A Moment to Remember-Seni hatırlamamak mümkün mü??

“Vapurda kalem mi satıyorsun?..,, :))

[Resim: photo1806tt5.jpg]

Bu Kore tutkunu olma hikâyem “Goong” nam-ı diğer “Düşlerimin Prensi”ni izlememle başladı ve dizi serüvenim böyle sürüp gitmeye devam etti🙂 Kore dizileriyle haşır neşir olmama rağmen sinemasına hiç adım atmamıştım ta ki bir arkadaşımın -Çağlar’ın :mrgreen:- tavsiyesine uyup bir filmi izleyesiye kadar😀 İlk izlediğim Kore filmi olarak Kore arşivimde en güzel yerini alan film: A Moment to Remember…

[Resim: bscap0073v.jpg]

Etkili olsun, güzel olsun, heyecanlı olsun ve iz bıraksın demiştim; ama bu kadarını beklemezdim😦 Hakikaten de bende geçmeyecek izler bıraktı😦 Kore sinemasına etkili bir başlangıç yapmış oldum😉 Ve izlemeyenlere benim gibi bir acemi tercüman olsun, dedim ve soluğu sayfamda aldım😀 Nasıl? İyi yapmışım değil mi hehe:mrgreen:

Çağrıcığımın :lol: da bana dediği gibi ben de size bir tavsiyede bulunayım, yanınıza bol bol peçetedir mendildir olmadı kağıt havlu almayı unutmayın😀 Gerçi romantik-duygusal değilseniz bu uyarımı dikkate almayınız hehe:mrgreen: Fakat bu uyarımı gördükten sonra da “Aaaa… Duygusal-dram, izlenmez yaaa!!” demeyin sakın ;(( Emin olun, öyle değil😉 İzleyin eğer beğenmezseniz ve izlediğinize pişman olursanız sayfama gelip yazın😉 Bu kadar da iddialıyım😀 (Heey… Çok kötü yazarsanız paylaşmam ki hehe:mrgreen: Şaka.. şaka…😀 )

A Moment to Remember…

Gerçek olmasını isteyeceğiniz, inanmak isteyeceğiniz bir aşk… Sadakatin ve aşkın gücüne ender rastladığımız bir zamanda böylesine bir bağlılıkla karşılaşmak insanı önce afallatmıyor desem yalan olur😉

Cheol-su (Woo Sung Jung): Bir inşaat işçisi olan sportif duruşu ve asi tavırlarıyla yürüyen karizmamız filmimizin esas oğlanı😉 Yürüyüşüne ve sahiplenici, kendinden emin tavırlarına resmen hasta oldum😳

Su-jin (Ye Jin Sun): Çok sade bir güzelliği olan bu unnimiz de zengin bir babanın unutkan, saf aşık bir kızı. Evli bir adamla kaçma hayalleri kurarken her şey bir anda bozuluyor ve yolları üstteki karizmayla birleşiyor😉

[Resim: bscap0002f.jpg]

Filmimiz filmin sonundan başlıyor😆 Ve benden size bir tavsiye: Böyle başlayan film ya da diziler harika oluyor😉

Filmin başında istasyondaki bir delinin şairane felsefik sözleriyle filme giriş yapılıyor.

[Resim: bscap0016f.jpg]

Esas kızımızın istasyonda ekilmesiyle başlayan filmimiz kızın bir marketten satın aldığı kolayı markette unutup markete almak için geri dönmesiyle esas konuya giriş yapılıyor:mrgreen: Kapıda karşılaştığı adama değişik bir tepki veren esas kızımız sonrasında bu adamın babasının iş yerinde çalışan bir işçi olduğunu öğreniyor🙂

[Resim: bscap0103w.jpg]

Tabi bu arada bizim esas oğlanımızın edaları beni benden alıyor yahu😀 Umursamaz tavırları, sersefil duruşu, berduş gibi yürüyüşü… Tamamen farklı bir karakter olarak karşımıza çıkıyor.

Filmlerde dizilerde görmeye alıştığınız romantik, yapışık, zengin, karizmatik olan ve bu durumunun da farkında olup hava atmaya çalışan güneş gözlüklerinin altından küçümseyen bakışlarla bakarak kendini bulunmaz bursa kumaşı sanan ve karşısındakine de öyle hissettirmeye çalışan uyuz tiplerden sıyrılmış bir karakter😉

[Resim: photo1821iq1.jpg]

Evlenip mutlu olan bu çiftimizin sonrasında başına amansız bir dert geliyor😦 Kızımızın meğer her şeyi unutmasının bir sebebi varmış! Kızımız Alzheimer olmuş😥 Ve zamanla her şeyi unutmaya başlıyor😥

Öyle ki yaşanılan her şey onun için yavaş yavaş anlamını yitiriyor. Yaşanılan her şey sanki hiç yaşanmamış gibi yerini alıyor… Yaşanılanlar bir anda yalan oluveriyor onun zihninde…

