Kore Dizi Müzikleri-Can You Hear My Heart?

Dizi gibi şarkıları da güzel olan dizinin müziklerine sıra geldi😉 İlk hangisiyle başlasam diye ilk defa uzuuun uzun düşünmeme gerek kalmadı; çünkü izleyenler iyi bilirler ki artık dizimizle özdeşleşen ve diziden kendimizden bir parça bulmamızı sağlayan bir şarkı var ki o şarkı her zaman ilk sırada olmayı hak ediyor😉 Hangisi mi😛 Tabii ki saf babanın bisikletin üstünde babaanneye söylediği “Yeşil çayırlar üzerinde… dıp dırııııp… dııırııııp… dııırıp…” diye devam eden ve büyükannenin de dinlerken zevkten dört köşe olduğu şarkı😀 Nasıl bir etkilemedir ki annemle diziyi izlerken her bölüm sonunda:

-Yaaa, hadi “yeşil çayırlar üzerinde…” şarkısını bir daha açsanaaa… O kısmı izleyelim bir daha… Çok güzel yaaa…

diyerek sadece bununla da kalmayıp izlerken kendi kendine “dıp dıııırıp… dıııırıp… dıııırıp…” gibi değişik bir enstrimental müzikle karşılık verip bayılarak seyretmesine ben yıkılıyordum😀 sanki bisikletin üstündeki Ma Ru’nun babaanne değil de benim anne:mrgreen: O derece zevk alıyordu annem yahu😀 Laf aramızda benim de en sevdiğim sahnelerden biri o bisikletli sahne; bir garip, bir hüzünlü ama inadına mutlu, inadına umutlu bir yanı var…😉

Nette aradım taradım hiçbir yerde o bisikletli sahnenin o saf babanın ağzından o şarkıyı ya da videoyu bulamadım😦 Amaaaaaaaaa sizler için bir terzi edasıyla:mrgreen: oturdum, kestim, biçtim ve o kısmı kendi binbir emeklerimle karşınıza getirmeyi başardım😉 Biraz yorucu oldu ya neyseee artıkk..😀 Sizin de bu şarkıyı nette çok aradığınıza eminim😉 Şanslısınız ki Deniz varr:mrgreen: Yuh artık bir video getirdi yaa öve öve bitiremez kendini!! ne bu ya!! dediğinizi duydummmm😀 Şşşşş… Neysee sustum gitti:mrgreen:

Bu videoyu buraya getirmemde bana yardımlarını esirgemeyen, nazımın geçtiği meleklerden biri olan benim Nekir’im biricik Melk‘ime de çok teşekkür ediyorum😉

animeangelo

İşte o şarkı ve o video😉 Şarkının adı: Nimgwa Hamkke

Bu da bir arkadaşımızın isteği üzerine ezberleyebilmeniz için okunuşu, videodan takip ederek diksiyonu biraz daha düzenleyebilirsiniz, kolay gelsin😉

Jeo pu reun cho won wi e
Geu rim ga teun ji beul jit go
Sa rang ha neun u ri nim gwa
Han baeng nyeon sal go shi peo

Bo mi myeon ssi at bbu ryeo
Yeo reu mi myeon ggo chi pi ne
Ga eu ri myeon pung nyeon dwae eo
Gyeo u ri myeon haeng bok ha ne

Meot jaeng i no peun bil ding eu shi dae ji man?
Yu haeng dda ra sa neun geot do je meo shi ji man
Ban dit bul cho ga jip do nim ga ham gge myeon
Na neun jo a na neun jo a nim gwa ham gge myeon
Nim gwa ham gge ga chi san da myeon

Türkçesi😉

Yeşil çayırlar üzerinde resim gibi evler yapılsın

Sevgilimle birlikte yüzyıl yaşamak istiyorum.

Baharda tohumlar saçılsın, yazın çiçekler açsın

Sonbahar hasat mevsimi, kışın mutlu olacaksın…

Lüks binalar heybetle yükselse bile

Modayı takip ederek yaşamak kişinin kendi seçimidir.

Bense sazdan kulübemde

Seninle ateşböceklerini izlemeyi severim.

Seninle birlikte olmayı severim…

Birlikte yaşadığımız sürece…

Şimdi de sıra romantik ve duygusal anlarda çalan şarkılardan birine geldik😉 Şarkının sözleri dizinin konusuyla çok uyumlu. Harika sözlere sahip duygusal bir şarkı, Türkçesi ile birlikte buyrun bakalım😉

Zia-Can You Hear Me

Sana olan aşkımı kalbinde hissedebiliyor musun?

Korkumu hissedebiliyor musun?

Beni koruyan yalnızca sendin.

Sen olmadan yaşayamam…

Beni kim sevecek?

Seni deliler gibi özlüyorum…

Bende işe yaramıyor

Bende gerçekten işe yaramıyor…

Sensiz yaşayamazsam eğer ne yapacağım?..

Kalbimdeki titreyen sevgiyi hissedebilir misin?

İsteksizliğimi hissedebilir misin?

Beni koruyan bir tek sendin,

Ben olmadan yaşayamazsın.

Beni kendine aşık ettin

Kalbim seni deliler gibi özlüyor.

