Kore Dizi Müzikleri-Cain and Abel (Dr. Stop-Ka-in-GWA A-BEL)

Dizimizde sıklıkla duyduğumuz şarkılardan birisini de Choi Hyun Joon’un seslendirdiği bu şarkı🙂 Adamın sesi gerçekten çok güzel… Dizinin can alıcı bölümlerinde bir ses salıveriyor ortalığa:mrgreen:

Choi Hyun Joon-Miryeonhan Sarang

Aptal Aşk

Derinden pişman duyan cahil bir adamım.

Beni bırak hiç özleme ve hatırlamaya çalışma.

Bana göre bu hatalı bir aşk…

Son defa bu şekilde ağlıyorum, seni deli gibi özlüyorken bile…

Bütün yapacağım uzak bir yerde olmamak.

Acıya katlan ve her şeyi sil.

Geçmişte kalan anılara tutunma ve sadece bırak;

çünkü aşkım senin için yeterince iyi değildi.

Affet beni…

Gözyaşlarım son kez akmış olacak,

Seni düşünmek beni çıldırtıyor olsa da…

Rüyalarımdan başka her şeyi sileceğim.

Geçmişte kalan anılara tutunma ve sadece bırak;

çünkü aşkım senin için yeterince iyi değildi.

Bu aptal aşk tekrar tekrar gelmeyecek;

çünkü gözyaşı ve pişmanlıkla dolu toy bir adamım.

Geçmişte kalan anılara tutunma ve sadece bırak…

çünkü aşkım senin için yeterince iyi değildi.

Geçmişte kalan anılara tutunma ve sadece bırak.

Affet beni…

Gözyaşlarım son kez akmış olacak…

Dizide yer alan başka bir şarkı da Chae Jung Ahn’ın seslendirdiği alttaki şarkı. Hatırlarsanız dizide doktorun nişanlısı, abisinin eski sevgilisi, aynı zamanda bu iki kardeşin çocukluk arkadaşı olan öğretmen kızın konserde söylediği şarkıydı bu. Hatta doktorumuzun radyoda duyduğu şarkıydı😥

Chae Jung Ahn-Tomorrow

Yarın

Tüm gün sadece seni düşünmek…

Sadece senin özlemini duymak…

Ve uykuya dalmak…

Gözlerimi açtığım andan itibaren seni düşünmek…

Benim için çok kolay.

“İyi misin? Neredesin?” Her gün kendime seni sorarım.

Seni seviyorum… Seni seviyorum…

Beni ağlatmasına rağmen…

Seni özlüyorum… Seni özlüyorum…

Öyle gözümde tütüyorsun ki

bekliyorum…

Yarın, yarın bitse bile sonraki gün seni özleyerek yaşayacağım

Ve sadece seni seveceğim…

Seni seviyorum… seni seviyorum…

Her gün nasıldır diye kendime soruyorum.

Seni seviyorum… seni seviyorum…

Gözyaşlarım aşağı süzülüyor.

Seni özlüyorum… Çok özlüyorum…

Dönmeni bekliyorum…

Yarından sonra başka bir yarın var.

Ondan sonra başka bir yarın daha…

Sadece seni düşünüyorum

Aşkın için yaşıyorum…

SAT-Love Theme

Aşk, çok tatlı sözcükler…

Daima duyulabilir.

Kalbimde gömülü.

Ne yapacağım? Bana sen mi bulaştırdın?

Çünkü daha önce hiç böyle sevmemiştim.

Burada olduğun zaman hatta aşkımı bile söyleyemiyorum.

Eriyormuş gibiyim.

Yanımda olduğun zaman çok mutlu oluyorum.

Bunlar da dizinin diğer şarkıları… Hepsi birbirinden güzel olan Cain and Abel dizisinin şarkılarıyla sizi başbaşa bırakıyorum, iyi dinlemeler😉

Oonmyeong-Howl

V.O.S.-Ibyeolboda Seulpeunman

Jang Hye Jin-Sad Theme

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Dizi Müzikleri- Cain and Abel (Dr. Stop-Ka-in-GWA A-BEL), Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kore Dizi Müzikleri-Cain and Abel (Dr. Stop-Ka-in-GWA A-BEL) için 15 cevap

  1. makinosev dedi ki:

    oohhh tam müzik ziyafeti olmuş, eline sağlık deniz🙂 Bu koreliler işi biliyor, dizi dediğin tema müzikleriyle hatırlanır. Bu da çok güzel bir soundtrack, so ji sub’un dizisi olması da ayrı güzellik tabi, ilk şarkıda Choi Hyun Joon’a Ji Sub’da eşlik ediyor, onun sesini duymak bile yeterli bir yerde😉

