Habil ile Kabil’in Kore ve Günümüz Versiyonu: Cain and Abel

“Benim için önemli birisin ve ben de senin için önemli olmak istiyorum…”

[Resim: 20090217cainposter1gl3.jpg]

So Ji Sub’un güzel dizilerinden birisi daha: Cain and Abel… 2009 yapımı olan Cain and Abel, adından ve başlıktan da anladığınız üzere Habil ile Kabil’in Kore yapımı günümüz versiyonu. Habil ile Kabil’in öyküsünü hemen hemen hepimiz biliriz😉 Habil; iyiliksever, dürüst bir kişiliği ile doğruyu; Kabil; kıskanç, kötü bir karakterle yanlışı simgeler. Orijinal Habil Kabil hikâyesinde Habil’in kardeşi Kabil aşırı derece kıskanç davranır ve sonunda da kardeşi Habil’i öldürür, hatta başını taşla ezdiği söylenir😡 Ayyyy falan demeyin😀 Kıskançlık insana neler yaptırmaz ki…👿

[Resim: 2009040313395710021.jpg]

Bu dizimiz de bu hikâyeden yola çıkılarak oluşturulmuş olacak ki Habil ile Kabil anlamına gelen Cain and Abel ismini almış😉 Hikâyeden anlaşıldığı üzere dizimizin konusu da iki kardeşi anlatmaktadır. Bunlardan birisi iyi, saf, temiz bir kişilik olan Lee Cho In ile buna karşılık kardeşini kıskanan, kötü bir kişiliğe bürünen ağabeyi Lee Seon Woo…

Lee Cho In (So Ji Sub) : Oppam bu dizide de yine harika bir rolle karşımıza çıkıyor😀 Kabiliyetli bir doktor🙂 Hem sempatik hem esprili hem karizmatik hem de iyi bir mesleğe sahip. Yani daha ne olsun:mrgreen: Hastanede sevilip sayılan bir doktor olmasının yanında araştırmacı ve yardımsever kişiliğiyle de seveni çok olan bay doktor civanımm, “nam-ı diğer Tek Bıçak Darbesi”:mrgreen:

Lee Seon Woo (Shin Hyun Joon): Ne yalan söyleyeyim, ilk gördüğüm andan itibaren kendisini bir türlü sevemedim😡 Hatta onunla ilgili sahneler her geldiğinde “Yaa! Bundan daha iyi birisini bulamamışlar mı :x” demeden de kendimi alamadım😀 Ve dizi boyunca da onunla ilgili söylediğim sürekli sözlerden biri bu oldu😈 Neyse,kişisel meselelerimi bir tarafa bırakayım:mrgreen: konumuza dönelim😀 Bu da doktor civanımın ağabeyi; ama üvey ağabeyi. Bu ağabeyi de görünce aklıma karınca geliyor😀 Çocukken izlediğim bir karıncalı çizgi film vardı da:mrgreen: hep o karınca aklıma geliyor😀 Neysee:mrgreen: Bu karınca ağabeyi de başarılı bir doktor; ama babasının hastesinden 7 yıl önce ayrılır ve master yapmaya yurt dışına gider ve 7 yıl sonra geri döner. Keşke dönmeseymiş pis karınca😈 Bu saatten sonra da bambaşka bir ağabey ortaya çıkar😦 Kardeşini çok seven, onu hayatı boyunca koruma sözü veren ağabey gider; kıskanç, kardeşinden nefret eden ve kardeşinin ölümünü isteyecek kadar katil ruhlu ağabey gelir😡

[Resim: luvsoompivs01000302.jpg]

