My Girl mü!! Aman Aman… Benim Olma da Kimin Olursan Ol!! ;DD

My Girl, çok yorum alan ve çok sevilen bir dizi olmasına rağmen nedense benden geçer not alamadı😡 Binbir hevesle başladığım ve izlemek için can attığım diziydi: My Girl; ancak aradığımı bulamadım desem yalan olmazz… Şimdi My Girl tutkunları beni fazlasıyla topa tutacaklardır😀 ama razıyım, valla razıyım😀 Bu zamana kadar içimde tuttuklarımı anlatmadan, içimde biriktirdiklerimi ortalığa dökmeden inanın bana geçemeyeceğim. Hayır, bir şey değil, buna vicdanım el vermiyor yahu:mrgreen:

[Resim: bscap0545kept6.jpg]

My Girl’müş bir de adı…pehh!!😀 Aman… Amann… Benim olmasın da kimin olursa olsun valla:mrgreen: Ben almayayım da kim alırsa alsın:mrgreen: Bu diziyi izleyenler bir şey değil kızlardan soğuyacak valla😛 Böyle kız düşman başına dostlarrr😛

[Resim: bscap5982wxeu6.jpg]

Yalancıı mı yalancııı… Hem de öyle böyle bir yalancı değil yahuu😡 Hayır, yalan söylersin kardeşim de insan da azcık vicdan olur yaa👿 Adamın mandalina bahçesine girip toplayıp yiyip içip arkasına bakmadan çekip giden kendisinden başka kimseyi düşünmeyen bir değişik tip yahu😡 Başında böyle, sonra düzelecek diye diye kendimi telkin ede ede diziyi bitirdim😀 bitti bitmesine de valla nasıl bitirdim, gelin bir de bana sorun😕 Kız, hem şımarık hem yalancı hem de yüzsüz bee:mrgreen: Çoğu yorumları okudum, kız hakkında şeker, sevimli gibi bir şeyler yazmışlar… Valla zaten o yorumlar beni yaktı😀 Diziyi oturdum, izledim; ama izlediklerim arasında en sonda yer alacak bir dizi oldu😦 Neresi sevimli, neresi tatlı şeker bu kızın!😡 Bir de “hii…hiii…” diye bir tuhaf gülümsemesi varr, o gülümseme bana çocukluğumda izlediğim Pinokyo’nun çizgifilmindeki Pinokyo’yu tuzağa düşüren sansar mıydı neydi, o garip kurnaz hayvanın gülüşünü hatırlattı:mrgreen: O yüzden kızı evirip çevirsen de süslesen püslesen de o yumurta gibi sürekli yılışık bir gülümsemeyle yalan söyleyen bencil bir kız profili çizmekten kendisini kurtaramadı yaa😡

[Resim: sgcsnowno3.jpg]

Amaaa dizide bir oppa vardı ki😆 valla sırf onun o tatlı gülüşü için o şımarık kızı çektim desem yalan olmazz:mrgreen: O oppaya bu diziyle hayran oldum😀 Gülüşü, bakışı, tarzı ve duruşuyla benim gönlümü fethetti😀 Sırf onun o bakışını, gülüşünü yakalayabilmek için onca bölümü (ki bu arada 16 bölümlük bir dizi, çok değil ama bana 16 değil 36 gibi geldi:mrgreen: ) oturup seyrettim🙂

[Resim: downloadphpgrpid1v50fldpl2.jpg]

Bu kadar yergi ve övgüden sonra da benim gibi oppa hatrına diziyi izlemek isteyenler ya da “yaa bu dizi hakikaten böyle mi, merak ettim bakalım dediği gibi gıcık bir kız mı??” ya da “Deniz amma da abarttın, dur bak ben izleyeceğim üstüne bir de eminim çok da beğeneceğim!!” diye merak edip izlemek isteyeler için kısaca dizimizi tanıyalım mı😛

[Resim: 20060111t111418z01nootr.jpg]

Seol Gong-Chan (Lee Dong Wook): Dizimizin esas oğlanı, baş kahramanı, muhteşem duruş ve yakıcı bakışıyla yakan sempatik gülüşlü, karizmatik giyinişli oppamız bildiğiniz gibi zengin bir ailenin çocuğu ve tüm işlerin başında. Büyük bir otel işletiyorlar ve tek sorumlu kişisi, işletmecisi, müdürü yani zirvedeki isim🙂 Bu oğlan bir kızı sevmiş ama kızın farklı idealleri varmış ve böylesine yakışıklı ve sevgi dolu oğlanı bırakıp ideallerinin peşinden gitmiş!! (Salak işte, sonra bu tipler geri gelir, bir de bizim başımıza bela olur!!👿 Her şey zamanında kıymetliydi!! Niye gittin niye geliyorsun gerizekalı!😡 )

[Resim: 20060111t111415z01nootr.jpg]

