Can You Hear My Heart-Kamera Arkası

Yahu şöyle bir bakıyorum da dizilerin bu kamera arkası görüntülerini merak eden sadece ben değilmişim:mrgreen: Bu yüzden de kamera arkası görüntülerini daha bir heyecanla ve daha büyük istekle hazırlıyorum, haberiniz olsun😉

Dizinin diğer dizilerden farklı olduğunu izleyiciye hissettiren bir başka havası vardı… İşte bu hava dizinin ilk bölümlerinde kendisini gösteriyordu. Bu ilk bölümlerden çocuk sanatçıların harika oyunculuğuyla şekillenen, mükemmel konusuyla dikkatleri üstüne çeken diziden kamera arkası görüntüleri başlıyor😉 İşte o ağacın altı😀

[Resim: 2w57clc.jpg]

Ayy… ayy… Saftirik babamız da rolüne çalışırmış:mrgreen: Şimdilerde böyle şaka yapıyorum; ama o saf baba dizinin bazı bölümlerinde beni gözyaşlarına boğmuştu, laf aramızda😉 Bu arada herkes de o rolü yapamaz yahu😉

[Resim: myheartphoto11042215080.jpg]

İştee, topluca etüt saati:mrgreen: Nasıl da çalışırlarmış… aman da aman…😀

İşteee o büyük günün hazırlıklarının olduğu sahne… Ve kamera arkası… Hazırlıklar sadece dizide değil sette kamera arkasında da sürüyor😉

Ayyy… Ayyy… Ayyy… Andulyoo oppama da bakın hele:mrgreen: Nasıl da çalışır, hazırlık yapar… Buradan bile ne yakışıklı karizma görünüyor bea😆

Yaaaa… Gülüşüne bak yaa😳 Yaa bir şey değil de şimdi bunlar burada çalışıyor mu eğleniyor mu yaaa… Valla böyle işe can kurban bee😀

[Resim: myheartphoto11041916002.jpg]

Ma Ru oppaya da bakın hele😀 Stresliydi, ergen bunalımı falan vardı, kompleksliydi, asabiydi ama içinde bir doğal karizma yatıyormuş daa haberimiz yokmuşş yaa:mrgreen:

[Resim: 23114310150180163361730.jpg]

Burada da Son hazırlıklar yapılıyor… Bir şey var, dur bakayimm… bir durr… İki seksi şempanzenin gözü de bizim esas kızda mı yaa😦 Ne şans amaa😦

Kameradan da bakarmışşş… Oooyyy… Oooyyy… Ne datlu bu yaa😳

[Resim: 22988610150176777716730.jpg]Yahuuu… Bu andulyoo oppaya fazla yer vermeyeyim diyorum😀 ama yahu verilmeyecek gibi bea:mrgreen:

[Resim: 20110414010013522000935.jpg]

Ooo… Tüm ekip toplanmış… toplanmışş… toplanmışş…😀

[Resim: myheartphoto11051919253.jpg]

Biraz da bu yandan gözümüz bayram etsin:mrgreen: İşte Ma Ru oppa, nam-ı diğer Jang Jun Haa😀 Yaaa şu şemsiye tutanlar var yaaa laa ne şanslısınız siz bee😳

[Resim: myheartphoto11052017261.jpg]

Yaaa bu kızı çok sevdim, ne tatlıydı yahu😀 Bu arada bunların keyfi gıcır yaa… Kıza bak çikolata yememiş de çikolata onu yemiş sanki😀😀

[Resim: myheart111.jpg]

İşte bu oğlumuz da alacak başka bir şey bulamamış ala ala set mikrofonunu almış😀 Oğlum laa siz orada ne yapıyorsunuz uleyn… Ne biçim iş laa buu:mrgreen: Bir şey de yaptığınız yok… Yaaa bir de bir sürü para alıyorsunuz yaa… Ben ne diyeyim😀

[Resim: myheartphoto11060710011.jpg]İştee… O gecekonduya benzer evleri… Tepeden çekiyorlarmışş… Bunu da görmüş olduk…