“Kafamın içinde bir silgi var, her şeyi siliyor…,,

İşte kızın bu sözü beni bitirmişti😦 Ama o kız aslında diğerlerinden çok şanslıydı; çünkü onun silinen hatıralarını yaşatacak onun yerine hatırlayacak ona derinden, gönülden bağlı biri vardı…

-Hatıralarım yok olursa ruhum da yok olur…

-Senin hafızan ben olacağım… Senin kalbin ben olacağım…

“Unutkanlığım yüzünden seninle tanıştım, unutkanlığım yüzünden ayrılıyorum…,,

Şu yukarıdaki sahnelerde oturup başka bir yerde bu kadar ağladığımı hatırlamıyorum😀 Bu nasıl bir repliktir kardeşim, bu nasıl bir vuruştur😥 Gel de ağlama😥

Resmen hıçkıra hıçkıra ağlamıştım yaa😀 Çok duygusal bir sahneydi… Kızın artık bu şekilde yaşayamayacağını anladığını, çünkü böyle unutkanlığıyla sevdiği adama zarar verdiğini ve onu üzdüğünü fark ettiğini anlatan; ölümü onsuz, ondan uzakta, başka bir yerde beklemeye gidişini anlatan bir mektup sahnesiydi… Ve beni bitiren sahnelerden biri daha size işte offff😦

Yaaa var yaaaa bizimkiler olsaa anında bırakır, giderler yeni bir çıtır alırlar var yaaa😡   Bizimkilere değil böylesine zorlu bir hastalık bir grip bile onları çileden çıkarmaya yetiyor😡 Bir de Alzheimer olsak aman Allah’ım sonumuzu düşünemiyorum, valla bizim kadınlarımız kendi başına unuta unuta giderler, değil bizim için hatırlayacak, yaşananları yaşamamış var sayaralar valla😡

[Resim: c89a64b0521ef7c01a3e70e.jpg]

Bu sahneyi de unutamazsınız herhalde öhü öhü hehe:mrgreen:

Hele ki burada ne gülmüştüm yahu😀 Çok çok güzel çok çok hoş bir sahneydi ama yaaaaa😀😀 İzlediğiniz zaman bana hak vereceksiniz😉

İzledikçe hayran oldum, hayran oldukça biraz daha üzüldüm; çünkü böyle bir aşk yok ya, yoktur yani😦 Aslında istediğimiz zor bir şey değil, son anlarını yaşayan birinin sonuna kadar yanında olmak… Ona bağlı olmak… Ona bağlılığını hissettirmek… Var mı böyle bir şey! Varsın olsun, yoksa da var olmasını diliyorum yürekten…

 

 “Hafızam seni unutsa da kalbimin derinliklerinde sen varsın.

Seni unutamam çünkü sen benim parçamsın…,,

[Resim: 4lx1knqu6pqo0wlyer.jpg]

“Bir anı gittiğinde ruh da gider derler…,,

Sevdiğinin ruhunun gitmesine izin vermeyen aşık bir adam… Son ana kadar, sonuna kadar onunla olmak için hatıraları yaşayıp yaşatacak vefakar, sadık bir adam…

Sevdiği adamın üzülmesini görmeye dayanamayan, onun için ölüme bile yalnız yapayalnız gidebilecek kadar cesur olan saf, tertemiz bir aşkla sevdiğine bağlı olan ve son ana kadar sonuna kadar sevdiği adamın yüzünü hatırlamaya çalışan tertemiz bir kadın…

“…Affetmek zor değildir. Affetmek sadece, kalbinde sade bir oda bağışlamaktır. Dedem böyle söylerdi.

Gercek bir marangoz kalbinde bir saray yapabilendir; ama sen yaptıgın evde yani sarayında tüm odaları annene ve nefretine vermişsin.

Ya sen nerdesin?

Sense dışarıda titriyorsun…,,

“Birlikte yaşarsak birlikte ölebilir miyiz?..,,

 Ağlamak için değil aşkın ne demek olduğunu anlamak için izleyin…

ve aşka hak ettiği değeri verin…

[Resim: bscap0099t.jpg]

“Ben her şeyi senin için hatırlayacağım…,,

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı A Moment to Remember-Seni hatırlamamak mümkün mü??, Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

A Moment to Remember-Seni hatırlamamak mümkün mü?? için 17 cevap

  1. Çağrı dedi ki:

    Zaten benim adım Çağlar dimi Deniz? Adımı bile unutmuş hıhh,oysaki ben sana daha ne tavsiyelerde bulunucaktımmmm!

  2. Çağrı dedi ki:

    A moment to remember filmi altına yazdgn yazılarda ki Çağlar dene şahıs kim aceba bu filmi o mu sana tavsiye etti benmi Deniz?😀

  3. Çağrı dedi ki:

    Şimdi güzel oldu bidaha ismimi unutursan küserm sana bu arada ne izliosun bu aralar? Tavsiye istermisin?

