Böyle GHOST Benim Başıma hehe ;D

Böyle “GHOST” Benim Başıma…:mrgreen:

[Resim: 6d81800a19d8bc3ea799a47.jpg]

Ghost… Diğer adıyla Phantom… 2012 yapımı yepyeni bir dizi… Söz konusu So Ji Sub’um olunca akan sular durur, tüm diziler, filmler sorgusuz sualsiz izlenir hehe:mrgreen: Hele ki böylesine yeni yepyeni bir diziyle karşıma gelir de affeder miyim hiç:mrgreen: Ne yaptım tabi ki ben de affetmedim hehe:mrgreen: Aslına bakarsanız izleyeli çok oluyor; ama dediğim gibi tembellik var tamam biliyorum ama bu içimdeki azılı düşman son zamanlarda yoğunluğunu iyice artırdıından mıdır nedir, netin başına oturup size yazamadım. Şimdi kısmet oldu hehe😆 Hadi bakalım, izleyenler için yorumlarımı paylaşmak, izlemeyenler için muhakkak izlemeleri gerektiğinin altını çizmek adına başlıyorum yazıma😉

Kim Woo Hyun: So Ji Sub. Her zamanki gibi karizmasıyla duruşuyla hem gözlerimizin hem gönüllerimizin bayram ettiği sayın şahsiyet😀 Burada polis olarak karşımıza çıkıyor, çıkıyor çıkmasına da dediğim gibi karizmatik pozlarıyla havalı edalı duruşlarıyla bambaşka bir polis bu ya hehe:mrgreen: Bu oppam bu dizide dedektif olarak siber soruşturmasında görev alan işkolik ve güçlü bir polis. Son zamanlarda oppam ekibiyle birlikte “Hades” adıyla ortaya çıkan hackerın peşinde iz sürmektedir. Ahhh ahh ben senin peşinde iz sürerim polis oppamm hehe:mrgreen:

Yoo Gang Mi: Lee Yeon Hee. Güzelliğiyle kendisine hayran bırakan bu unni de😀 oppamın ekibinde yer alan bayan polis. Hatta oppamın sağ kolu, en büyük yardımcısı. Kız da içten içe oppama büyük hayranlık beslemekte, ilerde de oppamın imajı için en büyük sırdaşı olacaktır.

Park Gi Young: Daniel Choi. Bu da oppamın Polis Akademisinden en yakın arkadaşı, nam-ı diğer Hades😀 Birtakım olumsuzluklar ve can sıkan olaylar yüzünden Polis Akademisini bırakır ve polis olmaktan vazgeçer; fakat kader öyle değişik bir yola sürükler ki bir zamanların polisi olacak bu yakışıklı sempatik adam hacker olarak karşımıza çıkar.

Hele ki sonrası😀 Sonrasında karizmatik oppamın bir zamanlar kankası olan bu hacker temel suçlu olarak oppamın karşısına çıkar😆

Kwon Hyuk Joo: Kwak Do Won. Uyuzzz mu uyuuzzz, gıcık mııı gıcııkk, agresif mi agresif😀 Oppamın en büyük rakibi olan bay Deli Dana hehe😀 Hem duruşu hem de tavırlarıyla polis ekibinin taktığı bu Deli Dana lakabıyla gurur duyan sempatik bir tip😀 Başlarda kendisine uyuz olmuştum; ama sonrasında oppama karşı en büyük arkadaşlığı ve ekip ruhunu ayakta tutan bay destek kuvvet, bay dayanışma olarak birlik ve beraberliğin altını çizdi valla çizdi yani o derece hehe😀 Aynı suçlu için, aynı soruşturma için; Farklı şekillerde, farklı yollarla ilerlerken bir anda yolları birleşecek ve el ele verip bu amansız-tehlikeli soruşturmanın hakkından birlikte gelecekler😉

Joo Hyun min: Uhm Ki Joon. Bu varrr yaaa buuuuu👿 Adama dıştan baksan bilemezsin yaa👿 Katillerin katili, suçluların suçlusu yaa👿 Öyle güçlü bir ağ oluşturmuş ki ne yaparsa yapsın yakayı ele vermiyor, yakayı ele vermediği gibi rüşvetle işlerini yola koyuyor suçlanan benim oppa oluyor pufff😦 Bu adam meşhur bir bilişim güvenlik şirketinin başkanı, zaten oraya da yaptığı düzenbazlıklarla geliyor hıh👿 sonra bilgisayarlar için geliştirdiği güvenlik ağıyla her şeyi ele geçirmeyi hedefleyerek yapmadığı şey kalmıyor. Bu arada karda yürüyüp izini belli etmeden önüne çıkan tüm engelleri de ya camdan atıyor ya da kiralık katil tutup öldürüyor👿 Bizim polis oppamız da bu azılı siber suçlusunun amansız takibinde😉

