Ghost-Phantom Kamera Arkası

Uzun zamandır kamera arkasına geçmemiştim:mrgreen: Ghost ile bu sessizliğe bir son verelim, devamı da gelir inşallah😉 So Ji Sub’umun kamera arkası sempatik tavırlarıyla başlayalım bakalım😀

Burada da dizi boyunca birbiriyle didişen 2 anlaşamaz karakteri ballı lokum sarması gibi görüyoruz😀

Bu velet de sempatik karakterlerdendi😆 Gerçek hayatta da böyle mi ne hehe😆

Bizim esas kızımız, dizide gayet sert ve dayanıklı görünüyordu, üşümüş mü ne hehe:mrgreen:

Ne komik yaaa😀 Böyle mi oluyormuş çekimler tepedeennn… tepedeeennn…😀

Ayyyy aman da aman benim ajusshiimmm görüntülerini de incelermişşş😀

Çalışkan ajusshiii😛

Yaaaa çekimler sürerken kamera arkası ekiple dip dibe burun buruna yaa😀 Nasıl bir şeydir bu😀 Ayyy beni fenalık basar bea😀

Amaannııınnn ıslanmışlar mı😀 Kıyamam bea🙂

Kameraların yansıması ve çekimler😉

Çalışkan ajusshimden kareler😉

Amann da amann yaa🙂 Bir klasik kıyafet insana bu kadar mı yakışır yahu😆

Tttttt!😡 Ama o sigara yakıştı mı eline ya ajusshimmm😀 Bulabildiklerim bu kadar, buldukça eklerim Koresempatizanlarım benimm😉

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Ghost-Phantom-Kamera Arkası, Kore Tutkusu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Ghost-Phantom Kamera Arkası için 9 cevap

  1. cagri dedi ki:

    hiç cvp da yazma sen bana🙂

    • denizkizi dedi ki:

      Yaaa Çağrı farkında değilim, yazmadın ki sen bana bea😆😀

      Bu arada msn imi açamıyorum ben, bir şey oldu güncelleme sorunu yaşıyorum, o yüzden de pek iletişim kuramadım bea kusura bakma olur mu😀

  2. cagri dedi ki:

    hii anladım bende sana Master’s Sun dan bahsedeyim az diyodum da iletişim kuramadımm..

  3. cagri dedi ki:

    hadi accık bahsedeyimm yine iyisin çok insanflıyım .. Walla yine so ji klasını konusturuyor dizide ! Greatest love da harikalar yaratan Hyo-jin Kong ile süper bi ikili oluşturuyorlar :)) Dizinin konusunu daha önce alışageldiklerimzin biraz dışınd;biraz fantastik biraz korkunç biraz komedi ve tabiki aşk(!) o kadar güzel harmanlanmış ki her bölüm bir heyecan bir koşuşturmaca so jinin kendini begenmiş tavırları Hyo-jin Kong ın saf kalbi ve birbirinden komik halleri diziyi gerçekten izlenilebilir kılıyor e zaten biliosun so ji nin oldugu yapımlar kötü bile olsa ( ki karşılaşmadık) gözün kapalı izlenir :)) o yüzden çok vakit kaybetme bende 11 ve 12 bölümün altyazılarını bekliyorum heyecan dorukta !!!

    • denizkizi dedi ki:

      Ayyyyy evvett yaaaa facede fotolarını görmüştümmm😆 Ben de bu diziyi bekliyordummm😆 çevirisi yapılmış mı yaaa😆 So Ji Sub olur da dizi kaçar mı Çağrı yaaa, ben geç mi kalmışım bea😆

  4. cagri dedi ki:

    Evet geç kalmışssın sana hiç yakıştıramadım😀 çeviriler so ji oldugundan biraz hızlı yapılıyor normalde bu kadar hızlı olmaz😀 yeni bölüm çıkıyor ertesi gün altyazı şaak geliyor hemen😀 bende gelir gelmez hemen izliyorum ve ertesi haftayı beklemek inan ölüm geliyor ve dizi şu anda iyice heyecanlanmaya başladı kafamda senaryolar kuruyorum neler olucak diye kafayı sıyırdım he😀 bir an başla bitir blogundada şöyle güzel bi sunum yap bende okuyunca keyifleniyim :)) buda dizinin en beğendiğim müziği sana hediye ediyorummm :)) http://www.youtube.com/watch?v=DqnGBWAW7wQ

    • denizkizi dedi ki:

      Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa😆 Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa😦 Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa😥 Ben nasıl olur da kaçırırım yaaaaaaaaa😦 Samimi söylüyorum sana yazın baktım ben bu dizi çevrilmiş mi diye, göremedim😦 Şimdi nasssııııııılll geç kalırım yaaaaaaaaa😆 Heyecanlanmaz mı insan bea😀 Kamsahamnidaaa Çağrı hatırlattığın için😉 Bu arada klibe de şarkıya da tek kelimeyle bayıldımmm🙂

  5. cagri dedi ki:

    Anlıcağın so-ji yine döktürmüş,bişey değil Denizz şarkı süper gerçekten dimi günde 10 kez dinliyorum😀 Şimdiden iyi seyirler kalpten gitme ha izlerken :p Bu arada izlediğim güzel ve yeni dizilerim ve filmlerim var habern olsun tavsiye istersen çekinme😀

Bir Cevap Yazın

