Tango Hiç Bu Kadar Güzel Olmamıştı: Scent Of a Woman-2011

Bazı çiçekler güneşte açmaz, açmaları için soğuk kış geceleri gerekir…

Uzuuuun zaman aradan sonra efkarlandım ve izlediğim eski dizilerden biriyle siftah yapmaya karar verdim😀 Evveett, denizin sayfasının tutkunları var mıdır veya hâlâ kalmış mıdır bilinmez😆 ama biz bismillah diyerek sayfamızın güncellemesine başlayalım, belli olmaz belki bereketli olur hehe😀

O birrr umut dizisi…

O birrr mücadeleden asla vazgeçme örneği…

O birrr bir kadının hem seksiliği hem duygusallığı hem çaresizliği hem komik durumları…

Bir de tangoyla bezendi mi oh oh işte romantikliğin tavan yaptığı dizidir: Scent of a Woman😉

Lee Dong Wook (Kang Ji Wook): Bu yakışıklı adam olur da izlenmez mi bu dizi🙂 Esas oğlanımız her zamanki gibi zengin, karizmatik, iş adamı… Üstelik kızın temel patronu. Üstelik işin içine bir de tango girer🙂 Her türlü meziyetleri olan böyle yakuşuklu oppayı kim istemez. Bir şekilde yolları kesişen esas kızımıza traji-komik şekilde aşık olur; ancak bilmediği kötü şeyler vardır.

Kim Sun Ah (Lee Yeon Hee): Çirkin şansı dediğimiz tabirin canlı örneğidir bu hatun:mrgreen: Neyse yine şımardım, konuya dönüyorum hemen😉 İş yerinde düşük bir rütbeyle çalışan bu esas kızımızın kanser hastası olduğu ortaya çıkar. Kızımız da hayatının son günlerini istediği gibi yaşamaya karar verir. İşe de tangoyla başlar😀 Patronuna duyduğu platonik aşkı da gerçeğe çevirmeye kararlıdır🙂

Seo Hyo Rim (Sae Kyung): Bu da kötü kadın Mualla :)) Bilindiği üzere zengin, kariyerli, bakımlı hoş hatun olan bu kötü kadın mualla da tahmin edildiği üzere esas oğlanımızın peşine düşmüş avcıdır😀 Gayet de sağlıklıdır, zıpır gibidir amma velakin gönül bu, patronumuz hasta kızı sevmektedir hehe:mrgreen:

Choi Eun Suk (Uhm Ki Joon): Bu zat-ı muhterem de uzman doktordur kendileri😀 Esas kızımızın hastalığına kanser teşhisi koyan yakışıklı ve sempatik bay doktor civanım😀 Sert mizaçlı gibi dursa da zamanla hastasına aşık olacak ve kızımızın peşinden tango kursuna bile yazılacaktır, daha ne olsun daha ne olsun yahu:mrgreen:

Pısırık, utangaç, sakar, şaşkın ve biraz da evde kalmış -aynı benim gibi:mrgreen: – bir fakir kız olan esas kızımız kanser olduğunu öğrenir ve hayatta yapmayı çok isteyip de yapamadıklarını ölmeden önce yapmaya karar verir🙂 Bu maddelerin içinde patronunu ayartmak da vardır hehe😀 Tango yapmak da😀 İkisini de başarır😉 Ama acaba bu hastalık onların “mutlu son” a ulaşmalarını sağlayabilecek midir??😦

Hasta, ölüme adım adım yaklaşmakta olan bir kadın… Ve onu gerçekten seven bir adam. Öleceğini bile bile sevdiği adamla aşkı yaşamak mı yoksa çekip gitmek mi…

“Duygularımız böyleyken nasıl kaçabiliriz?,,

[Resim: zuqe3v9.jpg]

Kadının gözyaşlarına ortak olacağınız, adamın komik hallerine sesli güleceğiniz🙂 bir dizidir kendileri… Kadının azmi, erkeğin tutkusunun şekil almış biçimidir bu 16 bölüm.

“Yaşamak istiyorum ama benim ölmemi izlemeni istemiyorum.

Yanımda kalmanı istemiyorum, seni istemiyorum.

Git…”

Madde 20: “Sevdiğim erkeğin kollarında uyanmak”

“Bir gün değil, her gün benim kollarımda uyanacaksın!”

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Tutkusu, Tango hiç bu kadar güzel görünmemişti: Scent of a Woman içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Tango Hiç Bu Kadar Güzel Olmamıştı: Scent Of a Woman-2011 için 2 cevap

  1. simsekibrahim dedi ki:

    Uzun zamandır mailin gelmiyordu bende dizi film izlemeyi bıraktım

    iPhone’umdan gönderildi

    • denizkizi dedi ki:

      Olur mu olur mu İbrahim😆

      Lütfen bırakmak yok, diziye devam😉 Ben de eskisi kadar sürekli izleyemiyorum ama izlemeye ya da fikir edinmeye devam ediyorum. Başladık bakalım yeniden sayfamıza, hayırlısı🙂

Bir Cevap Yazın