Joo Yoo-rin (Lee Da Hae): Bu da dizimizin en başından en sonuna kadar beni kudurtan, sinir etmeyi başaran uyuz kız😡 Öhü..öhüü… Pardon esas kız diyecektim, dilim sürçtü:mrgreen: Bu da babasıyla hayata tutunmaya çalışan yalan söylemek de epey usta olan yalancı bir kız işte, neyini anlatayım yahu😀 Bir şey değil, dizi boyunca söylediği yalanları birbirine ekleseydik bayrak direği gibi olur Pinokyo’nun burnunu epey bir sollardı herhalde:mrgreen: Öhüü..öhüü..😀 Neysee… Yalan dolanla ve bir de para koparmaya çalışırken bizim esas oğlanla yolları kesişir ve bizim esas oğlanın “my girl” ü oluverir😥 Annem boşuna demiyormuş: “Allah çirkin şansı versin…” diye😦 İlk defa hak verdim yanii…

[Resim: mygirle07korhdtvxvidhod.jpg]

Seo Jung-woo (Lee Joon Ki): Bu kız gibi duran oppa da bizim esas oğlanımızın kuzeni. Çapkın mı çapkın, aylak ve durmadan yesin, içsin, gezsin… Öyle bir tiptir kendisi… Sonrasında bizim şu Pinokyo tipli kıza aşık olacak!! Neresine aşık olduysa artık😡

[Resim: kimsaehyunsshi79jw7.jpg]

Kim Seo-hyun (Park Si-Yeon): İşte yıllar önce sevip sevildiği oppasını bırakıp idealleri peşinde giden kıza!! Kendisi idealleri uğruna sevdiği adamı geriye atan ve sonunda da dünyaca ünlü bir tenisçi olan bu güzel kız şimdi geri dönüp oppasının gönlünü kazanmak istiyor; ama iştee… Artık olmazz… Her şey zamanında değerliydi… Oppayı geri kazanabilmek için epey hinlik peşinde olacak ve başımıza dert olacak bir kız.

Şimdi gelelim dizinin konusuna… Dizimizde esas oğlanımızın dedesi hasta ve ölecek… (Hatta bu dedeyi gözüm bir yerlerden ısırıyor demeye kalmadı😀 Hatırladım😀 Gumiho’daki azılı şirin dede, burada da dede olarak karşımıza çıkıyor😀 İlahi Deniz, dede olarak karşımıza çıkacak tabii ki, oppa olacak değil yaa:mrgreen: dediğinizi duyar gibiyim😛 ) Neyse bizim dedenin de bir derdi var: Yıllar önce kendisinden af dilemeye gelen kızını affetmeyip kovan ve sonra da depremde ölen kızının hasretiyle erimiş… Şimdi ise tek derdi kızından geriye kalan tek şey olan torununu arayıp bulmak. Bunun içinde bizim yakışıklı oppamız esas oğlanımızı görevlendirmiş, “Git, ne yap et bana torunumu bul!!” diye… Bizim esas oğlanımızı da epey arıyor tarıyor; ama hiçbir yerde kuzenini bulamıyor. Sonunda dedenin öleceği bir anda bu yalancı kızı “Al dede, işte torunun!” diyerek bu pinokyo tipli kızı çıkarıyor😀 Bu konu bana bir Türk filmini hatırlattı; ama adını hatırlayamadım şimdi😕

[Resim: img0402200601031703411dwp4.jpg]

Kız da belirli para karşılığında bizim esas oğlanla anlaşıyor ve yalancı kuzen-torun rolünü oynamaya başlıyor. Fakat bilmiyor ki bu yakışıklı oppanın yanında kalan ona hayran olur! Nitekim öyle de oluyor, bizim Pinokyo kılıklı kızımız gönlünü yakışıklı oppaya kaptırıyor. Bu arada bizim esas oğlanımız yakışıklı oppanın eski sevgilisi ideal peşinde koşan tenisçi kız da ülkeye dönüyor ve oppaya yapışıyor; ama olacaklardan henüz bîhaber😀 İşte böyle yalanlar üstüne kurulu bir oyun büyüyor, dede ölecek derken kendine geliyor ve yalan da yalanı doğuruyor😀 Derken bizim bu 2 saf aşık yalanların içinde boğulup kalıyor😦 Bizim esas oğlanımız da pinokyo tipli kıza aşık olduğunu anlıyor; ama sevdiğini söyleyemez; çünkü kuzeni, sevdiğini söylese kuzen olmadıkları ortaya çıkar😦 Yani karışık bir durum. Öbür kız kılıklı oppa da bizim pinokyo tipli kıza aşık oluyor derken bizim oppayla bunun arasında bir çekişmedir başlıyor😀

[Resim: mgcap13mx1.jpg]

Tabii şimdi dizide güzel olan şeyler de vardı: Mesela bazı replikler vardı ki cana değerdi yani😉 Tenisçi kızın boynunda bir anahtar kolye vardı. Yıllardır kolyesini boynundan çıkarmamış😦 O kolyeyi bizim esas oğlan onunla sevgili iken kıza armağan etmiş😦 Ve oppamız o kolyeyi verirken şöyle bir söz söylemişti😳

Üye *

“Kalbimi açan anahtara sahipsin…”

Bu diziyle aşk konusunda asla kıvıramayacağını, sözlerin yalan olsa bile gözlerinin asla yalan söyleyemeyeceğini anladım. Her konuda yalan söyleyebilirmiş insan; ama kendisine yüreğine yalan söyleyemezmiş…

[Resim: epi1tu1.jpg]

“Kendine yalan söylemek kendini bıçaklamak gibidir.. ,,

Ve anladım ki şu da bir gerçekmiş:

[Resim: pdvd0485dgeg6.jpg]

“Aşk hakkında yalan söyleyemezsin… ,,

[Resim: mgcap79mr2.jpg]

“Sevdiğin adam, bir talihsizlik nedeniyle güçsüz duruma düştüğünde onun yanında kalıp en azından tekrar iyi oluncaya kadar ona bakamaz mıydı?