Kim Seo Yeon (Chae Jung Ahn): Bu hanım da bizim doktor civanım ile ağabeyinin taaaa çocukluk arkadaşı. Dizinin başından beri hangi meslekte olduğunu bir türlü çözemediğim bir kadın😐 Bir bakarım küçük küçük veletlerin arasında anasınıfı öğretmeni, bir bakarım eline bir gitar almış konser veriyor😐 Karınca ağabeyi seven bu kız, ansızın giden 7 yıl boyunca gelmeyen doktor civanımın abisinin yolunu gözler; ama dönmeyeceğini anlayınca doktor civanımla sevgili olmayı kabul eden, çivi çiviyi söker hesabıyla hareket eden bence içten pazarlıklı, sahtekar, soğuknevalenin teki olan bir kadın😡 Ağabeyi gittikten sonra 7 yıl boyunca da doktor civanıma ümit vermiş ve onu da bekletmiş, yedekte tutmuş anlayacağınız😡 Sonrasında da kendisine onu sevgili olarak kabul eden çoooook karakterli (!) bir hatun😡

Oh Young Ji (Han Ji Min): İşte bizim esas kızımız😉 Çin’de kaçak olarak bulunan Kuzey Koreli bir turist rehberi. Güney Kore’ye gelebilmek ve yeni bir hayat kurabilmek tek amacı, bunun içinde yemeden içmeden sürekli para biriktiren fakir bir kız. Ağabeyi-annesi ve babası hepsi ayrı bir yerlere savrulan, Çin’de kaçak olarak yaşamanın zorluğu ile hayatını devam ettirmeye çalışan birisi. Aynı zamanda yüzünüzü güldüren karelerde çıkan komik bir kızdır kendisi😀

Lee Jong Min (Jang Yong) Bu amca da doktor civanımın babası; ama üvey. Yani karınca ağabeyin öz babası. Üvey ama belki öz babası bile doktor civanımı bu kadar sevemezdi, o derece üvey oğluna düşkün bir adamcağız. Hastanenin de sahibi olan bu adam, doktor civanımı bebekken alıp evlat edinmiş ve eve getirmiş.

Na Hye Joo (Kim Hae Sook): Bu cadaloz, yılaaaaannn kadın da doktor civanımın üvey annesi, hastane sahibi olan amcanın da karısı😡 Amcacım kusura bakma ama sen bu kadınla evlenerek nasıl bir hata yaptın yaa:mrgreen: Hayatının hatası dedikleri böyle bir şey olsa gerek😡 Bunu neden söylediğimi sonrasında çok iyi anlayacaksınız😉 Bu kadın da kendi oğlunu o kadar çok seviyor ki bu sevginin ufak bir parçacığını bile üvey oğlu olan Lee Cho İn’e vermiyor😡 Hep nefret, hem sert bakışlar… Ve sonunda kendi oğlunu da kendisine benzetiyor zaten, pis kadın😡

Kim Hyun Joo (Ha Yoo Mi): Dizinin başından beri tek hayran olduğum kadın bu oldu😉 Bu nasıl bir dik duruştur, bu nasıl bir kendinden emin oluştur 8) Çalışkan, zeki, doğru bildiğinden asla vazgeçmeyen ve bu kadar bir bağlılık olur dercesine sözünün eri, havalı bir duruş sergileyen olgun bir kadın olan Dr. Hyun Joo, bizim doktor civanım Lee Cho In’in en temel destekçisi… Acil Servis ekibinin de en esaslı doktoru. İlerde sürgün olarak başka bir hastaneye gönderecekler, yine de eyvallah etmeyecek bir kişilik. Ve Dr. Lee Cho In’den asla vazgeçmeyecek bir dost😉

Kim Jin Geun (Kwon Hae Hyo):  Bu var ya bu ürkek tavuk gibi görünse de esaslı dostlardan bir tanesiymiş de haberimiz yokmuş😀 Bu da üstteki dik duruşlu olgun bayanın hayranı, o ne derse yapacak bir anestezi uzmanı Dr. Kim Jin Geun. Bu doktor da şaşkın biri olarak karşımıza gelen renkli tiplerden birisi😛 Dr. Lee Cho In’in dostlarındandır kendisi.

