İsmi Bile Romantik: The Master’s Sun

-Tae Yang, başkanımız için çok özel bir insan.

-Tae Yang’ın illa Krallık’ta mı kalması lazım?

-Evet, ‘Efendimizin Güneşi’ çünkü…

Uzuuuun zamandır buraya gelemedim ve biraz da sanırım içime kapandım. Hayat gerçekten çok garip ve bir o kadar da hızlı. Bunu yeni öğrenmedim; ancak son zamanlarda sanırım ben hızına yetişemedim ve yaşadıklarım beni çok ama çok şaşırttı. Bu dizi de işte böyle şaşırtıcı ve “hayatın nereden başlayıp nereye gideceğini tahmin bile edemezsin.” sözünü haklı çıkartan türlerinden.

İlk çıktığı an izlemiş ve etkisinden kurtulamayıp 4 kez daha izlemiş olmama rağmen -evet yanlış duymadınız, 4 kez:mrgreen: Ben bazı konularda biraz takıntılı bir tipimdir, itiraf ediyorum:mrgreen: – 5. kez izleyecek olsam bile ilk defa izliyormuşçasına ağzım bir karış açık şekilde zevkle izleyebilirim. Buradan da anlaşılacağı üzere So Ji Sub olur da hiç kötü olur mu şeklinde oldukça taraflı bir yorum yapmadan da geçmeyeceğim hehe😀

“Yeter Denizzzz, zaten 12 ayda bir uğruyorsun, lafı kısa kes de diziye geç!” dediğinizi duyar gibiyim, tamam yahu niye kızıyorsunuz, sustum😆 Hemen başlıyorum dizi yorumlarıma😉

Joo Joong Won (So Ji Sub): Esas oğlanımız zengin çooooook zengin, karizmatik ve bir o kadar da şımarık, soğuk, kaba bir adamın tekidir😀 Doğru duydunuz şekerler, kaba saba bir adam bea🙂 Ama bunu böyle soğuk bir karaktere dönüştüren geçmişinde yaşadığı bir aşk acısıdır. Sevdiği kız ölmüştür; ancak geçmişte yaşadığı kötü olaylar yüzünden herkese ve her şeye karşı kabalaşmış ve paragöz bir adam olup çıkmıştır.😀 Kıza sürekli “Kajaaaa! Defooool! diyerek karşılık veren bir adam işte :)) Fakat bu adam öyleyken bile çok datluuu görünüyor:mrgreen: İzleyince bana hak vereceksiniz.😉

Tae Kong Shil (Kong Hyo Jin): Bu esas kızımızı nerde görsem izleyesim geliyor😉 Çok şeker çok sempatik bea😉 Nam-ı diğer Müdürün Güneşi, Efendinin “radar”ı🙂 işte bu esas kız😉 Adı Güneş olan Radar kızımızı farklı yapan şey onun hayaletleri görebiliyor olmasıdır. Sadece görmesi değil iletişim kuruyor olabilmesi ise daha şaşırtıcı bir durum😀 Şimdiden söyleyeyim, eğer hayaletlerden korkuyorsanız kesinlikleeee izlemeniz gerekiyor:mrgreen: Yanlış duymadınız, evet şiddetle tavsiye ediyorum, güvenin bana ;) 

    

Kang Woo (Seo In Guk): Bu yürüyen karizma da dizimizin ajanı, “Şeker Kang”😉 Esas oğlanın babasının tuttuğu bir ajan. Eee tabi yakışıklı ve müdürün aksine oldukçaaa kibar olduğu için de müdürümüze ciddi rakip olabilecek türden bir şahsiyettir kendisi efenim:mrgreen:

Tae Ri Ryung (Kim Yoo Rin): Bu kız da ününü, şöhretini canlı tutmak isteyen ve müdürün Krallık adındaki alışveriş merkezinin reklamlarında oynayan bir şarkıcıdır kendisi. Bu yarı çatlak yarı tatlı kızımız da esas kızımızın lise arkadaşı; taaaaa ordan gelen bir kıskançlığı var ya hani, gerisini artık siz düşünün😉

Kim Gwi Do (Choi Jung Woo): Bu adam var ya bu adammmm, tam bir arabulucu, içten içe esas kızımız ile müdürümüzün arasını yapmaya çalışan çöpçatan davranışlı bir yardımcı; ancakkkk müdürümüzün sağ kolu, en güvendiği adamı. Fakat sırlarla dolu bir adam😉

veeeee diğer oyuncular tabi ki hayaletler! hehe:mrgreen: Çok ciddiyim haaaa😉 Dizimizi anlatmaya başlamadan önce en başında ne söylemiştim??

Esas kızımız hayaletleri görüp iletişime geçebiliyor. İşte dizi bu andan itibaren değişik bir formata girip karşımıza çıkıyor.

Diyeceksiniz ki bu durumun müdürümüzle ne ilgisi var?!

Eeee, dememiş miydim müdürümüz ilk aşkının ölümünün ardından çok değişik bir adam oldu, işte yaşadıklarının bir nevi intikamını almak için ilk aşkının hayaleti ile bizim esas kızımızın irtibata geçmesini düşünerek Güneş’i yanında tutar🙂

Ama bilmez ki Güneş’le hayatına yeniden güneş doğacaktır…

“Güneşin tekrar doğmasını bekliyorum…”

Aralarında öyle bir bağ oluşacaktır ki ne Güneş’imiz onsuz ne de o Güneş’siz yaşayabilecektir. 

“Güneş hayatımdan böyle giderse ben yok olurum…,,

Kıza her seferinde “defol!” diyerek yanından kovan bu adamın gün gelip kızın gitmemesi için yapacaklarına şahit olunca gözlerinize inanamayacaksınız… Bazı adamlar vardır hayatta, en ufacık incir çekirdeğini doldurmayan meseleler yüzünden gururu bahane edip sevdiği insanı elinin tersiyle iten adamlar… sevginin, emeğin, yaşanılanların kıymetini görmezden gelebilecek kadar boş vermiş adam görünümlü insancıklar… Başkan gibi müdür gibi bazı adamlar da vardır hayatta, “defol!” dediği insanı asla kaybetmeyen, gururunu küçücük bir kibrit kutusuna koyup “gitme! kal!” sözcüklerini korkusuzca söyleyebilen sevdiği insanı bir çırpıda kaybetmemek için elinden geleni yapan adamlar, esas adamlar…

-Yanında öyle bir Güneş olarak kalmak istemiyorum, şimdi bana “defol!” de…

-O zamanlar sana korkusuzca “defol!” deme nedenim kesinlikle yanımdan gitmeyeceğini

bildiğim içindi…

Ne istediğini bilen Güneş ile neyi sevdiğini bilen bir efendinin dizisi bu. Karşılaşmaları büyük bir rastlantı ve çözümü büyük bir sır.

İnanmak ile inanmamak arasında kalmadan görmeden, duymadan inanmayı seçen bir efendi ile görerek, duyarak, sonunu bildiği halde kendini buna adayan bir Güneş’in dizisi.

Kurt ile kuzu masalı, sevdiği için ölümü bile göze alan, sevdiği için kendini bir bilinmeze satan, “defol!” sözüne rağmen gitmeyen, kalbinden emin olanların dizisi bu… 

“Kalp tam emin olmadığında cevabı acı verir…,,

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Tutkusu, İsmi Bile Romantik: The Master's Sun içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

İsmi Bile Romantik: The Master’s Sun için 2 cevap

  1. deniz-in ay cok sekeri dedi ki:

    Ayy tatli seker seycik, ne romantik ah cok duyguluyusss su an ne desek bilemiyoruz. Yardimci olmak istemiyorsan sov yapma, blogunu al tak koluna. Ben de adam sanip bir konuda yardimci olacagini sanmistim, tirubinlere oyna ancak.

    • denizkizi dedi ki:

      Merhaba,
      İnan bana kızgınlığının sebebi ve sorunun nedir anlamış değilim😉 Üstelik adını da yazmaya cesaret edememişsin; ama ben yine de yayınlıyorum🙂 Eğer bir şey sorup da yardım edememişsem gerçekten o konu hakkında bilgim yoktur, demektir. Yoksa tribünlere oynamak gibi bir niyetim olsaydı 1 senedir sayfamdan ve paylaşımlarımdan bu kadar uzak kalmazdım😉

Bir Cevap Yazın