    • denizkizi dedi ki:

      Teşekkür ederim canimm😀 Valla yaa Koreliler bu işi biliyor hakikaten :)) sen epey bilgilisin bu konuda, İnan ben senin kadar ayrıntılı bilmiyorum ama dizi müziklerine bayılıyorum yahu:mrgreen:

      • makinosev dedi ki:

        konu so ji sub olunca, acar muhabir yönüm ortaya çıkıyor, yoksa bakma sen kore müziklerine ben de yeniyim, hep dizilerden takip ediyorum gündemdeki şarkıları🙂

        • denizkizi dedi ki:

          valla makinosevcim kore müziklerinde yeni oluşun böyleyse bu konuda uzman oluşunu düşünemiyorum yahu🙂 yok yok… sen epey iyisin😉 ben de genelde öyle gündemdekileri takip etmeye çalışıyorum, ama dizi müzikleri diziyle birleşince bana daha bir anlamlı geldiği için hiç unutmuyorum😀 ama diğerleri hafızamdan daha çabuk siliniyor bea😀😀

          • makinosev dedi ki:

            sjs beni böyle yaptı yoksa cidden ben de diziler üzerinden gitmişimdr her daim🙂 aynı senin gibi, gerçi bu konuda kimbapsushi.wordpress’de son zamanlarda 1-2 yazı yayınland0. kpop nedir, hangi gruplar var, hiç sıkmadan güzel yazılar yazmış ben de ordan bakıp öğreniyorum şu sıra😀 blogları da buyuzden seviyorum galiba, herkes koreden bahsediyor ama kendi ilgi duyduğu konular hakkında… öyle olunca herkesden bir şeyler görüp öğrenebiliyor insan😀

            • denizkizi dedi ki:

              Ooo… So Ji Sub bu! Bizim gibi romantik ve yakışıklı kore karizmalarını sevenler için valla huyunu suyunu değiştirir insanın…:mrgreen: Şaka bir yana paylaşımlar gerçekten harika… Dediğin gibi blogların çeşitli olması çok güzel, hele ki blog sahiplerinden bir de harikalar yaratanlar var yaa😉 insanı kendisine bağlıyıveriyor sahiden😉 Sonrasında da çok şey öğreniyoruz tabii… dur o bloga bir de ben bakayım yahu😀

  2. es_ma dedi ki:

    Çoğu zaman izlediğim dizilerin ardından dizi yorumlarınızı büyük bi keyifle okuyup yazılarınızı takdir ediyorum
    hem eğlenceli, hem teferruatlı, hem içinizden geldiği gibi yalın yorumlarınız beni mest ediyor
    yorumlarınızdaki bakış açınız ve gözlemlerinizde kendimi buluyorum (kendi düşünclerime bu kadar yakın olurdu ancak😉 )
    ELİNİZE, YÜREĞİNİZE SAĞLIK..

    • denizkizi dedi ki:

      Hoş Geldin Esma,
      Önce izleyip sonra yorumları okuman gayet mantıklı, zira şiddetli derecede spoiler içerir hehe:mrgreen: Gerçi konusunu okuyup genet hatlarını inceledikten sonra da yorumlarım sana o dizi-film hakkında da fikir verebilir, bu amaçla yola çıkmıştım; ancak bir de baktım ki dizinin tüm şifrelerini ortaya sermişim:mrgreen:

      Şaka bir yana beğenmene gerçekten çok sevindim🙂 Sağ olasın, senin de okuyan gözlerine sağlık ve ayırdığın o kıymetli zamanın için de ayrıca teşekkür ederim😉

      • es_ma dedi ki:

        rica ederim, büyük bi zevkle ara arada olsa takip etmeye çalışıyorum
        mutlaka bu işin devamını getirmelisiniz, başarılarınızın devamını dilerim bizede faydalanmak nasip oluyor böylelikle🙂

  3. nihan dedi ki:

    eski günleri yad etmek adına turlarken sayfanı buldum öncelikle eline yüreğine sağlık yorumlar ve yapım çok güzel,özetler bir harika tekrar izlemiş kadar oldum.kore dizileri beni hep mutlu etmiştir en duygusal şarkılarda bile buna sağladığın için tekrar teşekkürler….

  4. li42 dedi ki:

    bu sayfayı buldumm çok sevindimm harikaa olmuş ellerine sağlık. bir kore hastası ve bilakis so jı sub hayranı olaraktan bayıldım :))

  5. didem dedi ki:

    nasıl indirebilirimmmm bu müzikkleriii

Bir Cevap Yazın