Bu kadar uzun oyuncu tanıtımından sonra gelelim dizimizin konusuna:mrgreen:

[Resim: 081117choin2nr71.jpg]

Bizim doktor civanım Lee Cho In, şımarık ama sempatik başarılı bir doktordur. Abisini de ölürcesine sever. Ağabeyi 7 yıl önce master yapmaya gider ve bu 7 yıl süre zarfında Dr. Lee Cho In, Acil Servisin en önemli doktorlarından biri haline gelir ve abisinin sevdiği kızla nişanlanır… Sakın doktoruma kızmayın😛 Sorun tamamen kızda😡

Abisi gelince özlemle bekleyen 2 kardeş birbirine kavuşur. O kadar çok birbirlerini severler ki abi-kardeş tüm hastaneye ün salarlar. Ancak bu güzel kardeşliği menfaate dayanan abinin duyguları bozar.

Sevdiği kızın artık kardeşinin sevgilisi olduğunu ve öz babasının her zaman kendisini değil de üvey kardeşini daha çok sevdiğini düşünmesiyle kardeşi Dr. Lee Cho In’e yavaş yavaş düşman olur. Aynı zamanda hastanede kurulması beklenen Acil Servis işi vardır. Üvey anne ile karınca abi Acil servisin değil Nöroloji Tıp Merkezinin kurulmasını ister; ama bu düşünceye küçük kardeş Lee Cho İn şiddetle karşı çıkar;

çünkü babaları felç olmadan önce Acil Servisin kurulmasını istemiştir. Bu karşıt fikirler de düşmanlık tohumlarının ekilmesinde tuz biber olmuştur😡  Felçli olan babalarını abisi, yurt dışında üstünde 7 yıl boyunca çalıştığı yöntemle beyin ameliyatına sokmak ister; ancak bizim küçük kardeş, bu ameliyatın risklerinin olduğunu ve babalarını bu şekilde ameliyat etmemeleri gerektiğini söyler. Abisi de bu ameliyat yönteminin inceliklerini anlayabilmesi için kardeşini Çin’deki bir hastaneye gönderir;

ancak üvey anne de boş durmaz ve doktor civanın oradan dönmemesi için her şeyi yapmaya karar verir; çünkü eğer dönerse nöroloji tıp merkezinin kurulmasına izin vermeyeceğini bilir😡 Bunun üzere kendisi gibi düşünen birkaç yetkiliyle iş birliği yapar ve üvey oğlunu Çin’de öldürmesi üzerine mafyayı kiralar. Mafya da doktorun her hareketini gözlemesi için bir turist rehberi tutar. Dr. Lee Cho In de her şeyden habersiz Çin’e gider ve bu rehber kızla Çin’de gezer.

Kız mafyanın haksız olduğunu ve doktorun suçsuz olduğunu anlayıp doktoru kurtarır; ama başarılı olamaz😦

[Resim: luvsoompivs03000164qc8.jpg]

Mafya doktoru çöle götürür, elleri kolları bağlı bir şekilde…😥 Ağzı yüzü kan içindeki doktoru çölde öldürmeye karar veren mafya başına silahı dayar😥

Bizim doktor Lee Cho In, ellerinden kurtulur ve çölde var gücüyle koşmaya başlar; ama nereye kaçacak😥 Mafya doktora ateş eder ve bizim doktor vurulurken bile son sözü : Abi! Kurtar beni!..” olur😥

Kurşunu başından alır; ama ölmez🙂 Hafızasını kaybeder😦 Çölde kaçak olan Komunist Kuzey Koreli birkaç asker onun hayatını kurtarır. Hafızası silik bir şekilde hayatını devam ettirir.

[Resim: photo81252.jpg]

Oradan oraya sürüklenirken bu kaçaklar yakalanıp toplama kampına gönderilirler.

[Resim: photo82315.jpg]

Tabii hastanedeki üvey anne hemen bir cenaze töreni yaptırır, acil servisin yerine nöroloji tıp merkezini kurmaya yönelik de çalışmaları başlatır😡 Doktor civanımın nişanlısı oğlanın öldüğüe bir türlü inanmaz ve Çin’e gelir, aramaya başlar. Şahsen ben burada bu kızı çok takdir ettim ama sonrasında kız fos çıktı, orası ayrı mesele😀

[Resim: photo81261.jpg]

Karınca suratlı abi ile nişanlısı bir ihbarla toplama kampına gelirler; abi kardeşini orada ağzı-yüzü kanlar içinde perişan bir hâlde bulur, hafızasının olmadığını da anlar ve “benim kardeşim Lee Cho In bu değil!” diyerek kardeşini kaderine terk ederek buradan ayrılır👿