Byun Sang Woo: Im Ji Kyu. Bu velede dizi boyu bayıldım yaa😀 Bizim üstteki bayan polise hayranlığı dizi boyu devam etti haa😀 Hele ki bilgisayarındaki benim oppa açınca karşısına bayan polisin gizli çektiği fotoğrafları çıkınca ne güldüm haaa:mrgreen: Len madem kızın fotolarını gizli çektin, bir de onlar için bir dosya yapıp bilgisayarına kaydettin, len bir şifre koysana hehe:mrgreen: Ne sevgileerr varr yaaa😀 Hayran kalmamak elde değil yani😆 Şahsen bana yapılsa benim de ruhumu okşardı yani hehe😆

İşte gelelim biraz gizlilik yüklü konuların açılmasına hehe😀 Açmasam dayanamam zaten hehe😀

Bizim polisimiz Hadesi yakalar ancak yakaladığı yerde polisimizi bir kumpasın içine düşürürler.

[Resim: ghostep020199.png]

Orada birden büyük bir patlama olur ve bizim polis ölür, Hades ise ağır yaralıdır ve yüzü tanınmayacak haldedir.

[Resim: ghostep020388.png]

Nolur biliyor musunuz hehe😀 Hades kankası olan benim yakışıklı polisimin yerine geçer ve bir dizi ameliyat geçirir. Hades bambaşka bir hayatla Kim Woo Hyunun gölgesine bürünür😉 Bu yönüyle dizimiz Kurtlar Vadisini hatırlatsa da Kore yapınca teknolojinin de gelişmiş olmasıyla birlikte akla ve mantığa çok uygun geliyor hehe😉

Sonrasında Hadesin suçsuzluğunu ve Kim Woo Hyunun düşürüldüğü kumpası ortaya çıkarmaya ekibiyle birlikte canla başla çalışır.

[Resim: ghostep020315.png]

Ama Hades bir seçim yapmak zorundadır: Hacker olarak gerçek kimliğini-Hades olduğunu- açıklayacak mı..? Yoksaaaaaaa…

[Resim: ghostep020319.png]

……..polis Kim Woo Hyun olarak yeni hayata arkadaşının gözüyle ve yüzüyle bakmaya devam mı edecek??? O kısmı da söyleme artık Denizz dediğinizi duyar gibiyim hehe:mrgreen: Tamam yaaaa sustum hıh😀

Dizimiz bir polisiye, aksiyon dizisi, ekşın😀 hareket ve gizem arayanlar hiç durmasın izlesin, benim gibi So Ji Sub hayranlarına diyecek bir sözüm yok; çünkü onlar çoktan izlemişlerdir hehe😀

[Resim: d62a6059252dd42a2c1e7a0.jpg]

Şu kelepçe bile gözüme ne kadar şirin duruyor yaaaa hehe😀 Gel oppam suçlu olayım da onu benim bileklerime tak diyesim varrr:mrgreen: O derece yani  hehe:mrgreen:

Sözü daha fazla uzatmayayım, eğer heyecanı ve aksiyonu seviyorsanız So ji Suba da bayılıyorsanız:mrgreen: ne yapın ne edin bu harika polisiye diziyi kaçırmayın, derim😉

Bizimki sadece birer yorum😉 Siz ne yaparsanız yapın tamamen de dalmayın derim😉  Bizim buradaki hayallerimiz ve yorumlarımız sadece gerçek dünyanın birer yansıması değil mi zaten😉 “Ghost” dizisi ne diyor:

      “Bir monitör asla gerçek dünya olamaz…,,

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Böyle GHOST Benim Başıma, Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Böyle GHOST Benim Başıma hehe ;D için 5 cevap

  1. cagri dedi ki:

    Hares değilde Hades olmasın o Deniz ?
    Yazan: eski bir dost🙂

  2. cagri dedi ki:

    😀 buralardaym da biraz uzak kaldm herşeyden sanırım cevabınıda geç gördüm azıcık özür dilerim bloguna ugramayali çok oldu özlemişim hep aynı şeyleri izlediğimizden yazdıklarını zevkle okuyorum🙂 sen neler yapıyosun hangi dizilieri izliyosun :))

  3. cagri dedi ki:

    sınavlarım falan oldugundan artık çok zaman bulamıyorm dizi falan izleyemiyorm eskisi gibi o yüzden uzak kaldık azıcık buralardan🙂

Bir Cevap Yazın

