Senden Bahsetmeyi Nasıl Nasıl Nasıl Unuturum: The Greatest Love-2011

        “Lütfen bırak da 60-90 sınırında huzur içinde yaşayayım…,,

Nasıl, nasıl, nasıl? Gözlerime inanamıyorum, ben bu dizi hakkında konuşmayı nasıl unutmuş olabilirim?! 😆 Şu zamana kadar izlediklerimin hepsinin önüne geçti desem yalan olmaz sanırım 😉 Geç buldum; ama çabuk kaybetmedim, saydım tam 8 kez izledim :mrgreen: Psikopatlığım tutunca sevdiğim şeyleri tekrar tekrar tekrar hatta tekrar yaparım hehe :mrgreen: Bıkıncaya kadar 🙂 Bıkınca da trajikomik bir durum ama asla yüzüne bakmam 😀 Fakat bu dizi için bu durum asla ama asla geçerli değil 😉 9. kez izlememek için şu an kendimi zor tutuyorum desem inanın bana yalan olmaz 😉 Şşş… “Nasıl bir psikopatlıksa bu?!” dediğinizi duyuyorum ama -_-

Neyse efendim, ben şahaneler ötesi şahanenin şahanesi, fevkaladenin fevkinde olan dizimize geçiyorum. Dikkat…dikkat! Çok fena spoiler içerir, bilginize!

Dok Ko Jin (Cha Seung Won): Bu adam var ya bu adam, bu adamı izlerken ayıla bayıla, ağzım açık, hayran hayran izliyorum. O an bütün dünya ile iletişimim bitiyor yahu 😆 Her dizide bir insan bu kadar datluu, bu kadar karizmatik, bu kadar yağuşuklu olmak zorunda mı 🙂 O ses zaten o ses, bay mikrofonik ses, bir kez daha hayran bırakıyor kendine herkesi 😉 Böylesine ciddi bir adamdan bu kadar tatlı maymunlukları görünce gülmemek ve sevmemek imkansız sanırım 😉 Malumunuz bu bay mikrofonik ses, esas oğlanımız 😀 Çok ünlü, şımarık, ukala, kendini beğenmiş bir aktör rolünde karşımıza çıkıyor. Fakat bu aktörü diğerlerinden ayıran iki özelliği var: 1. Kendini beğenmişliğinden bu zamana kadar hiç aşık olmaması. 2. Yapay bir kalbe sahip olması 😉

Goo Ae Jung (Gong Hiyo Jin): Bu kıza bayılıyorum ben yahu 😉 “Sen zaten herkese bayılıyorsun Deniz!! -_- ” der gibisiniz içinizden; ama hakikaten öyle değil. Secret Garden’ın kızı 1, bu 2. Bu ikisini nedense çok seviyorum. Şu var: Hakikaten ezik büzük kız rolünü bundan iyisi yapamaz, herhalde; kız ihtisas yaptı bu konuda yahu :mrgreen: Öhüüü…öhüüü neyse konumuzu dağıtmayalım. 😆 Bu esas kızımız da az önce de dediğim gibi karizmatik ünü kaybolmuş, ezik ünlülerden bir tanesi. Zamanında bir kız şarkıcı grubu varmış; ancak dağılmış. Şansı da kötü gittiğinden halk tarafından itici görülen bir şarkıcı. Abisi, yeğeni ve babasına bakmakla uğraşan, geçim derdi yüzünden ne rolü verseler atlayan, şaşkın, pasaklı, saftirik bir kız. Fakat bu şarkıcımızı diğerlerinden ayıran bir önemli özelliği var: O da yıllar önce “Küt küt” şarkısını söyleyen sanatçı olması… 😉

Kang Se Ri (Yoo In Ka): Bu da her dizide olduğu gibi esas oğlanı almaya çalışan fitne ficir kız 😦 İşin garip yanı, bu kızı da severim yahu 😆 Secret Garden’dan tanıdığımız bu kız, bu dizide de çok tatlı bir görünüme sahip olarak karşımıza çıkıyor; ancak insanın dışı değil içi iyi olsun içi! Bu da bay mikrofonik sesle dedikodulara gelmiş ve reklam için sevgili gibi davranmaya mecbur olmuş sosyete ünlüsü. Aynı Dok Go Jin gibi kendini beğenmiş, ukala bir tiptir kendisi; fakat onu diğerlerinden ayıran bir özelliği vardır: Kendisi zamanında esas kızımızın yer aldığı şarkıcı kız grubunun solistlerindendir…

Yoon Pil Joo (Yoon Kye Sang): Bu da dizimizin diğer yakışıklı oppalarından. Road Number One’da görmüştük kendilerini. Şu pasaklı esas kızımıza hayran olacak olan doktordur kendisi. Bir evlendirme programına katılır ve yarışmacılardan biri olan bizim pasaklı kıza aşık olur. Fakat kendisini bir anda aşk dörtgeninde buluverir. Acaba reyting kurbanı mı olacaktır yoksa esas kızımızı almayı başaracak mıdır??