[Resim: luvsoompivs00200923.jpg]

Sonunda bir şekilde turist kız, dr Lee Cho In’i bulur ve birlikte yeni bir yaşam ve yeni bir kimlikle birlikte yaşamaya başlarlar. Ancak turist kızın istemediği şey başına gelecektir:

[Resim: luvsoompivs00201261.jpg]

Dr Lee Cho In kim olduğunu hatırlayacak ve hastaneye dönüp intikam ateşini yakacaktır😈

“Abi, onları bulacağım.

Sevdiğim insanları, çöle terk edilmemin nedenini,

ölüme neden terk edildiğimi,

kız kardeşin Oh Young Ji’yi…

Kesinlikle onları bulacağım, onları bulacağım…” 

Rehber kız, doktor hafızasını kazanırsa eğer, kendisiyle yaşadıkları her şeyi unutacağını öğrenir. Belleği sadece Çin’e gittiğiyle kalacak, ondan sonrası hiç yaşanmamış gibi silinip gidecektir, eğer hafızasını geri kazanırsa… Doktor Lee Cho In de bu gerçeği biliyordur…

-Yani sonsuza kadar böyle yaşamaya aldırmıyor musun?

Geçmişini hatırlamayı önemsemiyor musun?

-Sonuçta bulacağım…

-O zaman beni unutacaksın, değil mi?..

Neden öyle bakıyorsun?

-Unutmamak için yüzüne bakmak istiyorum.

Aşıklar hep birbirini görmek ister, derler…

Belki de sana aşığım…

Endişelenme, seni asla unutmayacağım…

(Kız, içinden şunları söyler)

“Evet, beni asla unutamazsın…

Umarım asla hafızanı geri kazanamazsın!

Beni sevmek zorunda değilsin;

ama sonsuza kadar senin yanında yaşamak bile

beni mutlu eder…”

Doktoru her ne kadar herkesten saklasa da, kimseler görmesin diye başka şehirlere kaçırsa da doktor yavaş yavaş hatırlamaya başlıyordu… Kız, doktorun kendisini bırakıp gitmesinden o kadar çok korkuyordu ki… Bir gün kafayı çeker ve arkadaşıyla dertleşmeye başlar:

Cain And Abel
-Bir şeyi çok istedim. Bir gün gökyüzünden önüme düştü.

-Cennetten mi??

-Evet, mucize gibi… Gökyüzünden düştü. Öyleyse ona sahip olabilir miyim?..

-Sahibi yok muydu??

-Sahibi mi?.. Sahibi vardı…

-Öyleyse onu geri vermelisin…

[Resim: xnvhb6.jpg]

Başlarda bu kıza gıcık olur gibi oldum:mrgreen: Hani çok bencilce hareket ettiğini düşündüm, sonuçta oğlanın hafızasını kazanmasını istemiyordu😈 Kendilerine yeni bir hayat kurmuşlardı, kızın hayal dediği şey gerçek olmuştu, “Kendisine hayran olduğu doktor, yanı başındaydı… Ve birlikte bir aile olmuşlardı…” Ve bunu sonunda kendisine itiraf eder:

“Biliyorum, bunu ben de biliyorum.

Ama doktora kötü bir şey olacağından korktum, bu yüzden onunla kaçtım.

Hayır, bunların hepsi yalan!

Onu istediğim için yaptım!

