Princess’ Man – Prensesin Erkeği hehe :D

Kalbimi

senin kalbinle değiştirecek olsaydım,

seni nasıl özlediğimi

ancak o zaman anlardın…

Çok çok önce bilgisayarıma indirmiş olmama rağmen izlemeye cesaret edemediğim tarihi dizilerden biriydi: Princess’ Man. Ben pek tarihi dizi sevmiyorum; hatta pek değil hiç sevmiyorum; fakat çok çok yorum alan konuşula konuşula bitirilemeyen bir dizi olduğu için üstüne bir de arkadaş ısrarı da eklenince izlemeden geçemedim dediğim bir dizi oldu bu Prensesin Erkeği hehe:mrgreen:

Haydi hep birlikte kim var kim yokmuş dizide, bir göz atalım, sonra eleştiri bombardımanına başlayayım hehe👿

Lee Se Ryung (Moon Chae Won): Bu Sonradan Olma Çakma Prenses’imizi daha önce Çorbacı dizisinde izlemiştim sanırım, dur çorbacı değil neydi adı😀 Brilliant Legacy:mrgreen: Orda güzelliğine hayran kişiliğine gıcık olmuştum:mrgreen: Ama burda çok sevdim😉 Bu esas kızımıza “Sonradan Olma Prenses” diyorum çünkü kendisi aslında prenses değildi. Prens Sooyang’ın büyük kızı, Prensesin de kuzeni. Babasnın kendisini saray hocası aynı zamanda başbakanın oğlu olan Kim Seung Yoo ile evlendireceğini duyunca bir kere de olsa görebilmek için Prensesin yerine geçer ve derse girer. Sırf hocayı yani evleneceği adamı görmek için. Sonra da aşık olur bizim çakma Prenses😀

Kim Seung Yo (Park Shi Hoo): İşteeee dizimizin esas oğlanı, yani Çakma prensesin aşık olduğu saray hocası😀 Gülüşü ve tüm sempatikliğiyle ortalıkta dolanan Bay Kendini Beğenmiş olsa da kıza aşık olup aşk ve intikam arasında kalacak olan dizimizin erkeğidir kendisi😀 Ne zorluklar atlatacak ve aşkına dört elle sahip çıkacak cesur mu cesur savaşçı mı savaşçıdır Prensesin Erkeği😉

Prens Sooyang (Kim Young Chul) : Bu var yaaa buuuuu! Adam değil Yılan yılan! Bizim Erol Taş bu adamın yanında kanatsız melek kalır inan ki:mrgreen: Len adamdaki iktidar hırsı, kral olma hevesi hem erkek kardeşlerinin hem yeğeninin hem de yüzlerce suçsuz insanın ölümüne sebep olacak bir kişi. Kızını bile silecek kadar gözünü kan bürümüş bir adam ıyyyy hatırlayınca bile sinir oldum yaa😡

Myun (Jong Ho Song) : Bu Bay Tavuskuşu Tüy deeee arkadaşının sevdiği kıza göz diken bir namert😡  İç İşleri Bakanının oğlu ve aynı zamanda kraliyet koruması😉

Bizim Prensesin Erkeği, Prensesin Damadı ve bu Bay Tavuskuşu Tüy üçü çok iyi arkadaştır; ancak bizim esas oğlanımız olan Prensesin Erkeği ile arkadaşlıkları iktidar hırsı ve çakma prenses yüzünden bozulacaktır. Çakma Prensese aşık olur ve onu elde etmek için arkadaşını öldürmeye çalışır. Aynı zamanda gaddar krala yalakalık yapmak için tüm ölüm emirlerini yerine getirir.

Sanırım Kore tarihinde gerçek bir hikâyeye dayanıyormuş; ancak bunu duymuş olmam bu diziyi eleştirmeden geçsem mi düşüncesini alt edemedi😈

Son ana kadar fıtık oldum desem yeridir😡 İnsan bu kadar mı beceriksiz olur, bu kadar mı ağırcanlıdır kardeşim yahu😡 Yap! vur şu kılıcı! at şu oku! hadi! diye kendi vahşiliğim bile cesarete gelmişken bizim erkek bir türlü el çabukluğuyla kralın hakkından gelemedi, yanarım yanarım ona yanarım😡

