Kore Dizi Müzikleri-Snow Queen

Snow Queen’in müziklerini çok önceden hazırladım; ancak ana sayfadaki diziyle ilgili yorum ve açıklamaların yer aldığı sayfadan vazgeçmek istemedim. Sayfamı her açtığımda bende masallar diyarına yolculuk yapıyormuşum gibi bir izlenim bıraktığından ötürü bu masalın da bitmesini istemedim. Ama sanırım artık müziklerini de dinlemenin vakti geldi, ne dersiniz😉

Bu şarkıyı her dinlediğimde ne hikmetse kar yağdığını hissediyorum🙂 Sanırım dizide karlı sahnelerde çok dinlediğimizden dolayı böyle bir his oluştu😉

Neden her zaman yolumu şaşırıyorum?

Neden sözlerimde tereddütlüyüm?

Aşk, nefret ve kader bile

Hoşça kal ile anlamını yitiriyor… ve izleri…

Neden kalbim daima çırpınış içinde?

Neden her zaman başım öne eğik?

Ben ölmenin eşiğindeyim… günden güne…

Bu ne zaman bitecek (sona erecek), bilmiyorum.

Neden her zaman yolumu şaşırıyorum?

Neden sözlerimde tereddütlüyüm?

Ne olduğu önemli değil

Aşk, kader hatta yaşam…

Hoşça kal bile diyemiyorum

Seni kaybetmekten korkuyorum

Sadece gecikmiş olmaktan korkuyorum…

Lütfen kalbimi geri çevirme

Seni ilk gördüğümde sarsıldım

Kalbimin yardımına ihtiyacı var

Sadece bir aptal gibi gözyaşı döküyorum…

The Snow Queen Ost-Poor Man

İstediğin her şeyi vermek istiyorum

Lütfen sözlerimi tutmam için

Beni bekle…

güldüğünü görmeliyim

Her şey senin için…

Ama gerçekten ben bir hiçim!

Aşkımdan başka sana verebileceğim

Hiçbir şeyim yok…

Bu yüzden aşkım yeterli değil

Sevgini hak etmiyorum…

Arkana bakma!..

Sadece ilerle!..

Hakkımdaki her şey unut!..

Düşündüğün adam değilim!..

Bunlar üzücü hatıralar

Sadece kalbini ağlatır!..

Sadece bilmeni istiyorum

Asla canını acıtmak istemedim

Benden nefret etmelisin

Seni terk eden adam benim…

Arkana bakma!..

Sadece ilerle!..

Hakkımdaki her şeyi unut!..

Düşündüğün adam değilim!..

Jo Sung Mo

Lütfen yanımda kal

Asla sana dokunamasam bile…

Her zaman tutmalıyım seni

Daha da uzağa gitmeden önce…

Kalbimden kaçıyorsun

Silüetin kayıp gidiyor

Aşk beni hayata bağlıyor

Gülmemi sağlıyor

Aşkım, bozguna uğramış kalbimde

Nefes almamı sağlıyor…

Aşk, sana ihtiyacım var

Aşk hikâyemiz anlatıldıktan sonra

Kaybolacak…

Lütfen, sana sarılamasam bile

Daima yanımda kal…

Sana her sarılışımda

Uzaklara gidiyorsun…

Kalbimden kaçarak

Görüntün yitip gidiyor.

Aşkın yaşamamı sağlıyor.

Aşkın, nefes almamı

Kalbimin atmasını sağlıyor…

Aşk, sana ihtiyacım var

Aşk hikâyemiz anlatıldıktan sonra

Ortadan kaybolacak…

Kan Min Yoon-I Feel Sad but Goodbye

İstediğim tüm hazinelere sahipken

Kendimi hazır hissetmediğim bir anda

Hepsi bir sözcükle gider…

Kalbimin nasıl attığına hiç dikkat etmedin mi?..

Bir buzun yavaşça çözülmesini bekleyerek sevmek…

Kalbimi anlamana gerek yok

Seni sevmeme izin vermeyeceksen eğer

Beni eskisi gibi sevemeyeceksen…

Dileğimi ısrarla tekrarlarsam

Kabul edilecek mi?

Söylediklerine inanabilir miyim?

Şimdiye kadar yaşadım

Artık vazgeçiyorum…

Bundan sonraki yaşamlarımızda da birlikte olup

Tekrar aşık olabilir miyiz?..

İncinmiş kalbimin deliliğiyle gidiyorum

Gözyaşlarımı durduramıyorum

Kim onları silmeme yardım edecek?

Bu engin dünyada gidecek hiçbir yer yok

…Tek bir söz bile etmeden terk ettin…

Kalbimin düzensiz atışlarını engelleyebilir misin?..

Hiçbir iz bırakmadan kaybolan aşk…

Kimsenin kalbimi anlamasına ihtiyacım yok…

Seni sevmeme izin vermeyeceksen eğer

Beni eskisi gibi sevmeyeceksen…

Snow Queen-Hello

Şu son şarkı aslında tüm diziyi özetliyor😉 Dizi bu şarkıyla bir bütün, bu şarkıyla özdeşleşti… Bu şarkıyı her duyduğumda kalbimin derinliklerinde bir yerlerde bir şeyler hissedeceğim…

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Dizi Müzikleri-Snow Queen, Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kore Dizi Müzikleri-Snow Queen için 2 cevap

Bir Cevap Yazın