Bunu yaptım; çünkü onu saklamak ve her gün kendim görmek istedim…

Hiçbir şeye sahip olmadığım bu dünyada ona dayanmak istediğim için yaptım…

Dr. Lee Cho In’le olma istediğim için yaptım…,,

[Resim: 22148719so3.jpg]

Bu hayalin bozulmasını istemiyordu; amaaaaa unutulmaması gerek olan bir şey vardı, o da Lee Cho İn’in ünlü bir doktor olduğu…. Aslında başlarda kız da onun hayatını korumak istediği için öyle davrandı bence😉 Sonuçta Çin’de öldürülmek istenen bu adamın yaşadığı ortaya çıkarsa o kişiler yarım kalan bu işi bu sefer tamamlayabilmek için harekete geçebilirlerdi. Tabii sonrasında amaç değişti😀😀

[Resim: luvsoompivs00400000.jpg]

Turist rehberi kaçak kızın apandistinin tuttuğu sırada doktorun onu hastaneye götürmeye kalktığı sahne güzeldi. Kızın hastaneye gitmek istemeyişi ve doktorun da elinde olan imkanlarla onu ameliyat ettiğini gösteren bir sahne… Ayyyy ne sempatikti o sahnede yaaa😀 Kızın göbeğini tutar gibi yapıp “Bak hissetmiyorsun, gördün mü? Hiç acıtmayacağım canını!” diyerek ameliyata başlamıştı😀 Bizim doktorlar olsa “Acıyacak tabii! Yat bee!” diyerek adamı döver gibi ameliyat ederler valla😡

Bir de doktor civanım, kızın ameliyat yarasını nasıl müdahale etmesi gerektiğini tek tek anlatan bir de kağıt bırakmış😦 Bu kadar incedüşünceli ve nezaket sahibi bir insan olabilir yani🙂 Zaten doktora ilk görüşte hayran olan bu kız (her ne kadar bunu kendisi kabul etmese de…😀 ) doktorun bıraktığı mektubu okudukça doktora olan hayranlığı kat be kat artmıştı:

Dizide en çok hoşuma giden şey ise So Ji Sub’un romantik, şakacı yönünün ağır basmasıydı😀 Genelde onu sert kişilikte görmeye alıştığımız rollerde karşımıza çıkan So Ji Sub, bu dizide romantik, esprili ve sempatik tavırlarıyla da başka bir yönünü göstermiş oldu😳 Gerçi sonrasında yaşadıkları doktor civanımı yine sert karaktere soksa da sempatik tavırlarında eksilme olmayacak😳

[Resim: fffjdk.jpg]       [Resim: 26662128.jpg]

Dizide benim en çok zoruma giden şey ise de böylesine neşeli, güler yüzlü, şakacı, sempatik ve hayat dolu bir çocuğu abisinin soktuğu durum ve ona yaşattıkları👿 Askerlerden kaçarken Dr. Lee Cho In, duvarda kayıp ilanı olarak kendi fotoğrafının asılı olduğunu görür. Ve fotoğrafın karşısında öylece kalakalır:

“Bu fotoğraftaki adam hakkında hiçbir şey hatırlamıyorum.

Çok canlı gülümsüyor,

bu sahiden ben olabilir miyim?..,,

[Resim: 2009042300360310101.jpg] [Resim: bnmu.jpg]

Lüks bir hastanede çok meşhur bir doktorken, mafyanın silahının ucuna gelecek, çöllerde ölümden dönecek, sonrasında Kuzey Koreli kaçaklarla birlikte kaçıp duracak, eli neşter tutması gerekirken silah tutacak, insanların yaşaması için mücadele ederken şimdi ise hayatta kalabilmek için can alacak, toplama kamplarında yine hayatta kalma savaşı verecek, bu da yetmezmiş gibi bir de kendisinin kim olduğunu bilmeden sefil bir hayat sürecek… Tüm bunları ona reva gören ise kendi canından çok sevdiği abisi olacak… Hem de “İşini bitirin!” diyebilecek kadar nefret dolu bir abi…😡

Dizide çok zoruma giden ve içimde taş gibi oturan bazı sözlerin yer aldığı sahneler de vardı.😥 Çok etkileyici, hani “nokta vuruşu” derler ya😉 İşte o türden sözlerin yer aldığı ve insanın içine işleyen sözler… Bunlardan bir tanesi benim zeki, gururlu, dikbaşlı, sözünün eri, doğru bildiğinden şaşmayan olgun bayan esaslı hatunum vardı ya😀 Gözlüklü asil hatun, başka hastaneye sürgün edildiğini öğrenir ve bizim felçli dedenin yani doktorun babasının yanına gelir, gitmeden son kez onunla vedalaşırken şunları söyler:

“Böyle şeyler kader midir?..