Onu da geçtim, ya bir insan bu kadar mı salak olur, bu kadar mı saftiriktir yaa👿 Şu damat var ya damat, len zaten şansına kaptın bu güzeller güzeli prensesi, bari adam gibi usturuplu davran len😀 Yok anam yok, bizimki dizinin en heyecanlı “tamam, bitti inşallah bu sefer kralı devirecekler” dediğimiz yerde illa ki çıkıp bi işleri bozup çıkacak😡 Ağzından mı kaçırır, yanlışla olur olmadık yerlerde isyan planlarını mı düşürür, o varsa her an her şey olabilir yani😡

Hele ki sonuna sinir oldum, fıtık oldum yaa😯 Len zaten 24 bölüm izlemişim, heyecandan, aksiyondan ve sürekli kaybetmelerinden 24 e gelesiye kadar anam ağlamış, ya bir de son bölüm yaptı yapacağını😯 Ya o kadar kan döküldü, o kadar kişi canından oldu, ya adamlar sırf bu kanlı kral devrilsin diye canlarından vazgeçtiler, vasiyet bırakır gibi “ne yap ne et kralı indir tahttan” dediler! Yok anam yoookkk! Bizimkinin kör olacağı tuttu, diğeri de aman babam ölmesin diye fırsattan istifade erkeğini de alıp kaçtı😡 Diyeceğim o ki o kadar plana o kadar mücadeleye karşılık yine krala bir şey olmadı😡

Diyeceksiniz ki ya Deniz bu dizide hiç mi beğendiğin bir yer olmadı, bu kadar mı kötüydü😆 Tabi ki hayır yahu😀 Bakmayın siz bana, çok kızdım ama söylemeseydim çatlardım hehe😆 Ben zaten aksiyona, heyecana, drama bayılırım, dizi çok sürükleyici ve heyecan doluydu. Adeta bölümlerin her birinde tırnak yiyecek kadar oldum, gözlerimizi ayırmayıp çıt çıksa duyulacak o derece konsantrasyonumuzu sağlayıp izledik, bu yönüyle çok güzeldi. Aynı zamanda duygusal sahnelerde gözyaşlarımı zor tuttum, boğazımızın düğümlendiği sahneler de çok etkileyiciydi ve oyuncuların her biri gerçekten rolünü hakkıyla oynamış diyebilirim.

Esas kızımız yani Sonradan Olma Prensesimizin cesareti ve azmi beni çok etkiledi. Hele ki babasına karşı dik duruşu ve saçını kesip “seninle olan tüm bağlarımı koparıyorum” diyerek önüne koyuşu çok etkileyici sahnelerdendi. Ve ne olursa olsun aşkından vazgeçmeyişi, babasının sağ kolu Bay Tavuskuşu Tüy’e bile boyun eğmeyişi gerçekten övgüye değer bir dizi karakteriydi.

Yine dizi sadece şehirde ya da kapalı mekanda geçmedi, kâh gemideki heyecan dolu canlarını kurtarma çabaları, kâh o ıssız adadaki var olma mücadeleleri diziyi esrarengiz bir boyuta soktu. Bu da gerçekten takdire değer özelliklerden biriydi.

Ve son olarak “Eee… Deniz…?? Ne yapalım?? İzlememizi öneriyor musun bu kadar taşlardan sonra?!” derseniz…

…aşk için,

…sadakat için,

…bağlılık ve sonsuz güven,

…inanç için

izleyin; son andaki kötünün kaybedip intikam ateşi yerini bulmasa da…

…ölümüne bağlılık ve aşk için bunları görmezden gelerek izlenir derim hem de büyük zevkle😉

“Bizler, hiç tereddüt etmeden

ölüm bizi ayırana dek

birbirimizi sevmeye söz veriyorsak bunun adı aşktır…,,

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Tutkusu, Princess' Man - Prensesin Erkeği hehe :D içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Princess’ Man – Prensesin Erkeği hehe :D için 1 cevap

  1. diyorki dedi ki:

    harika yorumlamışınız.güzel bir dizi,böyle tarihi ahlakı degerlerı olan ve duygu yüklü dizilere bayılıyorum ilk defa bir dizide bukadar çok ağladım ve 3 gün içinde bitrdım.tek kelımeyle konusuyla oyuncuların yasıyormus gıbı samımı oynamalarına dizideki müziklere hayran kaldım.emeği geçen herkese tesk.ederım

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s