Yine aşk acısı çekmek istiyorum.

Seni görmek istediğimde

Gözlerimi kapatsam bile

Bende işe yaramıyor…

Gerçekten işe yaramıyor…

Sensiz yaşamaya dayanamadığımda

Ne yapacağım?..

Artık seni daha çok seveceğim

Bana verdiğin tüm aşkı sana geri vereceğim

Acı verse bile seni seveceğim

Ağlasam bile seni seveceğim

Sevdiğim

ve

Hayatımı sonsuza kadar birlikte yaşamak istediğim

Tek kişi sensin…

Eveeet, sıra geldik romantik veee ayyyyy dedirten bir sahnede çalan şarkıya😀 Hani kız araba temizlerken şarkı söylüyordu da bizim Cha Dong Joo da kızı sessizce kameraya çekiyordu yaa😆 Ne güzel, ne hoş sahneydi o yaa😆 İşte orada çalan şarkı😉 Hem dizideki o kendine hayran bırakan sahnedeki haliyle hem de rahat bir şekilde dinleyebilmeniz için sade haliyle veriyorum😉 Hayranlıkla izliyorum🙂 öhü…öhü..pardon dinliyorum😆

Hwang Jun Eum-Good Person

Çiftmişiz gibi davrandığımız zamanlarda

Sen güldün ve ben bütün gece uykusuz kaldım.

Sen sadece rol yaptığını söylesen bile

Gülümsediğinde ben mutlu oluyorum.

Gündüzleri seni bekliyorum…

Gece seni görmek istiyorum…

Bana mutluluğu sen getiriyorsun.

Yalnız olsam bile iyiyim ben.

Seni görebildiğim sürece

Daima ardındayım…

Peşinden (arkandan) bakıyorum…

Ama anlaşılan paylaşmak zorundayım…

Romantik kareleri dizi şarkılarından biri olan Kim Jae Suk’un söylediği bu şarkıyla bir hatırlayalım, ne dersiniz:mrgreen:

Konuşurken gözlerime bak benim

Arkanı dönüp ağlama!

Yalnız olsan kalbin kırılacaktı

Ama ben senin tam yanında duruyorum…

Gözlerin yaşlarla dolu dolu olduğunda

Kafanı çevirip sırtını dönme!

Gel kollarımın arasında ağla…

Beni sevdiğini söylerken bile

Beni özlediğini söylerken bile…

Kalbini duyabiliyorum.

(Kalbindekileri dinleyebilirim.)

Gel biraz… Yaklaş bana…

(Sadece biraz daha yaklaş…)

Konuşurken gözlerime bak

(Bu sözleri sana söylüyorum)

Bu dünyayı yaşamak zor olsa bile

Sen yakınımdayken

Aşkım sadece seni…sadece seni duyabiliyorum…

Sen yakınımdayken

Kendimi cennette hissediyorum…

Senin yerine acını ben çekeceğim

Kalbine tutunmaya devam edeceğim

Sonsuza kadar…

Yanında olmaya devam edeceğim…

Veee şimdi dee dizi boyunca Cha Dong Joo’dan duyduğumuz Richard Clayderman’ın Les Derniers Jours D’anastasia Kemsky adlı güzel şaheserine sıra geldi😉 Dizinin en başından sonuna dek çalan ve dinlemekten sıkılmadığımız işte o müzik…

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Dizi Müzikleri-Can You Hear My Heart?, Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kore Dizi Müzikleri-Can You Hear My Heart? için 11 cevap

  1. MeLK dedi ki:

    Yorum yapimm hihihi😛 bende çok uğraştım videoyu yüklemek için dermişim hihhi hadi hayırlısı olsun daa beni uğraştırma kıhkıhkıh😛

  2. denizkizi dedi ki:

    Melkimmm… Melkiimmm… Çok teşekkür ederim😉

  3. canlina dedi ki:

    Ellerine sağlık😀😀 iki saattir sevdiğim şarkıların isimlerini ve Türkçe’sini arıyorum.aradıklarımın hepsini yazmışsın ne kadar teşekkür etsem az🙂 Hele ki ‘yeşil çayırlar üzerinde..’ diye devam edeni bulabileceğimi hiç sanmıyordum:)

    • denizkizi dedi ki:

      Rica ederim Canlina😀 Beğenmene ve aradığını bulmana çok sevindim😀 Ben de hep şarkıların Türkçe sözlerini merak ederim😉 Merak ettiklerimin cevabını arayıp bulunca da sizlerle paylaşmadan da duramıyorum yahu:mrgreen: Yeşil çayırlar zaten harika😀 Küçük şeylerden mutlu olman gerektiğini anlatan bir mutluluk şarkısı, öyle değil mi🙂

  4. kübra dedi ki:

    ben hiç sıkılmadm ne söyleym süper bence dizi o piyona sesini her dinlediğimde kendimi çk mutlu hissediyorum🙂

  5. ceyda dedi ki:

    yaa canım bu yeşil çayırlar üzerindenin kore sözleri yokmu :S ?

  6. Ceyda dedi ki:

    Çok güzel olmuş tatlım ellerine sağlık🙂 teşekkür ederim

  7. seheraktas dedi ki:

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s