Kore Dizi Müzikleri-My Girl

Sabahtan beri dizinin 4. bölümde geçen oppamızın kıza söylediği şarkıyı arıyorum; ama bulamadım😦 Bulduğum zaman en kısa sürede sizlerle paylaşacağım😉 Bulamazsam oturup kendim yapacağım sizler için sadece:mrgreen: İşte sizin de benim de o çok sevdiğiniz o şarkının sözleri😉

Eğer istersen

Senin için yıldızları yakarım

Eğer istersen

Senin için ayı yakalarım…

Sevgilim istersen

Yıldızları koparıp tabakta sana sunacağım

Birçok insan arasından, insanların arasından

Talihsizliğinle çarptın…

Benim için biraz bekle

Seni mutlu edeceğim

Benim için bekle ve ölme

Çünkü seni seviyorum sevgilim…

Song Bo Ram-Happy Happy

Senin konuştuğunu ilk duyduğumdan beri bunun olacağını biliyordum…
Konuşma tarzını ve yüzsüz ifadeni hissediyorum…
Kalbinde daha önce bir yeri olan diğer kadını buldum…
Artık daha fazla bilmek istemiyorum seni sessizce affedeceğim…
Oh! Mutlu mutlu gün…Oh! Mutlu mutlu gülümse…

Eğer şimdi bnim olduğumdan daha mutlu biriyle karşılaşırsam…
Kalbim hüsrana uğrar,kızarım ve gözyaşları akmaya başlar…
Ne hata yaptığımı bilmiyorum…
Sakin ve soğukkanlı olmaya uğraştım, denedim ve denedim ama….
Kalbim zaten cehennemdeymiş gibi hissediyor…
Oh! Mutlu mutlu gün….
Oh! Bu gece mutlu mutlu çıldır..
Eğer bu gece senden başkasıyla tanışırsam…
Hemen seni sileceğim…

Başka biriyle görüşmenin nasıl bir his olduğunu biliyorum…
Eğer yeni birisiyle tanışırsam, sana yaptığımdan daha iyi davranmak istiyorum…
Seni unutmak bnim için zor olacak ama zaman onu halledecek…
Birilerinden duyduğum gibi, iyi bir tecrübe olduğuna inanmak istiyorum…
Oh! Mutlu mutlu gün..
Oh! Mutlu mutlu gülümse…

Eğer şimdi bnim olduğumdan daha mutlu biriyle karşılaşırsam…
Kalbim hayalkırıklığına uğrar,kızarım ve gözyaşları akmaya başlar…
Ne hata yaptığımı bilmiyorum…
Sakin ve soğukkanlı olmaya uğraştım, denedim ve denedim ama….
Kalbim zaten cehennemdeymiş gibi hissediyor…
Oh! Mutlu mutlu gün….
Oh! Bu gece mutlu mutlu çıldır..
Eğer bu gece senden başkasıyla tanışırsam…
Hemen seni sileceğim…
Oh! Mutlu mutlu gün….
Oh! Bu gece mutlu mutlu çıldır..
Herşeyi unutacağım…
Seni sileceğim…

(Alıntıdır: http://www.korea-fans.com)

Never Say Goodbye

Yeah, neler oluyor, 2006!

Mario ve Nasty, naber? Yepyeni klasigiyle, yeah!

Bizimle gel, iki erkek ve sicak kadinlar

Yeah, yukari, asagi, benimle iki adim birden, hadi gel!

Hadi yapalim, yapalim, iste böyle yapalim

Bir, iki, bebegim ellerine alkisla

Herkes simdi ha-ha-ha

Kadinlarin tekrar alkislamasini istiyorum, yeah

Sizi duyamiyorum, ne dediniz?