Gerçek aşk, bu değil mi?.. ,,

Ve güzel sahnelerden biriydi, kızın oppamıza bakarak “senin için her şeyi yaparım…” dercesine bir şarkı söylemişti… Ve işte o zaman kız oppamıza aşık olduğunu anladı, onun için her şeyi yapabilecek cesarete sahip olduğunu hissetmişti:

[Resim: star1bx7zk1.jpg]

“… Senin için yıldızları koparacağım… ,,

[Resim: yrstar1mw4.jpg]

Hele bir sahne vardı ki çok romantikti. Bizim esas oğlan kıza aşık olmuştu ve itiraf etmişti. Her şeyi bırakıp kendisiyle gelmesini istiyordu; ama kız onu sevmediği yalanını söylemeye çalışırken esas oğlan, kendi aşkına sahip çıkarak gözleri dolu dolu bir söz söylemişti, işte dizinin en can alıcı noktası buydu:

[Resim: mg2xd7.jpg]

-Bu şekilde acı çekmeyi bırakıp neden sadece dinlemiyorsun? Her şeyi verebileceğimi söylemiştim. Başka hiçbir şey önemli değil! Şimdi benimle        gelemez misin?..

-Yapamam… Aşk hakkında yalan söyleyemeyeceğimi söylemiştim…

-Bu sorun değil, benimki gerçek… ,,

[Resim: 66me3.jpg]

İşte bize de “aşkına sahip çıkacak” kadar cesaretli ve “senin duyduğun aşk yalansa bile benimki gerçek, benim aşkım gerçek..!” diyebilecek ruha ve yüreğe sahip insanlarla karşılaşmayı diliyorum😉 Bu yüzden Kore’ye gitmemiz gerekse bile gidip onu bulalım!!😀

[Resim: MyGirl12rmvb_003262662.jpg]

“Aşk’tan daha harika başka bir kader olamaz… ,,

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Tutkusu, My Girl mü!! Aman Aman... Benim Olma da Kimin Olursan Ol ;DD içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

My Girl mü!! Aman Aman… Benim Olma da Kimin Olursan Ol!! ;DD için 9 cevap

  1. makinosev dedi ki:

    ama ama lee da hae’yi niye sevmedin kiii😀😀😀 Şaka şaka herkes sevip beğenecek diye bir şey yok😀 Çok tatlı bi tanıtım yazısı olmuş eline sağlık😀😀😀

  2. melek dedi ki:

    benimse vazgeçilmez dizim ayrıca kızda cidden rolün hakkını verdi tek kelime ile mükemmeldi dizi ve oyuncuları

    • denizkizi dedi ki:

      Sayfama hoş geldin Melek,
      Yahu tabi herkesin vazgeçilmez bir dizisi vardır: Benim de Secret Garden, Can You Hear My Heart ve MİSA. Beğeni böyle bir şey işte😀 Birimize çekilmez bir durum gibi gelirken diğerimize harika görünüyor😀 Ama dizideki başrol erkek oyuncusu için övgü dolu sözlerim var, onun oyunculuğuna da dizideki rolune de bayıldım:mrgreen:

  3. duygu dedi ki:

    ben son 3 bölüm hep aglamıştım kızda oglanda bna çok ttlı gelmişti gerçek aşk yalan tanımaz =)

  4. ebru dedi ki:

    Diziyi yeni izledim.Ama Yoo Rin’e çok yüklenmişsin :)))
    Vicdanı vardı ya.Raketli cadı ve oppa için neler yaptı..Ve çok acı çekmiş babası yüzünden zamanında.Neyse oppa için dediklerine sonuna kadar katılıyorum..Çok güzel Ju Yoo Rin diyor yaaa..

    • denizkizi dedi ki:

      Haklısın Ebru, kabul ediyorum biraz fazla yüklendim:mrgreen: Yaaaa işte işleri çıkmaza sokunca sinir etmişti beni😀 Ama Marry Stayed At Night ı izleyince My Girl onun yanında valla ballı lokma kaldı😀 Yoo Rin i öpüp başıma koyarım ben hehe😀

      • ebru dedi ki:

        :)))) buna çok sevindim.Çünkü izlediğim kore dizileri ve filmleri arasında beni en çok Gong Chan ve Yoo Rin ikilisi etkiledi.Oppa zaten tek başına bile dehşetti :))))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s