dizi Müzikleri-Road Number One (Road Number 1-Road No.1)

Road Number 1; etkileyici sahneleri, usta oyuncularıyla dizi değil de hayattan gerçek bir kesit izliyormuş gibi bir hisse kapılabilirsiniz😉 Her bölümünü ayrı bir heyecan ve bambaşka duygularla izledim. bu harika, etkileyici dizinin müzikleri de en az dizi kadar özenle hazırlanmış. Diziyi izlerken bu duygu yoğunluğuna kapılmanızı sağlayan en önemli etkenlerden biridir dizi müzikleri. Tabii bu benim naçizane fikrim🙂 İlki “Even Becoming Wind” adlı şarkı🙂 Bu şarkı dizinin esas şarkısı bence😉 Sizler için Türkçesine de yer veriyorum, hatalı çeviri varsa affola😉

Hwanhee-Even Becoming Wind

Ne kadar uzakta olursa olsun,

bu dünyanın neresinde olursa olsun, sorun değil,

bu dünyada bir yerdesin…

Veda etsen de, hâlâ bu gökyüzünün altında olacaksın…

Ne kadar zor olsa da senin için yaşıyorum,

seninle tekrar karşılaşacağımı umut etmek için yaşıyorum…

Yalnız senin için aşkım…

Kalbim sadece sen gerçekleştirebilirsin…

Yalnız senin için atıyor bu kalp…

Bir gün sana geri döneceğime söz veriyorum…

Zaman geçiyor, keder içinde…

Tüm dünya bana karşı olsa da hiçbir güç beni aşkımdan alamaz…

Aşk beni ağlatsa da kalbim hâlâ senin için atıyor…

Ben hâlâ aşığım,

birlikte olacağımıza inanıyorum.

Aşkım sadece sensin, kalbim sana atıyor…

Bir gün sana geri döneceğime söz veriyorum.

Keder içinde zaman ilerliyor…

Biz karşılaşmadan sakın hasta olma,

seni bulana kadar beni unutma…

Hatta sözümü tutabilmek için bir rüzgâr olacağım.

Hayatım ve nefesim üzerine yemin ederim

(Hayatımı ve nefesimi ortaya koyuyorum…)

IU-Because I’m A Women

Dizi de bizimkilerin düşmanla karşılaştığı anlarda ya da düşmanla çarpışıldığında, sevgililerin kavuşma anlarında ya da ayrılışlarında, mutlu ya da hüzünlü anlarda çalan her olaya farklı bir müzik ayarlanmış. Bu dizi müziklerini sizler için derlemeye kalktığımda gerçekten işin içinden çıkamayacağım, diye korkmadım değil😀 Çünkü hakikaten dinlerken hiç de fark edemediğim o kadar çok müziği varmış ki anlatamam:mrgreen: Şuna da yer vereyim, bu olmazsa olmaz, aaa bu çok güzelmiş, yahu bunu nasıl dışlarım… gibi sözlerimin ardından sizler için birkaç müzikte sınırlı kalmayı başardım:mrgreen:

Baek Ji Young-Same Heart

Şarkıların hepsi birbirinden güzel🙂 Alttaki şarkının da bence sözleri harika😉 Çeviri de hatalar varsa affedin, ancak bu kadar çevirebildim😆

Whesung-Even if the World Separates Us

Ben ki aptal görünüyor olmalıyım,

ayrılmayı ve gitmeyi düşünmeme rağmen bir adım dahi ileri gidemem.

Ben ki aşk hakkında senin için çıldırmış olmalıyım.

Aşkımdan vazgeçmem gerektiğini bilmeme rağmen bu kadarını yapamam.

Ben ne yapmalıyım? Bu sadece benim…

Ben ne yapmalıyım? Ben onu taşımak zorundayım ki o benim kendi kaderim…

Eğer sen benden sonsuza kadar nefret etsen bile,

hatta benden sonsuza dek kaçsan,

uzak dursan bile ben seni seviyorum.

Hatta Tanrı aşkıma izin vermese bile,

hatta dünya bizi ayırsa bile

senin sadece beni sevdiğini sana söylemeyeceğim.

Senin yanında senin için her şeyi yapmama lütfen izin ver.

Seni niçin unutamadığımı bilmiyorum.

Bu belli, yaşayarak incineceğim, bunun gibi…

Ben ne yapmalıyım? Bu sadece aşk…

Ben ne yapmalıyım?

Sen olmadan aklım başımda nasıl yaşayabilirim?

Eğer sen benden sonsuza kadar nefret etsen bile,

hatta benden sonsuza dek kaçsan,

uzak dursan bile ben seni seviyorum.

Hatta Tanrı aşkıma izin vermese bile,

hatta dünya bizi ayırsa bile

senin sadece beni sevdiğini sana söylemeyeceğim…

Hüzünlü anlarda çalan bir başka şarkı da bu😦 Genelde buruk zamanlarda çalıyor, zamanlama da süper yani😦

The Sound of Memory

Soundtrack-Call of Korean

Bu müzik de çok içli😥 Yani dizinin tüm anlatmak istediklerini sanki söze gerek duymadan sadece bu ezgi anlatıyor…

Soundtrack(Various Artists)-A Flower On The Ruins

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Dizi Müzikleri-Road Number One (Road Number 1-Road No.1), Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