Sizce bu Cho In’in annesinin kaderi mi?..

Sizin gibi acı çekmek… ,,

Hele bu sahne yok muydu bu sahne😳 Çoooook güzeldi yaa😀 Bir ara kızın burnunu kapacak sandım:mrgreen: Dr Lee Cho In, o nasıl bir hamleydi öyle:mrgreen:

Kızın çekingenliğine inat, bizimki şımarık😀 serbest😀 ve gayet rahat bir velet olunca😀 her bir şeyi yapıyor ve yaptırıyor. Bu sahnede de kendisini kıza zorla öptürmemiş miydi?:mrgreen:

Bu mutlu sahneler de unutulacak türden değildi hani😳

Kızın doğum gününde doktorun ona hazırladığı sürpriz çooooooook güzeldi yaaaa😳 Duvarlara resim yapmış ve her resimle ilgili de kıza anlamlı mesajlar atmıştı😳 Kız, geldiği her bir resimde her resme uygun doktorun gönderdiği mesajı okudukça duygulanıp ağlamıştı…😦 Kıza sonuna kadar hak veriyorum, böyle bir doktora kim aşık olmaz😳 Ve böyle bir doktoru kim saklamaz, valla ben olsam şehir şehir değil dağların ardına kaçırırım alimallah:mrgreen:

“Seninle bu çocuklar gibi mutlu bir şekilde yaşamak isterdim…

İsmini bile bilmeyen bir aptal olsam bile tıpkı çocuklar gibi yıldan yıla büyüyüp anılarımı seninle oluşturmak istedim…

Sadece senin nasıl genç bir kız olduğunu

ve sonrasında da

bir hanım olduğunda yanında büyümek istedim.

Hafızamı çabucak kazanıp

yanında olmak istedim… ,,

-Pekala, şimdi bir dilek tutup mumları üfleme zamanı…

(Kız İçinden dileğini söyler…)

-Doktor, benim tüm dileklerim gerçekleşti.

Doğrusu senin burada olmanla zaten bütün dileklerim gerçek oldu…

“Doktor, bilmiyor musunuz?

Hafızan geri geldiğinde benimle yaşadıklarını unutacaksın.

Muhtemelen bugün yaşadıklarını hatırlamayacaksın…

Ama önemli değil…

Geri gelmesen bile bugünün hatırası ile

seni bekleyebilirim…,,

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Habil ile Kabil'in Kore ve Günümüz Versiyonu: Cain and Abel, Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Habil ile Kabil’in Kore ve Günümüz Versiyonu: Cain and Abel için 10 cevap

  1. makinosev dedi ki:

    Hayatımda ilk defa bu kadar uzun bir yazıyı ışık hızında okudum😀😀😀 ağzına sağlık ne diyeyim🙂
    yalnız doktor civanıMIZa (🙂 ) düşman olanlara öyle güzel saydırmışsın ki, koptum burda. Benim de ilk tepkim manyak anne-babalarına saydırmak olmuştu, karınca abiyi de annesi böyle yaptı diye affetmiştim ama sen onun da gözünün yaşına bakmamışsın😀 Ama çok normal onca entrika ve kovalamacadan sonra insan jisub’a uzanan eller kırılsın diyor ister istemez😀
    tekrar ağzına sağlık diyorum🙂

    • denizkizi dedi ki:

      🙂🙂🙂 Valla aslında epey uzun olmuştu, hatta görenler okumadan çıkar yaa demeden de kendimi alamamıştım; ama enin okumana ve de beğenmene inan bana çok sevindim🙂 Amaaa yaaa az bile söyledim vallaa😀 daha neler yağdırıyordum yazımı yazarken de onları RTÜKten geçiremem diye ekleyemedim bea:mrgreen: Manyak anne-baba haaa😀🙂🙂 Çok güldüm yaa Makinosev vallaa😀 Teşekkür ederim canım, yakında döneceğim vee epey bu konuda uzun uzun sohbet edeceğiz…😉

