Always-Only You-Böyle Aşk Nerede Yahu…

[Resim: t6yyp.jpg]

İşte büyük bir sabırsızlıkla beklediğim filme aylar sonra kavuştum😀 Bu kavuşmanın verdiği sevinçle geçtim bilgisayarın başına izlemeyen kalmasın diyerek başladım sizlere yazmaya😉 2011 yapımı olan başrollerini So Ji Sub ajusshii ile Han Hyo-Joo hatunun paylaştığı Only You nam-ı diğer Always filmi izlenmeye değer mi değmez mi izledikten sonra çooook iyi anlayacaksınız😉

File:Always (Korean Movie)-p1.jpg

Çoook yetenekli bir oyuncu kadrosuna ve kaliteli bir senaryoya sahip olan bu filmi izledikten sonra size de iyi günde kötü günde her durumda ve her vakitte sadece sizin için “Only You” diyerek çarpan bir kalbin “Always” hayalini kuracaksınız:mrgreen: Gelelim filmin konusuna…

Dosya: Her zaman (Korean Movie)-01.jpg

Cheol-Min (So Ji Sub): Ajusshimiz eski bir boksördür, işte bu kısmı duyunca içimden “Çoook ilginç bir film gibi görünüyor, kesinlikle izlemeliyim” dedim😀 Boksör ki hem de ne boksör, vurdu mu oturtuyor, o derece yani:mrgreen: ancak baksörlüğü bırakmış ve otoparkın bilet gişesinde çalışan kendi hâlinde bir delikanlıdır yahu:mrgreen: Saçları bu arada beni öldürdü hehe😀 Söylemeden geçersem çatlardım hehe:mrgreen:

Jung Hwa (Han Hyo Joo): Kendisini Brilliant Legacy’den tanıdığım bu hatuna orada çok uyuz bulmama rağmen bu filmde çok sevdim😳 Gözleri görmeyen fakat hayata tutunmayı başaran bir genç kızdır. Otoparkta eski gişe görevlisi yaşlı bir dedenin hehe😀 yanına dizi izlemeye gelen bu kız yeni otoparkçı olan bizim yakuşuklu ajusshiyle tanışır ve işte o andan itibaren kaderleri bir yazılır😉

Dosya: Her zaman (Korean Movie)-02.jpg

Kızın gözleri görmez; ama her akşam o diziyi izlemeye otoparkın gişesine gelir ve oturur, görüyormuşçasına hevesle ve heyecanla diziyi izler… Kız diziyi izler, ajusshimiz ise kızı…

Dosya: Her zaman (Korean Movie)-04.jpg

Hele ki görmeyen kızın diziyi izlerken dizideki bayan oyuncunun küpesini ajusshiye sorması onun da kızın hoşuna gitsin diyerek yalandan “aynı seninkine benziyor” demesi en çok beğendiğim sahnelerden biriydi. Ve kızın görmüşçesine sevinmesi… Çok çok çok güzel bir aşk hikâyesi… Sonuna doğru boğazım düğümlendi, gözlerim doldu, yaşamışçasına zoruma giden çok şey oldu; ama gerçek hayattaki gibi sonuçlanmadı ve ben çok mutlu oldum…

Böylesine bir aşk hikâyesi ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi… Başroldeki hatunumuzun performansı benim dikkatimi çeken bir başka taraf oldu😉 Görmeyen birini gayet başarılı bir şekilde canlandırdı🙂 Zaten So Ji Sub ajusshimize laf yok😉 O her şeyiyle harika😉

File:Always (Korean Movie)-07.jpg

Beğendiğim film karelerinden biri de aşağıdaki görüntüydü:mrgreen: Hele ki kızın bir taş bulup ajusshinin eline vermesi ve “Sana beni hatırlatacak bir şey…” diyerek o taşı avuçlarında sımsıkı tutmaları… Ve o taşı ajusshinin hastanede avcunda sıkması ve sessizce ağlaması😦 Beni yıkıp geçiren ve ağlamamak için kendimi adeta sıktığım sahnelerden biriydi😦 Çok ama çok etkilendim, o hastanede sevdiği kadına duyduğu aşkla ve yıkılmışlıkla sessizce ağlayan adam ruhumun bir köşesini çok ama çok acıttı😦

