Kore Dizi Müzikleri-GHOST

Epey uzun zaman olmuştu şu dizi müziklerine yer vermeyeli. Şimdilerde bir fırsatını bulup sizlerle paylaşmayı istedim. Daha paylaşmak istediğim o kadar çok dizi, film yorumu ve müzikleri var ki… Ooo… Ama ah bu tembellik…:mrgreen: Ghost ile bu uyuşukluğu kıralım dedim, nasıl ama hehe😀

Ghost’ta en en en sevdiğim müzik şu aşağıdaki, harika yaa😀 Bayılıyorum, üst üste 3-4 kez dinlediğim oluyor😀 Arkadaşlar Türkçeye çevirip video yapmışlar, Ji Young Park ile 7_Şeyma takma adlı İmran ve Şeyma arkadaşlarımıza çok teşekkür ederiz, emeğinize sağlık😉

Block B- Burn Out

Yan! Yan! Kül ol! kül ol!

Kırık bir kalp

Yan..! Yan..! Kül ol..! Kül ol..!

Kalbim ağlıyor

Yan..! Yan..! Kül ol..! Kül ol..!

Kavga başladı, artık zaman bitti, zar at!

Bunu bırakmak istemiyorum

Sana bıraktıracağım

Sana bıraktıracağım… Sana bıraktıracağım…

Bırakmak istemiyorum, sana bıraktıracağım

Sana bıraktıracağım… Sana bıraktıracağım…

Gizli bir ses, öne arkaya gidi geliyor

Kesik bir bakış, o noktada duruyor

Maskeli yalanlar ve derinden acıtan gerçek

Geri dönülmez bir üzüntü yaratacak

Boğuluyorum, neden buraya geldim ki?

Bilmiyorum!

Çabucak uyuyamıyorum, gözlerim öfkeyle uyanıyor

Dünya beni başından atmadı!

Bunu ben seçmedim!

Acıtan yaraların yaktığı bir kalp

Lütfen söyle burası neresi?

İncinmiş kalplerle dolu sözler, şimdi beni dünyaya at

Donmuş zamanla çöken bir kalp

Lütfen bana kim olduğumu söyle!

Geri dönemeyeceği kader, şimdi beni dünyaya at!

Bırakmak istemiyorum

Sana bıraktıracağım

Sana bıraktıracağım… Sana bıraktıracağım…

Zor mücadeleler, yarım yamalak bir hafıza

Kırık parmak uçları o noktada duruyor

Örtülmüş yalanlar ve süslenmiş ikiyüzlülük

Dönüşü olmayacak şekilde büyüyecek.

Yalnız iki ayağımın üzerinde yürüyorum

Düşsem de kalkıyorum

Kalp atışlarım daha hızlı ve gözbebeklerim küçülüyor

Dünya yüzünden kuşandığın zırhı çıkar

Hayatın bana bıraktığı arkadaş

Yalnızlık, şüphesiz!

Acıtan yaraların yaktığı bir kalp

Lütfen söyle burası neresi?

İncinmiş kalplerle dolu sözler, şimdi beni dünyaya at!

Donmuş zamanla çöken bir kalp

Lütfen bana kim olduğumu söyle!

Geri dönemeyeceği kader, şimdi beni dünyaya at!

MBLAQ- We Were Both in Love

Sen kimi zaman beni ardında bırakıp selamlasan da

Kimi zaman sen üzgün olduğunu söyleyip ağlasan da

Sen hatıralarla beraber

Uykuya daldıysan eğer

Biz beraber olacağız

Yalnızca güzel hatıraların

Seninle kalması için dua ediyorum

Biz aşkı birlikte yaşadık…

Biz birbirimizi hep acıttık…

Sen başkasından değil ama

benden vazgeçtin…

biz beraberdik…

Ağlayarak, acı çekerek bana bakıyorsun

ve beni o şekilde terk ediyorsun

Evet ben bir kez daha seni çağırıyorum

Ara sıra sıradan kahkahalar

ben gibi…

Bazen zaman boşluk bırakarak geçi gidiyor

ben gibi…

Eğer ben zamanda kilitli kalabileceksem

Senin olduğun an olsun isterdim

Seni benim yanımdaymışsın gibi

Görebilmek için dua ediyorum.

Biz aşkı birlikte yaşadık…

Biz birbirimizi hep acıttık…

Sen başkasından değil ama

benden vazgeçtin…

biz beraberdik…

Ağlayarak, acı çekerek bana bakıyorsun

ve beni o şekilde terk ediyorsun

Evet ben bir kez daha seni çağırıyorum

Haykırıyorum, gitmene bir kez daha izin vermiyorum…

Yeniden gitmene izin vermiyorum…

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Dizi Müzikleri-Ghost, Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