Ding Dong: Bu velet ne kadar tatlı bir şeydir yahu 🙂 Çok da akıllı haa 🙂 Esas kızımızın yeğenidir kendisi, halasının birtanesi… Aynı zamanda bay mikrofonik sesin de biricik arkadaşı. Halasının kalbini çalmaya çalışan bay mikrofonik sese yardımları dizi boyunca gülmeye güldürmeye değer 😀

Bu Ding Dong’un Spiderman sahnesine çok güldüm ya 😀 Hele hele Dok Go Jin’in “Böyle göbekli Spiderman mi olur?” sözüne çok gülmüştüm 😀 Garibim Ding Dong göbeğini de içine çekiyordu 🙂 Çok güldüm çok ya 😀 😀

Dok Go Jin’in Goo Ae Jung’ı kendisine aşık etmek etmek için anlattığı hikâyeler de çok komikti 😀 Tavuk ve açelya hikâyesi öldürdü beni gülmekten 🙂 Allah’ım bu adamın mimikleri ne kadar komik yahu :mrgreen:

Bunlar da dede ile torun, çakma Hyun Bin hehe 😀

Bu sahne çok etkileyiciydi. Ayakkabıları kimseye kaptırmaması, sonra da gidip elleriyle kızın ayakkabısını giydirmesi, kızın ve basının önünde dimdik durması çok ama çok karizmatik bir davranıştı. Ne diyeyim, Dok Go Jin bu, her şey beklenir 😉

Burada dedim ki ayyyy olamaz, çok utanç verici bir şekilde yakalandı. Üstelik kurbağa göbeğiyle kız metro girişinde sıkışıp geçememesi ayrı bir komikti :mrgreen: Bizim jilet gibi takım elbisesiyle dimdik duran karizmatik Dok Go Jin nasıl da kucağına alıp geçirdi 🙂 Aşık adam, tabi kıyamıyor sevdiğinin düştüğü kötü hallere…

Eğer hâlâ bir yerlerde bu diziyi izlemeyen birileri varsa hiç vakit kaybetmeden dizinin başına otursun derim. Bir aşkın bu kadar ezik ve bir o kadar karizmatik hâline şahit olacaksınız. Ve aşkın olmadık insanlara olmadık hareketler yaptırdığını görünce çok şaşıracaksınız. Kendini beğenmiş insanların hiç bitmeyen egosunu yerle bir ederken, sefilleri de ne kadar gururlu yaptığını göreceksiniz. Aşkın ne kadar güçlü olduğuna bir kez daha tanık olacaksınız. Ve tüm bunları izlerken yüzünüzde engel olamadığınız bir gülümseme hatta şen kahkaha ile keyfiniz büsbütün yerine gelecek. Engel nedir tanımayan aşk hepinizi bir kez daha inandıracak kendisine…

-Bugün çok havalı olmak beni çok yordu.

-Ne yapıyorsun?

-Şarj oluyorum…

-Yani şimdi benden hoşlanmıyor musun?

-Ding dong!

“Ama zehrini bu kadar çabuk büyütürsen

ölmez misin?,,

“Kalbin sevdiğin kişi için küt küt atar…,,

“Kalbin kendi seçimini yaptı. Kalbinin yapay olduğunu söylememiş miydin daha önce? Bence o kalp çok zeki.,,

“Aslında kalbim sık sık küt küt etti…Ama elimi sana uzatmaya korktum…,,

About denizkizi

BenDeniz hakkında ne anlatayım ki şimdi :P Koyu bir Galatasaraylı, Bollywood fanatiği ve Kore sempatizanı, karikatür manyağı, inatçı, gözükara ve dikkafalının biriyim; deliyi adam edemesem de adamı deli ederim :P Burada sadece benimle aynı kafadan insanların olup olmadığını görmek istedim ;) Eğer yalnızsam durum feci zaten :D :D
Bu yazı Kore Tutkusu, Senden Bahsetmeyi Nasıl Nasıl Unuturum: The Greatest Love-2011 içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın