Kralı Dize Getirmek Böyle Bir Şey Olsa Gerek: The King 2 Hearts

Bir kadın ancak bu kadar seksi olabilir…

Bahsettiğim dizi hepinizin de bildiği gibi The King 2 Hearts. Çok çok çok severek izledim, aksiyon, aşk ve heyecan; kısacası nescafe gibi 3’ü bir arada hehe:mrgreen: Tabi aksiyonu ve heyecanı sevenler için bir de aşk eklense hiç de fena olmaz diyenlere: The King 2 Hearts. Zaten Ha Ji Won hayranı ve Lee Seung Gi hastası olan ben Kore Sempatizanı bu diziyi hiç kaçırır mıydım bea:mrgreen: İzlemeyenlere de naçizane tavsiyem eğlenceli bir dizi, izleyin bir şey kaybetmezsiniz derim hatta ve hatta bu seksi hatunu subay kıyafetleri içinde izlemek çok güzeldi, ahhhhh ahhhh bir zamanlar benim de olmak istediğim tek meslek olduğu için hayran hayran izledim bea😆

Neyse lafı uzatmadan dizime geçiyorum, şöyle bir bakalım bölüm aralarına, bakalım ekranımıza hangi kareler ve replikler sıkışmış hehe😀

Kim Hang Ah (Ha Ji Won) : Kuzey Kore’nin bir numaralı bayan askeri, o bir efsane. Dış görünüşü ve  öldüren tekmeleriyle tam bir asker, ama içinde uysal bir kedi edasıyla hayat arkadaşını arayan saf ve temiz bir kızkurusu hehe😀 Asker kimliği yüzünden evlenememiş bir umutsuz vaka😛 Dünya Subaylar Konferansına katılır ve işte o zaman aşkı yakalar, kaderin cilvesi bea😉

Lee Jae Ha (Lee Sejung Gi) : Bu da Güney Kore prensi, pervasız, umursamaz, dalgacı, korkak bir tip. G. Kore kralı yani abisi tarafından Dünya Subaylar Konferansına katılması için zorlanır, sonrasında da Kuzey-Güney ilişkisi için de Subay Kim Hang Ah ile evlendirilir zorla tabi ki zorla :DDD Ama bu seksi hatun saf ve cesur hareketleriyle bu salak prensi yola getirecek ve sonunda 2 hearts tek kalpte birleşecek😀

John Mayer (Yoon Je Moon) : Bu da Kuzey ve Güney’in arasını açan büyük yolsuzluklar piri. Çok çok zengin ve ülkenin ileri gelenleriyle menfaat ilişkisi sayesinde devlete bile hükmetmeye çalışır. Prensin, kralın başına işler açan cani, manyak ve Korenin yegane düşmanı.

Güney Kore Prensesi (Lee Yoon Ji) : Bu da kraliyetin şımarık küçük kızı. Aykırı bir tip. Dizi boyunca saç rengine hasta oldum😀 Bu hatun da bu dizide büyük olaylar yaşayacak sonrasında bu aykırı tipin epey korkak tavırlarına şahit olacaksınız🙂

Eun Si Kyung (Jo Jung Suk) : Bu oppa var ya bu oppa!!! Bir adama bu kadar mı askerlik yakışır ya… Tavırları, davranışları, nezaketi, şöyle alttan alttan masum bakışı beni yaktı, yıktı bea😳 Var yaaaa prensten çok bunun baş oppa olmasını isterdim şahsen, bendeniz, kendim, bizzat… ühüü:mrgreen: Bu oppa da prensin yardımcısı olacak ve kraliyete sadakatini cesurca gösterecektir😦 Şu üstteki aykırı tipe de aşık olacak😡 Ahhh ya ne utangaç tavırlı, ne efendi bir oppa, dizide en çok bu oppayı beğendim ben😦 Amaaaa dizinin sonlarına doğru hoppalaaaaa! demekten de kendinizi alamayacaksınız😦

[Resim: theking2heartscastmap.jpg]

Dizimize gelirsek, gizliliğe saygı duyarak:mrgreen: fazla açıklamalarda bulunmayacağım😛 desem de bilemedim şimdi hehe😀 Neyse işte bizim bu subaylar güney ve kuzey dünya subaylar konferansına ortak katılır ve o sırada bizim hatun kim olduğunu prense çok çok güzel anlatır hem de uygulamalı hehe:mrgreen:

The King 2 Hearts (E01 & E02) HDTV MPEG2 1080i  4

Sonrasında bizim bu uyuz prens kızdan öç almak amacıyla kızı kendisine aşık eder😦 Ama ama ama kral abi durur mu kızı çok beğendiği için prensi kızla evlendirir😀 Al bakalım bu arap saçına :DDD Bir yandan da içteki düşmanlar faaliyete geçer, işte bu 3 olay arasında prens kıza aşık olur ve komik heyecanlı bir mücadele başlar😉

[Resim: 57856344589948209243040.jpg][Resim: kingphoto120426234603im.jpg]

Dizide en çok beğendiğim sahnelerden biri de buydu😳 Prensin kıza kar yağarken evlenme teklifi ettiği şu an😳 Çok güzeldi yaaa😦

[Resim: kingphoto120423102427im.jpg]

Şu şu şu oppanın tatlılığına bakın, insan nasıl beğenmez bea😀 İşte dizideki en beğendiğim erkek karakter😳

[Resim: kingphoto120427094100im.jpg]

Hele hele şu bölüm ne heyecanlıydı yaaa🙂 Prensi öldüreceklerdi az kalsın😀 Ama bizim efsane kız nasıl da kurtardı cesurca prensini bea😀 Eyy aşk sen nelere kadirsin🙂

[Resim: kingphoto120504100844im.jpg]

Şu sahnede prensese çok kızmıştım, sen ne uyuz bir kızsın yaaa! Bir işin hakkından gelemedin beeee diyee😀

[Resim: kingphoto120510141631im.jpg]

Dizide en sevdiğim şeylerden birisi de Ha Ji Won bu rolun hakkını vermesiydi😉 Hakikaten askerken yeri geldiğinde çok kararlı ve cesur oluyordu bu tatlı kız🙂 Meslekteki subay kızla günlük hayattaki aşık saftirik kızın aynı kişi olması sizi dizide etkiliyor, gerçekten hepimiz öyle değil miyiz?🙂

Her ne kadar saklasanız da dizide esas beklediğiniz kareler bunlar:mrgreen: Saklamayın boşunaaaa, biz bizeyiz hehe:mrgreen:

 Sizi köftelerrr sizi hadi size videosunu da buldum, yapan arkadaşın eline, emeğine, yüreğine sağlık. Bence harika bir video olmuş, seyredin bakalım canlarım, ben de 5.sini seyredeyim bari hihi:mrgreen:

[Resim: kingphoto120503175309im.jpg]

Kim ne derse desin, ben diziyi de konusunu da çok beğendim. Her dizi sonunda yaptığım çıkarımlar gibi bunda da şu sonuca vardım:

[Resim: kingphoto120426234620im.jpg]

Hepimizin bir yerlerde bir bekleyeni var. Zaman ya da mekan ne olursa olsun bekleyen o kişi eninde sonunda gelip bekleneni bulacak… İlla ki bulacak… buna kimse engel olamıyor. Yeter ki bir şey olacak olsun, ona ne insanlar ne durum engel olabilir. Kader denen şey böyle bir şey olsa gerek😉

Eee… Ne diyelim, bizi bulacak kişiye??

Heeeyyyy seeennn!!! Eveett, eveett seeen!! Bekleyeenn!! Biraz elini çabuk tut, beklemekten ağaç oldum burda bea🙂

Sonunda beklenen gelir ve mutlu son😉

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Tutkusu, Kralı Dize Getirmek Böyle Bir Şey Olsa Gerek: The King 2 Hearts, içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kralı Dize Getirmek Böyle Bir Şey Olsa Gerek: The King 2 Hearts için 2 cevap

  1. Spoiler yememek için sayfayı aşşağıya indirdim.Ben şuan 4 bölümdeyim. Bu kız oynadığı bütün dizilerde böyle mükemmelse doğru kişiyi izlediğimi düşünüyorum.Ha şu bizim çok duygusal meşhur bir şarkı var ya http://www.youtube.com/watch?v=VRryWuQWu-o Burada da aynı adam oynuyor dikkatimi çekti iyi performans Hyun bin’den sonra sevdiğim adam..

    • denizkizi dedi ki:

      Çok haklısın Mevlüt, ben de bu kızı çok seviyorum, çoğu kişinin sert eleştirilerine maruz kalsa da aldığı rollerle dimdik ayakta😉 Dur bakayım, videoyu hemen izliyorum😉

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s