  2. Squaw dedi ki:

    Cain & Abel sayesinde bu güzel paltformu keşfettim,So Ji dünyasına yeni katılan bir takipçiyim. Sırf So Ji dünyası değil,Kore dramaları dünyasında da oldukça çömez olan bir izleyiciyim.Bu diziyi de yeni tamamladım ve iyi ki de izlemişim dediklerimden oldu.Kesintilediğiniz karelerle beynime kazınan bir isim oldu Cain & Abel,yazınızı okumaksa ayrı bir keyif verdi.Özellikle de Cho In’in yaptığı o burun hamlesiyle kendimden geçtiğimi belirtmem lazım.Doğum günü sahnesini açasım yok pek,kıskançlıktan çatlayabilirim çünkü.Bu ismi izleyip de hemcinslerim arasında imrenmeyeni yoktur diye düşünüyorum.🙂 Dramaların basit işlenişine hayranım aslında,basitliğin yanında içten içe verilen o derin diyaloglarını öne çıkardığına inanıyorum hep.Ne kadar güzel diyalog varsa yukarıda dile getirdikleriniz bu söylemime en güzel kanıt zaten.

    Bunun yanında hangi sahnesinden bahsedeceğimi şaşırtan bir yapım bu.Açılış ve kapanışın Cho In’e yakışır kol hareketinden mi bahsetsem yoksa kızın eline sakızı tutuştururkenki diyaloğundan mı? So Ji bu rolüyle öyle tatlı öyle hoş ki o sakız olasım gelmedi dersem yalan olur.😀

    • denizkizi dedi ki:

      Hoş Geldin Squaw🙂
      Çömez bir izleyiciye göre Cain and Abel’deki ayrıntıları oldukça iyi yakalamışsın, açıkçası bana pek çömezmişsin gibi gelmedi:mrgreen: Sana kesinlikle katılıyorum, dramalardaki diyalogların hastasıyım😉 Bir dizinin etkileyici olmasının yolu bence 1. Diyaloglardan 2-Ost’lardan geçer😉 Sen de diziyi çok güzel analiz etmişsin, şimdi son filmine ait bir yazı paylaştım, o filmi “Only You”yu mutlaka izlemelisin😉
      Ahhh… ah…😳 Sadece sakız mı…sakız mı…😆

  3. yasemin dedi ki:

    merhabalar ben bu diziyi daha yeni izliyorum geç kaldın diceniz ama napim 3 senedir anca sıra geldi ım sorry ı love you da başladı subsubi aşkım only you da daha bi depreştı şimdide cain and abel izliyorum yeni diziside başladı malum koreye kadar gidip kaçırasım var bu yakışıklıyı 17. bölümü bitirdim 18 fragmanında oğlan tutuklanıyo hiç izlemek istemiyorum yeter dizinin başından bu yana çektikleri yaa:(

    • denizkizi dedi ki:

      Yasemincim izle devam et😀 İnan çok heyecanlı bir dizi ya😉 İnan şimdi benim canım istedi ikinci sefer izlemeyi o derece heyecanlı😉 Koreye gidip kaçırasın var haaaa hehe:mrgreen: Çok güldürdün beni yaaa😀 Ben de bu suça ortak olabilirim haberin olsun😀

  4. yasemin dedi ki:

    tamam canım beraber gidelim diziyi bitirdim sonunda genelde romantik komedi izlerim ama bu dizi aksiyon çıktı pek bi aşk yoktu içinde ama subsubim için değerdi izlemeye şimdi hangisine başlasam acaba izlenecek okadar çok dizi varki….

  5. humeyra dedi ki:

    arkadaşlar so ji sub ın phantom road no:1 ve cain and abel dizileri arasında kaldım. sizce hangisi daha güzel

    • denizkizi dedi ki:

      Hoş geldin Humeyra,
      Eğer macera ve heyecanlı olsun diyorsan Phantom’u izle😉 Yok, ben azıcık duygusallık istiyorum dersen Road No:1; biraz hırs, biraz ihtiras istiyorsan Cain and Abel😉

      Bence Cain and Abel’den başla, şahsen ben çok etkilenmiştim o diziden😦

Bir Cevap Yazın