Hele ki kızın sonradan tanıması ve çılgınlar gibi ajusshiyi araması beni mahvetti😦 Bir ara bir de baktım ki annem artık dayanamamış hüngür hüngür ağlıyor😀 Benim de boğazlarım yandı sırf ağlamamak için kendimi zoraki tutmamdan ötürü:mrgreen:

Filmi izlerken öylesine bir aşkla böylesine seven bir adama sahip olmayı o kadar çok imreneceksiniz ki… Bu çiftin aşkına, birlikteliğine çok ama çok hayran kalacaksınız…

Aşık olduğu kız için her şeyi yapmaya hazır olan bir adam, gözleriyle görmeden bir adama bağlanan bir kadın…

Görmeden sevmek… Görmeyen birini sevmek… Bu iki cümleyi anlatan film size aşkı gösterecek. Görmeyen bir kadının hisleriyle gören bir adamın kalbiyle… Böylesine bir aşka sahip olmak isteyeceksiniz ve böylesine bir aşka sahip olmadığınız için üzüleceksiniz. Ve böylesine bir aşkın gerçek hayatta da var olmasını dileyeceksiniz…

Aşkta as’l olanın gözün gördüğü değil gönlün gördüğüdür… Gönülleriyle göre iki insanın bekleyişini, sabrını, fedakarlığını, birinin yüzünün gülmesi için diğerinin göze aldıklarını izleyeceksiniz…

Dosya: Her zaman (Korean Movie)-06.jpg

“Kalbi bu kadar acırken neden gitmekte ısrar ediyor…,, 

Seven insan sevdiğinin mutluluğu için kendi mutluluğundan vazgeçen insandır, seven insan sevdiği için gitmeyi bile göze alır ve seven insan da sevdiğini asla bırakmaz her ne koşulda her ne durumda olursa olsun…

Eğer aşkta sevdiğinizle bir vakit diliminde değil “Her Zaman”  onunla olmak istiyorsanız ve sevdiğinize “Sadece Sen” diyorsanız ve o sizin için ilk ve son aşkınızsa ya da böyle bir aşkı düşlüyorsanız o zaman Always- Only You‘yu izlemeyi hak ediyorsunuz demektir…

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Always-Only You-Böyle aşk nerede yahu :D, Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Always-Only You-Böyle Aşk Nerede Yahu… için 11 cevap

  1. makinosev dedi ki:

    Ellerine sağlık harika anlatmışsın, bu yazıyı okuyupta izlemeyen kalmaz filmi ben sana diiim😀😀😀

  2. masalevi dedi ki:

    film çok güzeldi yaa yazınla bir daha izlemiş gibi oldum ellerine sağlık..

  3. simsekibrahim dedi ki:

    filmi o kadar güzel anlatmışsın bugün izlerim bu filmi bi arada izlenebilecek filmlerin listesini yaparsan çok sevinirim birde izledikten sonra yorum yapacağım🙂

    • denizkizi dedi ki:

      Ooo bu, bugün aldığım en güzel haberdi😀 Bugün bu filmi izleyecek olmana inan çok sevindim, güven bana pişman olmayacaksın😉 Benim film arşivim pek dolu değil; ama duruma göre yapmaya çalışırım yahu😀 Yorumunu iple çekiyorum:mrgreen:

  4. helin dedi ki:

    cnm eline salık öyle güzel anlatmışsınki dayanamayıp filmi izledim gerçekten anlatığın kadar varmış valla bişi söyleyeyim bir çok dizi ve filmi senin anlatımınla izliyoeum ve hiç hayel kırıklığına uğramadım anlatım şeklini kıskanıyorum senin kadar iyi bir anlatıcı olmak isterdim

    • denizkizi dedi ki:

      Çok teşekkürler Helincim🙂 Sizlerin böylesine güzel sözlerinizi duyunca inan çok mutlu oluyorum ve sizler için bilgisayarın başında saatlerce oturup hazırladığım bu sayfanın yorgunluğu bir anda uçup gidiyor😀 Benden daha iyi bir anlatıcı olacağına eminim, bol bol yaz her şey kendiliğinden gelecektir😉

Bir Cevap Yazın