Sadece biz ikimiz, bu benim hikayem

Kalbindeki yara, gözlerimdeki yaslar

Seninle gecen zaman cok uzun, cok uzun

Senin sicacik kalbime geri dönmene yalvariyorum

Ghetto kalbine tekrar dönecek, aynen böyle

Hicbir zaman elveda deme

Sen gidersen, benim aglamami göreceksin

Beni birakma, bebegim, beni birakma

Hep beraber olsak bile hic birbirimize yaklasamiyoruz

Büyük, ama anlamsiz bir ask

Hicbir zaman elveda deme

Bir süreligine bos bir akilla oturdum durdum

Her seyi tekrar düsündüm, ama kendimi durduramadim

Sürekli seni düsündügüm icin kendimden nefret ediyorum

Beni birakma, bebegim, beni birakma

Biz en iyisiyiz, stres yapmaya gerek yok

Mario ve Nasty, etki birakmaya gerek yok

Yo! Kalbini kabul et, benim kalbim degismez

Ama ben hicbir zaman kalbimi bosaltmam

Yo! Istersen bir kacamak ya da kisa bir ask de

Umurumda degil, senin baslattigin her tür dramanin üstesinden gelebilirim

Bütün gece uyanik kalip kalbimi askla dolduruyorum

Sensiz daha iyiyim, benden baska kimse bunu daha iyi yapamaz

Merhaba tatli Nasty en iyi MC

Mario right tight err night, evet iste böyle!

Yo! Ben hala sana asigim, hey

Sen beni hic anlamasan da

Sana hala asigim hey, hey+

Hadi söyle, hey hey hey!

Oh, anladim, beni terk edecegini söylüyorsun.

Dünyadaki tek kadin oldugunu söylüyorsun

Ben ise güclü duruyorum ve bir erkek gibi yenilgimi kabul etmiyorum

Sadece sen, sadece sen, sadece sen, unutmam.

Bir, iki, üc, dört, mikrofon bende

Sen gidersen, benim aglamami göreceksin

Beni birakma, bebegim, beni birakma

Hep beraber olsak bile hic birbirimize yaklasamiyoruz

Büyük, ama anlamsiz bir ask

Hicbir zaman elveda deme

Bir süreligine bos bir akilla oturdum durdum

Her seyi tekrar düsündüm, ama kendimi durduramadim

Sürekli seni düsündügüm icin kendimden nefret ediyorum

(Bir kez daha hadi) Beni birakma, bebegim, beni birakma

(Come on come on) Bir süreligine bos bir akila oturdum durdum

Her seyi tekrar düsündüm

Ama kendimi durduramadim

Sürekli seni düsündügüm icin

Kendimden nefret ediyorum

Beni birakma, bebegim, beni birakma.

Bir, iki, üc, bebegim alkisla

Herkes, hadi hey hey hey!

Kadinlarin hepsi tekrar alkislasin, yeah

Hey hey hey dediginizi duymak istiyorum

Ask degismez, kalbim dgismez

Hayallerimi kaybetmem, hicbir zaman birakmam

Ask degismez, kalbim degismez

Hayallerimi kaybetmem, hicbir zaman birakmam, yeah.

(Alıntıdır: http://www.facebook.com/note.php?note_id=226851047331093)

Lee Ji Soo -Sarang eun O’na deunga Bwa

Suh Reun bun jjeum

Tree Bicycle

Jo Kwan Woo-Sang Uh Reul Sarang Han In Uh

Bunu kelimelerle ifade edemem ama bnce o başlangıçtandı….
Beni acıtacağını bilsem bile benim ol….

Çok şaşırma, veya çok heyecanlanma ve de çok kırılma…
Ama ara sıra şikayet eden bir aşk kıskançtır…

Bu normal olsa bile, benim bu çeşit bir aşk istediğimi nerden biliyorsun?…
Engellemek istiyorum çünkü bilmiyormuş gibi davrandığın için seni aşağılıyorum….
Ama sensiz devam edemem çünkü sen bile bunu biliyorsun…
Hala senin yanında üzgünüm…

Farklı bir şeyler söylemeyi deniyorsun…
Ama eğer ilk ben sana seni sevdiğimi anlatırsam…
Nasıl bir yüz ifadenin olacağını merak ediyorum …

Bu normal olsa bile, benim bu çeşit bir aşk istediğimi nerden biliyorsun?…
Engellemek istiyorum çünkü bilmiyormuş gibi davrandığın için seni aşağılıyorum….
Ama sensiz devam edemem çünkü sen bile bunu biliyorsun…
Sana bir sıkıntı vermek istemiyorum ama…
Hala senin yanında üzgünüm…

Aşkımı sadece kelimelerle çözebilir misin?….
Engellemek istiyorum çünkü bilmiyormuş gibi davrandığın için seni aşağılıyorum…
Ama sensiz devam edemem çünkü sen bile bunu biliyorsun…
Sana bir sıkıntı vermek istemiyorum ama…
Hala senin yanında üzgünüm…

(Alıntıdır: http://www.korea-fans.com)

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Dizi Müzikleri-My Girl, Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