    • denizkizi dedi ki:

      😀 Barışmamıza sevindim hehe🙂 Ya şeyi izliyorum neydi adı dur bir bakayım😀 The King 2 Hearts adlı bir dizi, Lee Seung Gi ile Secret Garden’daki kiz oynuyor, ikisini de çok severim diyerek başladım, inşallah güzeldir bakalım şimdilik iyi gidiyor😉

      Tavsiye mi😀 Her zaman isterim, biliyorsun😉 Evet bir tavsiye alayımm??😀

  4. Çağrı dedi ki:

    Bilmiyorm o diziyi🙂 Bnde So-jib’in halen gösterilmekte olan Ghost adlı dizinin 2.bölümünü izledm az önce biliyosun So jib’in hiç bi dizisini kaçırmam:) buda polisiye bi dizi izlenme oranları çok yüksek,sanırm benimde beklentilerimi karşılıcak,ilginç bi senaryosu var,ilk 2 bölümü soluksuz izledim diyebilirm🙂 son zamanlarda kısa bi sürede 4 dizi bitirdim hepside harikaydı Deniz sana şimdi bunları sölüyorm hazırmısınnnn ? :)) Greatest love,Princess’man,Dream High ve 49 days🙂 çok begenicegin diziler olacağını düşünüyorum bence bilmedigin bi diziye başlama dediklerime bi göz at derim🙂

    • denizkizi dedi ki:

      Ya Çağrı ben bu ghost’u duymuştum; ama unutmuşum yaaa😦 So Ji Sub olur da ben de izlemezsem olmaz😀 Dur hemen ilk önce onu inceleyeceğim😉 Nasıl olur da aklımdan çıkar o yahu😦 Neyse geç olsun da güç olmasın değil mi hehe:mrgreen: Bu arada tavsiyelerin benim için çok öenmli. Ancak tavsiyeler,inden bir dizi dikkatimi çekti, harbiden Princess Man’i beğendin mi😀 Bu modalı bir diziydi, onu söylüyorsun değil mi? Ben o diziyi ilk 5 bölümü falan izledim, ama sıkıldım yahu:mrgreen: Sonra yarım bırakmıştım hehe😆

  5. Çağrı dedi ki:

    Princess’men tarihi bi dizi Deniz ben öyle ‘modalı’ şeyler izlermiyim hiç,düşünmen bile hataaa😀

    • denizkizi dedi ki:

      Hehe:mrgreen: Haklısın yahu düşünemiyorum zaten😀 Bu arada benimkinin adı Cindrella Man’miş😆 Tamam bu tarihi diziyi bir inceleyeyim, tarihi dizi hiç izlemedim ya bakalım😉

    • denizkizi dedi ki:

      Çağrı ya bana bir film önersene🙂 Şu A Moment to Remember gibi akılda kalıcı olsun; ama sonu da kötü bitmesin, tesirli ve kaliteli bir G. Kore filmine ihtiyacım var😉

  6. Çağrı dedi ki:

    😀 Denizcim gece oldugundan böyle oldugunu varsayıyorum umarım düzelmşsndir😛 Tarihi dizilere bende önyargılıydım ama kesinlikle izle farklı bi hava var alışınca çok güzel doğal geliyo🙂 film olarak sonu kötü bitmesin hımmm so-jib’in only you yu izleyebilrsn aklıma o geldi arşivime bakınca bi kaç film daha yazarım buraya🙂

    • denizkizi dedi ki:

      hehe😀 Düzeldim Çağrıcım düzeldim😉 Hımmm… Peki, tavsiyeni dinleyip tarihi dizilere de bir göz atacağım😉 Bu arada Only You’yu hiç kaçırır mıyım, aşk olsun yaa izlemez olur muyum onu😀

  7. Çağrı dedi ki:

    Yeni film ya belki izlememişsindir diye düşündüm Denizcim🙂 O zaman sana yine en sevdgm filmlerden olan Daisy öneriyorm bu filmin havası ve müzikleri gerçekten harikadır ve filmde tanıdık bi kaç yüz de görüceksin :)) ayrıca Mora than blue (Hüzünden öte) de senin istedign tarzda filmler bunlar seni bi süre idare ederrr😀

  8. Çağrı dedi ki:

    Bakmana bile gerek yok direk izleyebilrsin,gözün kapalı bana güvenmiyomusun yoksa?🙂

    • denizkizi dedi ki:

      Aşk olsun sana güvenmez olur muyum hiç😀 İzlettiğin ilk filmle beni ne hâle getirdiğini unuttum sanma:mrgreen: Ağlamaktan helak olmuştum😀 Gerçi izlemeden önce de uyarmıştın da…😀

  9. Çağrı dedi ki:

    🙂 kore sinemasının diğer yapmlardan daha değerli oldugunu anlamak için Htırlanacak bir anıyı izlemek fazlasyla yeterli biliyosun ben bunu bu filmi herkese izleterek kanıtlıyorm sadece🙂 uyarıyorumda peçetelerinizi almayı unutmayın diye Bu yüzden Türklerin yaptıgı yapımlar bana çok yapmacık geliyo örnek ‘İncir reçeli’🙂 o kadar olay yaptılar ki filmi güldüm geçtm oysaki bi Hatırlanacak bi anı deil kesinlikle sadece ona benzetmeye çalışlmş bi film🙂

Bir Cevap Yazın