Hahahahaha😀 Yaaa… hele bu sahne ne komikti beee:mrgreen: Adam zengin bir aile olduklarını öğrenince gelmişti yaaa ben Ma Ru’yum diyee😀 ne tipsizdi bir de yaa:mrgreen: Hele babaanne bir de “ahhh yavrumm ne acılar çekmişsinnn…” diye gelen adamın suratına bakıyordu yaaa😀😀 Ne gülmüştüm yaaa:mrgreen:

[Resim: tn130327644313176343810.jpg]

Saf babanın pirinç yapışı… Ve kocaman yaklaşmış kameraa… Oradaki kadın napıyor yahu… Pirincin nasıl pişirileceğine ilişkin tarifi veriyor herhalde😀

Napıyonuz siz orada laaa:mrgreen: Biri elinde kağıdıyla ortalıkta sefil sefil dolanır, biri boş boş bakar…😀 Nasıl bir yer olmuş orası öyle yahu:mrgreen:

[Resim: myheartphoto11051919253.jpg]

O teras katına da bayıldım dizi boyunca… Ne güzel yaaa… Otur yemeğini ye, çayını iç… Bir de bu Koreliler bulduğu boş yeri yeşillendiriyor😉 Küçük küçük çamlar, çiçekler… Takdir ettiğim özelliklerinden biri de bu, yeşile ve ağaca çok önem veriyorlar, vallahi bravo😉

 

 

[Resim: myheart141.jpg]

 

 

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Can You Hear My Heart?-Kamera Arkası, Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Can You Hear My Heart-Kamera Arkası için 10 cevap

  1. makinosev dedi ki:

    aralarada fotolar eksik denizim yav :S yorum duruyor fotosu yok…

  2. denizkizi dedi ki:

    Sağ ol Makinosevcim yaa😦 Sorunu şimdi düzelttim😉

  3. makinosev dedi ki:

    Ayyy… Ayyy… Ayyy… Andulyoo oppama da bakın hele:mrgreen: Nasıl da çalışır, hazırlık yapar… Buradan bile ne yakışıklı karizma görünüyor bea😆

    Yaaaa… Gülüşüne bak yaa😳 Yaa bir şey değil de şimdi bunlar burada çalışıyor mu eğleniyor mu yaaa… Valla böyle işe can kurban bee😀

    Ma Ru oppaya da bakın hele😀 Stresliydi, ergen bunalımı falan vardı, kompleksliydi, asabiydi ama içinde bir doğal karizma yatıyormuş daa haberimiz yokmuşş yaa:mrgreen:

    Burada da saçlar taranıyorr… Son hazırlıklar yapılıyor… Bir şey var, dur bakayimm… bir durr… İki seksi şempanzenin gözü de bizim esas kızda mı yaa😦 Ne şans amaa😦

    ***
    bu satırların arasında foto olması gerekmiyor mu? ben hala göremiyorum😦

    • denizkizi dedi ki:

      Makinosev, bende hepsi görünüyor… Anlamadım, niye sana görünmüyor ki…😦 Sayfayı falan yenile bakalım ya da çıkış yap tekrar gir😉 Yine de görünmüyorsa beni bilgilendirir misin?

  4. Ezgi Oğuz dedi ki:

    Merhaba… Yazı çok hoş tebrik ederim.
    Merak ettiğim bir şey var.. Acaba dizideki fasulye kesesinin nasıl yapıldığı hakkında bir bilginiz var mı?

    • denizkizi dedi ki:

      Merhaba Ezgi, hoş geldin🙂
      Yazıyı beğenmene sevindim😀 İlginç bir soru sormuşsun😀 Şahsen bilmiyorum ama yapılışını bilen arkadaşlar varsa burada bizi bilgilendirirse sevinirim😉 Bu arada bu fasulye kesesinden bir de kendime yapsam bu fikrin hiç de fena değilmiş aslında😉 Sanırım bu işi anneler çözecektir:mrgreen:

  5. Elmas dedi ki:

    Resimlerin çoğu görünmüyor sorunu düzeltemezmisiniz yorumlarınızdan çok merak ettimya bütün sitelere baktım sadece sizin paylaştığınız 4 foto var

Bir Cevap Yazın

