Mary Stayed Out All Night mı isabetli kararmış(!)

Mary Stayed Out All Night mı isabetli kararmış(!) Şahsen ben olsam bu Mary’i hayatta evime almazdım😡 Ne mızmız, ne uyuz bir diziydi yaaa😡 Bu dizi yüzünden az kalsın tüm Kore dizilerinden soğuyordum yahu:mrgreen: Hakikaten yalan yok, valla soğuyordum, bu dizi sonrası siz 1 ay deyin ben 2 ay diyeyim gözüm Kore dizisi görmek istemedi bea👿

Ne yazayım, neyi paylaşayım derken, arşivimdeki bu uyuz dizi gözüme çarptı ve benim gibi diğer Kore sempatizanlarının da ağzı yanmasın diye yazmaya karar verdim😈 Yoksaaa şeytan izlesin bir daha tövbe izlemem bu diziyi yaa:mrgreen:

Öhü öhü… Yine de size tarafsız bir gözle anlatmaya çalışacağım, emin olun😈 Gelelim objektim bakışaçıma…

[Resim: 66374961.jpg]

Ahhh canlarımm!.. Bakmayın, sakın ha aldanmayın, benim başımı da bu şirin foto yaktı😡 Bu fotoya aldandım ve az kalsın Kore’yle ilgili bir şey görmek istemeyecektim ki kendime gelebilmeyi başardım hehe:mrgreen:

[Resim: 95816904.jpg]

Kang Mu-Kyul (Jang Geun Suk): Bu oppam You’re Beatiful’dayken ne karizmaydı, ne şekerdi, ne sempatikti… Adamın asabiyetinde bile bir şirinlik vardı yahu😆 Ama bu dizide oppanın karizmasını tamamen bitirmişler yaa😡 Oppamız You’re Beatiful’un aksine bu dizide aynı sokak kedisi gibi uyuz bir tiple karşımıza çıkıyor😀 Salkım saçak kıyafetleri, ayyaş, berduş halleriyle uyuz bir rockçıyı canlandırıyor:mrgreen:

Mary Wei (Moon Geun Young): Bu kız hele!!! Ne uyuz bir tiptir yaa😡 Dizi boyunca o gözüne giren kaküllerine kafayı taktım yahu:mrgreen: O sünepe, hımbıl ve yapışık hallerine sinir oldum😡 Bu unni de tesadüf eseri bizim uyuz oppayla karşılaşır ve rockçıya adeta yapışır😀 Babasının zoruyla evlenmemek için rockçıyla iş birliği yapar ve türlü türlü oyunlara girişir.

Byun Jung In (Kim Jae Wook): Dizide yüzümü güldüren tek şey bu oppaydı desem abartmış olmam🙄 Leyn koca dizide ele avuca gelir bir şey olmaz mı?! Sadece bu oppayı sevdim, hatta sonunda uyuz kız oppayı seçip de bu karizmatik oppanın hayatını mahvetmesin diye de dua etmedim desem yalan olur hehe:mrgreen: Valla oğlum, verilmiş sadakan varmış:mrgreen: Eğer bu uyuz kaküllü kız seni seçseydi seni de kendine benzetirdi😀 Bu oppa da kızın babasının zorla evlendirmek istediği zengin, karizmatik, sempatik, yakışıklı damat adayı🙄 Baba da bir saf! hehe😀

Seo Joon (Kim Hyo Jin): Bu kız esaslı hatundu doğrusu😉 Gözlerine ve taktığı birbirinden farklı tasarımdaki taçlarına bayıldım😉 Bu hatun da bizim rockçının eski sevgilisi, bir aktrist.

[Resim: fullsizephoto137930.jpg]

Gelelim dizimizin konusuna…

Kız ile babası maddi sıkıntı çekerler veeeee…

…baba kızını arkadaşının zengin oğluyla evlendirmek ister; ancak kız bu fikre tamamen karşıdır. Bir araba kazası sonucunda bizim rockçıyla karşılaşır ve rockçıyla anlaşıp evli gibi gösterir ve babasının bulduğu damat adayını diskalifiye etmenin yollarını arar.

Rockçının eski sevgilisi de konuya girince işte klasik Türk filmi devreye girer😉

Tabi her zamanki gibi bu koşuşturmacada ve bu evcilik oyununda her zamanki gibi başroldeki oppaya aşık olur, oppa da ona… İşte bu dörtlünün uyuz, mıymıy, gıcık halleri dizide konu edilmektedir😡

Kızın uyuz halleri!!! Varan-1 hehe:mrgreen:

Varan-2

Varan-3-4-5…

Tabi dizide beğendiğim şeyler de olmadı desem olmayacak, taşlarlar beni yoksa hehe:mrgreen:

Kore dizilerinin vazgeçilmezi, değişik türden hediyeler😆 Burda da kedicik kolyesi…

Bu kadar ince erkekler var mıdır acaba hehe:mrgreen:

Dizinin Güzel replikleri de vardı😉 Hatırladıklarımdan bazıları:

Oppanın sürekli kızın ismiyle dalga geçmesi sempatik sahnelerdendi😉

-Marry christmas! Happy new year!😀

y

“Aşk, bir araba kazası gibidir…,,

-Bu ne? (Mary’nin alnındaki yara izini gösterir)

-Küçükken yaralandım.

-Büyük bir yara gibi duruyor. Bir kız için oldukça kompleksli olmalı.

-Kompleksim yok ondan dolayı da kahkül bırakmadım! Tarzım bu! (Yesinlerr:mrgreen: )

-Beni bir kız olarak görmediğini söyledin…

-Beni erkek olarak görmediğini söyledin…

-Sakın beni sevme dedin…

-Sen de beni sevmedigini söyledin!

-Bu nedir?

-Yara izi, çocukken olmuş.

-Harry Potter…

[Resim: 12871235742010101515204.jpg]

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Tutkusu, Mary Stayed Out All Night mı isabetli kararmış(!) içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Mary Stayed Out All Night mı isabetli kararmış(!) için 4 cevap

  1. kisuri dedi ki:

    çok güzel yazmışsın deniz yaa… işin komiği izleyen herkes senin gibi düşünüyor…yan taraftaki karelerin de çoğunun gumiho ya ait olduğunu şimdi farkettim…ben de hastasıyım senin gibi… en çok güldüğüm ve ağladığım dizi olur kendileri…kore dizilerinden soğumak demişken; ben de playfull kiss i izlediğimde kore dizilerini bırakma kararı almıştım…allah tan etkisi çabuk geçti… yazmaya devam et lütfen….

  2. hatice dedi ki:

    haha yorumlara öldü bende plaful kissde bide secret gardenin son bölümünde böyle hissettim ama her kore dizisi aynı değil bende etki bırakmadı🙂 ellerine sağlık jang geun sukdan soğumak istemezdim iyiki okumuşum🙂

    • denizkizi dedi ki:

      İnan bana teşekkür ederdin 2 bölüm o diziyi izlesen:mrgreen: Yani ben en sonunda haklı olmak istemeden sizleri düşündüm yahu😀 İyi yapmışım değil mi🙂 Secret Garden değişik bir diziydi, evet Hatice inan dediğin gibi her dizi başka ama secret garden bambaşka😉

Bir Cevap Yazın

